Was dát het? Wat een brekend nieuws zeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Tourniquet het volgende:
Die LLaunch party op 20 februari was toch het nieuws?
quote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Manu Chao doet volgend jaar van juli tot augustus ook de Europese festivals aan. Ik denk dat Lowlands niet kan ontbreken.
Dat is verneukt zeg.quote:Op zondag 27 december 2009 16:13 schreef Da hopman het volgende:
Ik weet 1 ding zeker en dat is dat ik dit jaar niet meer ga wachten op vrienden die misschien ook een kaartje willen, maar nog twijfelen terwijl ze eigenlijk d(r)ommels goed weten dat ze wel gewoon gaan waardoor ik een kaartje misloop en dus op de zwarte markt belachelijke bedragen moet gaan betalen.
Herkenbaar alhoewel ik geen kaartje koop op de zwarte markt. Zo heb ik dus Lowlands 2008 gemist en om het mij toen nog erger te maken werd de Editors aangekondigd vlak nadat het uitverkocht was.quote:Op zondag 27 december 2009 16:13 schreef Da hopman het volgende:
Ik weet 1 ding zeker en dat is dat ik dit jaar niet meer ga wachten op vrienden die misschien ook een kaartje willen, maar nog twijfelen terwijl ze eigenlijk d(r)ommels goed weten dat ze wel gewoon gaan waardoor ik een kaartje misloop en dus op de zwarte markt belachelijke bedragen moet gaan betalen.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:13 schreef Sjimmie het volgende:
Blink 182 komt deze zomer naar Europa. Kunnen we die erbij schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |