abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75698380
excuses aanvaard en niet nodig geacht

Die interesse bracht mij in dit topic. En ik ben blij dat ik hier ben gaan posten.
Van mijn kant een stuk (meer) begrip voor autisme, anderszijds kan ik een tipje van de sluier, of zoiets oplichten over die idiote wereld van nt-ers

Veel info in je opnemen en (te) veel nadenken klinkt bekend. Nou moet ik wel bekennen dat ik alles in de jaren heb verkropt en weggestopt en nu pas, sinds mijn 22e, de rust heb gevonden om te relativeren en uiteindelijk ook mijn sparringsmaatje heb gevonden. Hoe ik t daarvoor heb volgehouden, geen idee..

Doe met t aanbod wat je wilt, blijft wel staan, maar zie t zeer zeker niet als misbruik hoor. Ik weet als geen ander dat schrijven, dingen uitspreken en wellicht ook nog feedback erover krijgen, enorm verhelderend kan werken, en zorgt ook voor een hoop rust.
pi_75701418
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:43 schreef SeanDaley het volgende:

[..]

Ik kan mijn enthousiasme nooit lang volhouden of echt open met een situatie omgaan. Het troosten van iemand bijvoorbeeld fysiek uiten vind ik altijd nog heel lastig, ik wil het graag, maar mijn lichaam luistert nooit naar me. Meiden vatten dat anders op, die vatten het op dat ik gewoon een droogkloot ben die er niks om geeft. Het grootste probleem is dat je het niet logisch kan uitleggen zoals; Ik heb maar één been, en iedereen ziet dat dan ook wel gelijk en heeft er vrede mee. Aan de andere kant voel ik me verantwoordelijk voor mijn gedrag en geloof ik dat ik het kan leren. Ik weet het niet echt meer haha.
hmmm..dit wat je hier typt herkent ik wel. Als ik bijvoorbeeld iemand zie huilen waar ik veel omgeef..wil ik ze best troosten met een knuffel..en dat mij vrij weinig gelukt..maar bij is het vooral bij bepaalde personen..bij personen die wat meer introvert zijn..blokkeer ik gelijk..en mensen die wat extroverter zijn..gaat makkelijker.
Maar vaak vatten mensen bij mij dingen verkeerd op.
En ook contact verbreken lijkt bij mij te makkelijk..en vaak lijk ik super droog..maar zo uit ik me..terwijl van binnen ben ik dat niet.

En verder als iemand heel snel afkapt omdat ze je niet begrijpen..is die persoon in mijn ogen de moeite niet waard..want als je echt oprecht geinteresseerd bent..probeer je het op zijn minst.
pi_75701523
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef francis998 het volgende:

[..]

hmmm..dit wat je hier typt herkent ik wel. Als ik bijvoorbeeld iemand zie huilen waar ik veel omgeef..wil ik ze best troosten met een knuffel..en dat mij vrij weinig gelukt..maar bij is het vooral bij bepaalde personen..bij personen die wat meer introvert zijn..blokkeer ik gelijk..en mensen die wat extroverter zijn..gaat makkelijker.
En ook contact verbreken lijkt bij mij te makkelijk..en vaak lijk ik super droog..maar zo uit ik me..terwijl van binnen ben ik dat niet.

En verder als iemand heel snel afkapt omdat ze je niet begrijpen..is die persoon in mijn ogen de moeite niet waard..want als je echt oprecht geinteresseerd bent..probeer je het op zijn minst.
Herkenbaar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75701670
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef francis998 het volgende:

[..]

Over droog overkomen en innerlijk heel anders voelen.. Francis ik vind je een lieve meid

Het is over het algemeen zo onwijs moeilijk om door een eerste indruk heen te kijken.. Ik heb het godzijdank geleerd, vraag me niet hoe, ben er echt blij om, maar merk wel dat t zeldzaam is.
pi_75703613
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Over droog overkomen en innerlijk heel anders voelen.. Francis ik vind je een lieve meid

Het is over het algemeen zo onwijs moeilijk om door een eerste indruk heen te kijken.. Ik heb het godzijdank geleerd, vraag me niet hoe, ben er echt blij om, maar merk wel dat t zeldzaam is.
tja ik ben ook wel een heel lieve meid .

En het door een eerste indruk heenkijken is lastig..en ik kan het nog niet. Hoewel ik probeer iemand pas in te schatten na 2 a 3 bijeenkomsten. en dat haat ik...maar tegelijk funccineer ik volgens
Maar bij een 1e keer kan ik nogal afgeschrokken worden.
Maar als op bepaald moment iemadn ken en van iemand hou..dan ga ik voor die persoon door het vuur.
Net zoals een tante (een goede vriendin van een biologische tante) en die (neppe)tante is voor mij hetzelfde als mijn biologische tante..en er zit een leeftijdsverschil van +/- 30 jaar...en toch weet ik van haar iets wat niemand anders weet..en ook al..veranderd de relatie en zal ik haar haten..het blijft tussen ons.
En zo ook met virendschap. Als ik van iemand hou..dan hou ik totaal..maar is mijn grens eenmaal bereikt..dan draai ik me om..en verdwijn voorgoed. En dan verbreek ik ook daadwerkelijk alle contact.
pi_75703669
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef francis998 het volgende:

[..]

tja ik ben ook wel een heel lieve meid .
Vooral als je slaapt zeker
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75703797
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vooral als je slaapt zeker
groot gelijk..zo lief..dat de diertjes(katten) er gewoon lekker naast kruipen
En ach..overdag ben ik al een ..'s nachts ben ik er 3 .

Verder ben ik een kapsel aan 't zoeken op 't net...ga vrijdag haar laten doen..na zo'n 5 maanden niks meer gedaan te hebben(is ook wel kort geknipt toen)
pi_75704192
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef francis998 het volgende:

[..]

groot gelijk..zo lief..dat de diertjes(katten) er gewoon lekker naast kruipen
En ach..overdag ben ik al een ..'s nachts ben ik er 3 .

Verder ben ik een kapsel aan 't zoeken op 't net...ga vrijdag haar laten doen..na zo'n 5 maanden niks meer gedaan te hebben(is ook wel kort geknipt toen)
Dan hoop ik niet dat je snurkt

Hoe zit je haar nu?
14 SHADES OF GREY
pi_75704573
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet dat je snurkt

Hoe zit je haar nu?
En snurken..nou niet echt..hooguit brommerrijden(vanwege het geluid dat ik maak) zo heeft mijn ex-stiefvader mijn manier van snurken ooit genoemd..

Emm..tja als ik het omschrijf, Kort, en als ik het voorover kam..tot ongeveer neuslengte. aan de zijkant tot ongeveer kaak hoogte. En vooral steil.
En vooral dik haar...
pi_75726026
Allemaal druk aan het werk?

Waar blijven de niet-werkenden?
pi_75726458
Hier niet aan t werk.. Ga zo boodschappen doen
pi_75729300
hier ook niet werker. Maar deze niet-werker gaat denk ik niet vele verschijnen vandaag. Heb mn dag niet.
pi_75729749
jammer francis
Hoop dat je je later beter voelt

Ik ben aan t koken vriendje verrassen
Als ik t niet verpest tenminste
pi_75730058
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:06 schreef sempron2400 het volgende:

Present!
Children of the night. What music they make.
pi_75738225
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:06 schreef sempron2400 het volgende:

Niet meer (vandaag dan)
14 SHADES OF GREY
pi_75741390
Ben je vandaag niet meer aan t werk of alleen nu niet?
pi_75741613
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben je vandaag niet meer aan t werk of alleen nu niet?
Nu ben ik thuis. Dus niet meer aan het werk. Morgen ga ik gewoon weer werken.
Vandaag goed nieuws gehad. Ik mag nog tot half januari blijven. Waar ik nu werk.
14 SHADES OF GREY
pi_75741944
ooh wat goed gefeli
pi_75742083
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
ooh wat goed gefeli
Dankje
14 SHADES OF GREY
pi_75744165
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:52 schreef Cassandra87 het volgende:

Doe met t aanbod wat je wilt, blijft wel staan, maar zie t zeer zeker niet als misbruik hoor. Ik weet als geen ander dat schrijven, dingen uitspreken en wellicht ook nog feedback erover krijgen, enorm verhelderend kan werken, en zorgt ook voor een hoop rust.
en ik kan het weten nogmaals bedankt

o en sean, weet je dat het heel creepy is als iemand precies hetzelfde denkt? wil je dat niet meer doen?

nee, alle gekheid op een stokje, je beschrijft het precies zo, zoals ik het ook voel.

een korte geschiedenis:
meid vond mij leuk, ik vond haar leuk, je zou denken, dat gaat m worden
efin, ik vraag dr op een date, en ik stress m helemaal dood door al die verwachtingen. dus, ik bracht dr terug naar huis, we hadden het over alles en nog wat, en toen dacht ik, laat ik eens wat vertellen over wat ik heb.

2 dagen daarna pas op msn kreeg ik te horen dat ze niet echt into me was, zeg maar

dus, zoiets zorgt er ook voor dat je wat minder graag vertelt over wat je heb. zomaar een voorbeeldje
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_75744801
you're both welcome

En ik snap dat echt niet. Ik weet dat liever van te voren. Misschien juist om te voorkomen dat ik tijdens een date bijv. denk, wat doet-ie raar.. Ofzoiets. Dat ik weet waar dat aan zou kunnen liggen, en dat ik daar dan op kan anticiperen. Maar nu moet ik wel toegeven dat ik geestelijk een stuk verder ben dan de gemiddelde 22-jarige en ook een stuk meer open minded en in staat om in andermans schoenen te plaatsen denk ik..
pi_75745243
Ik kom hier ook weer eens even lurken.
Hallon!
pi_75745267
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:06 schreef BlueMage het volgende:
Ik kom hier ook weer eens even lurken.
Lurken is posten
14 SHADES OF GREY
pi_75746033
hmm..hier ben ik weer..
de slechte momenten zijn ff verdwenen...maar het is affwachten wanneer ze weer terugkomen.
Morgen naar de psych om 3 uur..en miss zijn er dan uitslagen?? Ik hoop sitekem van wel.
Iig...ben nu aan het klooien met mijn pc...heb alles opnieuw geinstalleerd..en pure dramas ermee..dus ik vermaak me wel ff..tussendoor lees ik nog ff mee.

EN over het open minded zijn..tja ik ben het wel..allen is het dan lastig soms..vooral kwa seksualiteit..homoseksualiteit 0 problemen..maar de andere kant..lesbische kant(ik vind dat zo'n stom woord) ook geen echt probleem..alleen een beetje omdat ik daardoor soms aanmezelf ga twijfelen
maar daar ga ik niet te diep op in..zit nogal ingewikkeld.

Maar verder ben ik in allerlei opzichten open minded..alleen is het soms toch lastig..omdat te behouden..aangezien ik meestal onbewust denk/funccioneer..zoals mijn gezelschap op dat moment

Vandaag wat foto's gemaakt...zag er redelijk wit uit op bepaalde plaatsen..maar vond het wel redelijk koud
pi_75746463
Vandaag naar mijn psych geweest. Ik ben opgegeven voor een steungroep voor autisten
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')