quote:Op zondag 3 januari 2010 01:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan kan je de halve programmering wel afschaffen ook
Nee, ik als schattig blond meisje vind LL echt kut, daarom ben ik er ook al drie keer geweest.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:56 schreef 16meter het volgende:
Is Lowlands ook leuk als je geen bandshirts draagt of dreadlocks hebt?
tvp
Geen idee of producers dan ook kunnen.. Misschien kan DJ Promo een beetje gitaar?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:13 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Het is wel handig als je iets van een muzieksmaak hebt ontwikkelt. Met muziek bedoel ik dan muziek gemaakt door mensen die instaat zijn een instrument te bespelen.
En of ze dat kunnen, neem deze knakker:quote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef 16meter het volgende:
Meeste producers kunnen piano/keyboard spelen, dus zijn het musici.
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef 16meter het volgende:
Meeste producers kunnen piano/keyboard spelen, dus zijn het musici.
Misschien als je hem Kees van noemt.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef BakkerHenk het volgende:
Wil eigenlijk dit jaar weer naar lowlands, maar heb een klein probleem.
Is het toegestaan om je hond mee te nemen?
Eh, nee. Waarom zou je dat in godsnaam willenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef BakkerHenk het volgende:
Omdat de hond een schat van een beest is en ik em liever niet in een pension oid zet.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh, nee. Waarom zou je dat in godsnaam willen.
Met zo'n festival doe je hem ook geen plezierquote:Op maandag 4 januari 2010 18:29 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Omdat de hond een schat van een beest is en ik em liever niet in een pension oid zet.
Wishfull thinkingquote:Op maandag 4 januari 2010 14:34 schreef vault_tec het volgende:
hoop op een beetje goed metal/hard rock/ hardcore (punk)/punk...
Ik denk de Pre-Partyquote:Op maandag 4 januari 2010 18:44 schreef infp2009 het volgende:
Zeg, is dat brekende nieuws nou al een keer bekend gemaakt? Of was het dat soundgarden weer bij elkaar is, en op lowlands staat?
Alsjeblieft nee.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef BakkerHenk het volgende:
ajb geen honden op Lowlandsquote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef BakkerHenk het volgende:
Ik heb het even opgezocht in het programmaboekje van 2009 waarin alle regeltjes staan:quote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef BakkerHenk het volgende:
quote:
Promo stond afgelopen jaar toch met band oid op Lowlands? Zoiets had ik althans begrepen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:46 schreef julian6 het volgende:
[..]
Geen idee of producers dan ook kunnen.. Misschien kan DJ Promo een beetje gitaar?
Het was Promo + friends.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef wouterkaas het volgende:
[..]
Promo stond afgelopen jaar toch met band oid op Lowlands? Zoiets had ik althans begrepen.
Ja.. had weinig met hardcore te maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef wouterkaas het volgende:
[..]
Promo stond afgelopen jaar toch met band oid op Lowlands? Zoiets had ik althans begrepen.
Het was toch ook aangekondigd als iets anders dan hardcore. Of had je verwacht dat al die rappers zouden komen hakken?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:49 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja.. had weinig met hardcore te maken.
Ik vond er niks aan iig.
Zie liepen wel continu PILLEN IN JE BEK, en 1 2 3 HARDCORE te roepen, en dan een beetje flauwe dubstepbeatjes draaien met wat gerap eronder maakt het allemaal niet geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het was toch ook aangekondigd als iets anders dan hardcore. Of had je verwacht dat al die rappers zouden komen hakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |