abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75625989
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Iets doet wel pijn een bal in mijn gezicht bijvoorbeeld. Maar het is niet dat ik er last van heb ofzo.
[..]

Serieus
hier heb ik dus heel veel brillen aan vesleten..namelijk een bal in mijn gezicht.
Ik als meid hou van voetbal..en heb er altijd van gehouden..en tja..als je dan minimaal 1x per week een bal gezicht krijgt is het niet prettig en nog minder van die keiharde ballen

En verstandskiezen praat me er niet over..ze doen geen pijn..maar zijn wel o zo irritant..vooral bij het eten..kan ik soms wel eens au zeggen. Als ik weer hard kauw..en precies het stuk voedsel bij die kies zit
pi_75650116
rustig hier zeg...
pi_75651809
ja goed he!

ik ben was druk aan het studeren, straks tentamen. gaat lukken
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_75656081
En..ja wel goed hoor die rust... dit topic gaat de afgelopen tijd als een trein
maar ook wat minder ik verveel me namelijk..en hebdus wat minder te lezen.

oee...succes met het tentamen.
pi_75658908
ik heb morgen mijn laatste examen technisch tekenen
pi_75668060
studeerd er ook iemand latijns?
pi_75668116
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
studeerd er ook iemand latijns?
Ik bestuur alleen levende dingen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75668621
hmm..nee latijns op zich niet.
Ik ben zelf van latijns-amerikaanse afkomst..voor als je er wat aan hebt...
pi_75671957
T.V.P..
pi_75675886
Het is Latijn.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_75676193
Ook goed..

Ik wilde om half 8 beginnen omdat ik vrijdag vroeger weg ga. Sta ik per abuis om half 7 voor een dichte deur op mijn werk, verkeerd gekeken op mijn klokje dus goeiemorgen allen!
pi_75679774
quote:
Op woensdag 16 december 2009 06:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ook goed..

Ik wilde om half 8 beginnen omdat ik vrijdag vroeger weg ga. Sta ik per abuis om half 7 voor een dichte deur op mijn werk, verkeerd gekeken op mijn klokje dus goeiemorgen allen!
Muts. . (nofi)

Is dat nou vanwege slaperigheid of omdat je echt niet goed gekeken hebt hoe laat het was toen je opstond? .
pi_75679898
Dat komt hier enkel mee lezen en mij uitschelden voor muts Ik vind jou nou al niet aardig
nofi?
Ik zag serieus 6.59 op mijn wekker maar bij nader inzien.. was dit 5.59--->6.00 timing he
pi_75684353
oooo..casandra..wat handig. Zoiets heb ik een keer meegemaakt..alleen dan kwam 1 uur te vroeg bij de kerk aan. Sliep bij een "oma"(gewoon uit liefde noem ik haar oma)die iedere zondag naar de kerk gaat en de klok moest teruggezet worden..totaal vergeten..volgende dag om 8 uur staan we voor de deur..ipv. 9 uur

Enne...vroeg je dat van latijns om een bepaalde reden?? Of gewoon zomaar?
Hier nog in pijama ga me eerst maar ff aankleden.
pi_75684439
nofi = No Fun Intended (dacht ik )
Children of the night. What music they make.
pi_75695510
No Flame Intended.
pi_75695589
zal ook allemaal wel..

Gaap.. Lig ik lekker in te doezelen, nog niet helemaal lekker, belt er een aan of ik sinaasappels wil. Ga weer lekker verder slapen
pi_75695625
Soms gaat PDD-NOS + liefde echt niet samen haha.
"That is not a dream, that is a substitute for reality"
pi_75695662
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:35 schreef SeanDaley het volgende:
Soms gaat PDD-NOS + liefde echt niet samen haha.
wat dan
pi_75695757
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:31 schreef DeepChord het volgende:
No Flame Intended.
Me still no get
terwijl ik érg thuis ben in spreekwoorden en uitdrukkingen en dergelijke *kuch*
pi_75695869
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

wat dan
Ik kan mijn enthousiasme nooit lang volhouden of echt open met een situatie omgaan. Het troosten van iemand bijvoorbeeld fysiek uiten vind ik altijd nog heel lastig, ik wil het graag, maar mijn lichaam luistert nooit naar me. Meiden vatten dat anders op, die vatten het op dat ik gewoon een droogkloot ben die er niks om geeft. Het grootste probleem is dat je het niet logisch kan uitleggen zoals; Ik heb maar één been, en iedereen ziet dat dan ook wel gelijk en heeft er vrede mee. Aan de andere kant voel ik me verantwoordelijk voor mijn gedrag en geloof ik dat ik het kan leren. Ik weet het niet echt meer haha.
pi_75696052
je schrijft t zo warrig dat je haha op het eind alles behalve geloofwaardig over komt.
Is dit trouwens een recente situatie?
Het lijkt me echt heel lastig.. Zeker als je dan bijv. weer diverse topics doorbladert en beseft dat t gros van de maatschappij op een eerste en enige indruk afgaat zonder op zoek te gaan naar de kern..
pi_75696666
Nouja, die 'haha' is een gebrek aan zekerheid. Dat het niet te aanstellerig over komt. Ik merk dat ik het heel vaak gebruik. Mijn schrijfstijl, of typstijl is altijd al een beetje in de war geweest, maar ik ben zelf ook verstrooid. Het is inderdaad een recente situatie gebaseerd op het echte leven. Ik zal het even wat duidelijker proberen neer te zetten.

Ik ben vrij onervaren op het gebied van liefde. En dat is niet omdat ik onzeker ben over mijn uiterlijk. Maar veel relaties, als je ze zo mag noemen, waren nooit langer dan paar weken. Alle signalen die vrouwen mij niet concreet gaven heb ik nooit kunnen opvangen omdat ik ze simpelweg niet zag. Maar ook in belangrijke situaties, waar ik in nodig ben, verdwaal ik omdat niemand mij verteld heeft wat ik moet doen. Het nare daarvan is, is dat het voor veel mensen zo logisch is. Dat ik me de enige voel die geen handleiding heeft gekregen. Het nare van liefde is, is dat er zoveel verwachtingspatronen bij komen kijken dat je het nooit meer kan bijhouden. Ik wil een meisje niet bij het begin vertellen dat ik PDD-NOS heb, laat staan als ze niet weet wat het is. Ik ben wel eerlijk over mijn zwaktes, maar ik heb nog niet iemand getroffen die zich kan inleven waarom ik zo doe & ben. Uiteindelijk schrikt het ze af of vinden ze het gewoon te vervelend. We zijn allemaal zo prestatie-gericht geworden door deze maatschappij.

Waardoor ik me gewoon gehandicapter voel dan ik ben, dus vandaar dat ik die opmerking maakte. Mijn excuses by the way dat ik wat abstract over kom, soms moet ik het even wat rustiger typen.
pi_75697160
Ik had je post beter geinterpreteerd dan je denkt hoor Ik had t vermoeden dat t dieper zat maar ik ga niet diep en openbaar op een forum in dus als de ander oppervlakkig blijft doe ik dat ook.
Aan de ene kant denk ik echt, als je niet eerlijk kunt zijn tegenover je vriendin zit je niet op de goede plek in een relatie. Aan de andere kant snap ik dat je bang bent voor de reacties. Zeker omdat we allemaal zo prestatie gericht zijn geworden. Dat is wat ik met mijn laatste zin bedoelde.
Ik vind t machtig interessant, die maatschappelijke thema's, maar voel me af en toe echt een outsider omdat het gros van de mensen met de meute mee schijnt te gaan. Zelf nadenken is er niet bij. Er wordt een ideaalbeeld gesteld en iedereen die ervan afwijkt valt buiten de boot. Zo zonde..

Maar geloof mij, de meiden die zich kunnen inleven en die je accepteren voor wie je bent zijn er echt wel. En ze zijn t wachten waard, vermoed ik. Verder is communicatie en begrip zó belangrijk, dat leer ik steeds meer. Maar niet alleen de ruimte geven maar ook krijgen om te kunnen zeggen wat je wilt en wat je nodig hebt.
Soms moet dat gewoon geleerd worden, door jou of door de ander. Maar als je blijft praten kun je dat samen leren.

Je kwam niet warrig of abstract over, don't worry. Ik wist even niet goed hoe te reageren. Maar als je nog wat inhoudelijker van je af wilt schrijven, mijn pm-box staat open.
pi_75697694
Ah nogmaals mijn excuses, ik dacht dat je, je helemaal verdwaalde in mijn post. Aangezien dat wel vaker voorkomt bij mensen op het internet.

Ik ben ook erg geïnteresseerd in verspreidende thema's die over de maatschappij gaan. Daarnaast ben ik ook erg leergierig wat betreft wat een mens beweegt en waarom. Maar dat terzijde haha. Ergens geloof ik ook wel dat er mensen zijn die er begrip, ruimte en eerlijkheid voor hebben. Maar ik geloof ook dat er dan iets anders moet zijn wat het moet compenseren. We kunnen geven wat we willen, maar als we er niks voor terug krijgen drogen we uit.

Al met al met al is mijn grootste vloek alles opnemen wat ik zie en het dan moeten verwerken. Ik ben een denkmachine, dat nooit zal stoppen totdat het een vorm van rust heeft gevonden. En die rust heb ik op het moment nog niet echt gevonden naast medicatie.

Trouwens bedankt voor je lieftallige begrip Mocht het ooit nodig zijn dan weet ik het te vinden, maar ik ben niet iemand die er misbruik van gaat maken. Gastvrijheid is een mooi gegeven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')