Niet gelijk maar er zit meestal niet meer dan een maandje tussen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:25 schreef Haunter het volgende:
Meteen de kaarten kopen als ze beschikbaar zijn!
Je ziet het verkeerd. Die kosten maken ze echt hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
De bijkomende kosten zijn trouwens weer belachelijk. Een kaartje van 25 euro wordt met alles erop en eraan een kleine 30 euro...... 20% er boven op
Tsja ze willen het allemaal zo maximaal mogelijk uitknijpen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
De bijkomende kosten zijn trouwens weer belachelijk. Een kaartje van 25 euro wordt met alles erop en eraan een kleine 30 euro...... 20% er boven op
nouja dat gebeurt niet alleen bij Lowlands, dat zijn gewoon die belachelijke servicekosten die er gehanteerd wordenquote:Op zondag 13 december 2009 23:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
Tsja ze willen het allemaal zo maximaal mogelijk uitknijpen.
vind ik echt een gigantisch minpunt van lowlands, die prijzen en die commercie.. voor alles moet je een zo hoog mogelijk bedrag neertellen.
Mojo.quote:Op maandag 14 december 2009 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja dat gebeurt niet alleen bij Lowlands, dat zijn gewoon die belachelijke servicekosten die er gehanteerd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Heb ik m iig niet voor niets hier neergezet!quote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef Gewoonik het volgende:
Nu ik die compilatie zo zie heb ik er wel weer zin in.
Lijkt me ook zeer toepasselijk en relaxed. Goede muziekquote:Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef ynuhh het volgende:
Eels lijkt me wel tof voor op lowlands.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik nu al vast weer beginnen met namen bekend maken?
Uit betrouwbare bron:Afgelopen jaren was dat ook geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mogen ze weer terug komen![]()
Ik ook, volgens mij zijn er genoeg mensen bereid om het dubbele te betalen voor een kaartje. Als ik toch niet ga verkoop ik 'm gewoon op het laatste moment.quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef frame-saw het volgende:
Is de prijs al bekend?
Ik koop gewoon een kaartje dit keer, je kunt hem altijd weer kwijt
Was Depeche Mode er?quote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Afgelopen jaren was dat ook geniaal.
Van mij mogen ze weer terug komen
Lijkt me heerlijk om ergens vroeg in de middag te horen.quote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb ik m iig niet voor niets hier neergezet!
[..]
Lijkt me ook zeer toepasselijk en relaxed. Goede muziek
Ik me op de alfa heuvel dit jaar goed vermaakt met snoop dogg. Dus laat manu chao maar komen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat is pas muziek om bij te relaxen.
vroeger had je Das op de tap....... maar nu niks meerquote:Op maandag 14 december 2009 23:43 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil, ik wil, ja wat wil ik?
Speciaal bier op lowlands, dat is wat ik wil
bron. Die theorie is namelijk vorig jaar in deze reeks vakkundig onderuit gehaald.quote:Op maandag 14 december 2009 23:48 schreef julian6 het volgende:
Ze hebben ook speciaal bier, festival bier met 2.5%
Er zit wel gewoon 5% in hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:07 schreef julian6 het volgende:
Bron: ik drink 3 grote bier achter elkaar voor 3,75 per stuk en ben nog steeds broodnuchter
Weet je in welk deel? Ben wel benieuwd!quote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vroeger had je Das op de tap....... maar nu niks meerEen speciaal biertjes cafe zou wel enorm tof zijn
[..]
bron. Die theorie is namelijk vorig jaar in deze reeks vakkundig onderuit gehaald.
Dat zou wel heel erg leuk zijn. Manu Chao is tof!quote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Manu Chao doet volgend jaar van juli tot augustus ook de Europese festivals aan. Ik denk dat Lowlands niet kan ontbreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje =)
geen idee, lees zelf maar terug.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:47 schreef Jantehs het volgende:
[..]
Weet je in welk deel? Ben wel benieuwd!
8 liter vochtquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:47 schreef Jantehs het volgende:
[..]
Weet je in welk deel? Ben wel benieuwd!
moet dat ding wel fatsoenlijke openingstijden krijgenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:31 schreef julian6 het volgende:
Volgend jaar stoppen wij gewoon de hele auto vol met grolsch blikjes, zeker 5 trays van 24 cans. Die ruilen we dan om bij die grolsch vrachtwagens, als ze er nog staan.
Als we daardoor elke dag gegarandeerd koud bier hebben heb ik er geen bezwaar tegen, weegt toch niks.quote:
vorig jaar ging hij pas om 14.00u open ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef julian6 het volgende:
als ie overdags een paar uurtjes geopend is, zodat wij een tiental 6packs kunnen omwisselen voor in de koelbox zijn we tevreden
Heb die band pas dit jaar ontdekt, dat zou wel echt heerlijke zomerse muziek zijn!quote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Manu Chao doet volgend jaar van juli tot augustus ook de Europese festivals aan. Ik denk dat Lowlands niet kan ontbreken.
DOE IS.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja dag, moet ik weer dat plaatje gaan opzoeken. Geen zin in.
Precies dat is gewoon een ervaring van jezelf met bijbehorende herinneringen waarom zou je zoiets ook willen verkopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Bah, waarom zou je festivalbandjes van een vreemde willen hebben?
http://link.marktplaats.nl/304274913
Die laatste twee zijn voor mij erg welkom! NoFX hoeft voor mij niet zoquote:Op woensdag 23 december 2009 11:57 schreef Tourniquet het volgende:
Eerste namen voor Highfield (20 t/m 22 augustus) en daarmee tevens LL-kanshebbers: NoFX, Placebo en The Gaslight Anthem.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Omdat ie het waard is
[ afbeelding ]
Was dát het? Wat een brekend nieuws zeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Tourniquet het volgende:
Die LLaunch party op 20 februari was toch het nieuws?
quote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat is verneukt zeg.quote:Op zondag 27 december 2009 16:13 schreef Da hopman het volgende:
Ik weet 1 ding zeker en dat is dat ik dit jaar niet meer ga wachten op vrienden die misschien ook een kaartje willen, maar nog twijfelen terwijl ze eigenlijk d(r)ommels goed weten dat ze wel gewoon gaan waardoor ik een kaartje misloop en dus op de zwarte markt belachelijke bedragen moet gaan betalen.
Herkenbaar alhoewel ik geen kaartje koop op de zwarte markt. Zo heb ik dus Lowlands 2008 gemist en om het mij toen nog erger te maken werd de Editors aangekondigd vlak nadat het uitverkocht was.quote:Op zondag 27 december 2009 16:13 schreef Da hopman het volgende:
Ik weet 1 ding zeker en dat is dat ik dit jaar niet meer ga wachten op vrienden die misschien ook een kaartje willen, maar nog twijfelen terwijl ze eigenlijk d(r)ommels goed weten dat ze wel gewoon gaan waardoor ik een kaartje misloop en dus op de zwarte markt belachelijke bedragen moet gaan betalen.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:13 schreef Sjimmie het volgende:
Blink 182 komt deze zomer naar Europa. Kunnen we die erbij schrijven?
In augustus welteverstaan: http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=8691quote:
Jeeeeuj! De eerste naam van LL10.quote:Op maandag 28 december 2009 18:40 schreef julian6 het volgende:
Kees van hondt kan je er ook bijschrijven trouwensIk had gisteren gevraagd of ie kwam en jaar hoor
quote:Op maandag 28 december 2009 18:40 schreef julian6 het volgende:
Kees van hondt kan je er ook bijschrijven trouwensIk had gisteren gevraagd of ie kwam en ja hoor
Zondag is de 22ste. Ze zullen wel op vrijdag staan dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:59 schreef Blinker het volgende:
blink-182 European 2010 Tour Dates so far:
21 August 2010 – Area 4 Festival – Germany – www.area4.de
22 August 2010 – Highfield Festival – Germany – www.highfield.de
Zondag als afsluiter?
was een supermooi feesje!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:54 schreef zonisdegod het volgende:
julian!! hoe was je lowlands makker! XD
Dat vind ik nou juist niet.. ik had ook zo mijn twijfels voordat ik erheen ging maar ter plekke proefde ik de beste sfeer ooitquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef Haunter het volgende:
Net wat filmpjes gekeken op YouTube van zondag, en ik vind het, net als ik voor die tijd al dacht, er een beetje geforceerd uitzien allemaalMaar het was ongetwijfeld erg tof als je er bij was
Hoe dan ook kicken nieuws dat hij weer op LL staat
That'd be so sweet.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:59 schreef Blinker het volgende:
blink-182 European 2010 Tour Dates so far:
21 August 2010 – Area 4 Festival – Germany – www.area4.de
22 August 2010 – Highfield Festival – Germany – www.highfield.de
Zondag als afsluiter?
Lijkt wel grappig alleen zou dan liever iets heel fouts hebben zoals snoop dogg, 50 cent etc...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Eminem staat in augustus ook ergens in de buurt, misschien dat die wel geboekt wordt. Niet dat ik er blij van wordt, maar goed.
Of Lady GaGa.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Lijkt wel grappig alleen zou dan liever iets heel fouts hebben zoals snoop dogg, 50 cent etc...
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Eminem staat in augustus ook ergens in de buurt, misschien dat die wel geboekt wordt. Niet dat ik er blij van wordt, maar goed.
Arcade Fire idem.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:41 schreef Haunter het volgende:
Interpol volgend jaar met een nieuw album, misschien leuk voor Biddinghuizen?
gaarnequote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:41 schreef Haunter het volgende:
Interpol volgend jaar met een nieuw album, misschien leuk voor Biddinghuizen?
zeer gaarnequote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:50 schreef rubbereend het volgende:
David Bowie lijkt me uitermate geschikt voor Lowlands
Ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:56 schreef 16meter het volgende:
Is Lowlands ook leuk als je geen bandshirts draagt of dreadlocks hebt?
tvp
Lowlands is leuk voor iedereen. Die sfeer daar is gewoon geniaal. Iedereen zou een keer Lowlands in z'n leven gedaan moeten hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:56 schreef 16meter het volgende:
tvp
Ik luister voornamelijk hardcore en ik vond het geweldigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:56 schreef 16meter het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:56 schreef 16meter het volgende:
tvp
Dan kan je de halve programmering wel afschaffen ookquote:Op zondag 3 januari 2010 01:13 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Het is wel handig als je iets van een muzieksmaak hebt ontwikkelt. Met muziek bedoel ik dan muziek gemaakt door mensen die instaat zijn een instrument te bespelen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan kan je de halve programmering wel afschaffen ook
Nee, ik als schattig blond meisje vind LL echt kut, daarom ben ik er ook al drie keer geweest.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:56 schreef 16meter het volgende:
tvp
Geen idee of producers dan ook kunnen.. Misschien kan DJ Promo een beetje gitaar?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:13 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Het is wel handig als je iets van een muzieksmaak hebt ontwikkelt. Met muziek bedoel ik dan muziek gemaakt door mensen die instaat zijn een instrument te bespelen.
En of ze dat kunnen, neem deze knakker:quote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef 16meter het volgende:
Meeste producers kunnen piano/keyboard spelen, dus zijn het musici.
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef 16meter het volgende:
Meeste producers kunnen piano/keyboard spelen, dus zijn het musici.
Misschien als je hem Kees van noemt.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef BakkerHenk het volgende:
Wil eigenlijk dit jaar weer naar lowlands, maar heb een klein probleem.
Is het toegestaan om je hond mee te nemen?
Eh, nee. Waarom zou je dat in godsnaam willenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef BakkerHenk het volgende:
Omdat de hond een schat van een beest is en ik em liever niet in een pension oid zet.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh, nee. Waarom zou je dat in godsnaam willen.
Met zo'n festival doe je hem ook geen plezierquote:Op maandag 4 januari 2010 18:29 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Omdat de hond een schat van een beest is en ik em liever niet in een pension oid zet.
Wishfull thinkingquote:Op maandag 4 januari 2010 14:34 schreef vault_tec het volgende:
hoop op een beetje goed metal/hard rock/ hardcore (punk)/punk...
Ik denk de Pre-Partyquote:Op maandag 4 januari 2010 18:44 schreef infp2009 het volgende:
Zeg, is dat brekende nieuws nou al een keer bekend gemaakt? Of was het dat soundgarden weer bij elkaar is, en op lowlands staat?
Alsjeblieft nee.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef BakkerHenk het volgende:
ajb geen honden op Lowlandsquote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef BakkerHenk het volgende:
Ik heb het even opgezocht in het programmaboekje van 2009 waarin alle regeltjes staan:quote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef BakkerHenk het volgende:
quote:
Promo stond afgelopen jaar toch met band oid op Lowlands? Zoiets had ik althans begrepen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:46 schreef julian6 het volgende:
[..]
Geen idee of producers dan ook kunnen.. Misschien kan DJ Promo een beetje gitaar?
Het was Promo + friends.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef wouterkaas het volgende:
[..]
Promo stond afgelopen jaar toch met band oid op Lowlands? Zoiets had ik althans begrepen.
Ja.. had weinig met hardcore te maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef wouterkaas het volgende:
[..]
Promo stond afgelopen jaar toch met band oid op Lowlands? Zoiets had ik althans begrepen.
Het was toch ook aangekondigd als iets anders dan hardcore. Of had je verwacht dat al die rappers zouden komen hakken?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:49 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja.. had weinig met hardcore te maken.
Ik vond er niks aan iig.
Zie liepen wel continu PILLEN IN JE BEK, en 1 2 3 HARDCORE te roepen, en dan een beetje flauwe dubstepbeatjes draaien met wat gerap eronder maakt het allemaal niet geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het was toch ook aangekondigd als iets anders dan hardcore. Of had je verwacht dat al die rappers zouden komen hakken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Zie liepen wel continu PILLEN IN JE BEK, en 1 2 3 HARDCORE te roepen, en dan een beetje flauwe dubstepbeatjes draaien met wat gerap eronder maakt het allemaal niet geloofwaardiger.
Het was echt vreselijk inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Zie liepen wel continu PILLEN IN JE BEK, en 1 2 3 HARDCORE te roepen, en dan een beetje flauwe dubstepbeatjes draaien met wat gerap eronder maakt het allemaal niet geloofwaardiger.
Het werd aangekondigd als Hardcore meets Hiphop.. ik had dus wel stiekem een paar beukplaten verwachtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het was toch ook aangekondigd als iets anders dan hardcore. Of had je verwacht dat al die rappers zouden komen hakken?
En de hele tijd "HAKKUHH!!!!!" onder 1 of andere hiphop beatjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Zaterdag 20 februari gaan de kaartjes in de verkoop en is er een feestje, dus waarschijnlijk dan, vorig jaar was het er een dag voor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef vault_tec het volgende:
wanneer werden verleden jaar de eerste namen bekend gemaakt?!
Weet niet precies, maar er gaan dit jaar heel sterke geruchten over Blink 182.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef vault_tec het volgende:
Mondjesmaat gedurende het hele jaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:04 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Zaterdag 20 februari gaan de kaartjes in de verkoop en is er een feestje, dus waarschijnlijk dan, vorig jaar was het er een dag voor.
Vorig jaar werd op 24 januari een gerucht bekendgemaakt, dat ook klopte. Op 5 februari werden de eerste namen officieel bekendgemaakt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef vault_tec het volgende:
Het hele jaar eerste namenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:12 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Mondjesmaat gedurende het hele jaar.
Dat valt ook gigantisch mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:04 schreef zonisdegod het volgende:
vind jammer dat t zo ver is *kuch armzalige rotterdamse bewoner kuch*
Ajoh, dan ben je zo in de stemming dat die kleine treinreis (/whatever) je echt niet meer boeit!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:04 schreef zonisdegod het volgende:
vind jammer dat t zo ver is *kuch armzalige rotterdamse bewoner kuch*
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ajoh, dan ben je zo in de stemming dat die kleine treinreis (/whatever) je echt niet meer boeit!En wees blij dat Nederland zo'n tof festival heeft, beter dan dat je alleen maar naar het buitenland kan gaan voor zoiets. Lowlands is dan gewoon heerlijk Nederlands, met landgenoten, goed bier en gewoon bereik voor als je het nodig hebt.
dan ga je maar fijn naar de hmh ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |