eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden om jouw eens op dit lijstje terug te vinden. allochtonen hebben al meer dan 200 nederlanders vermoord terwijl er maar 4 allochtonen door Nederlanders zijn vermoord. Wie zijn er nu de racisten, wei zijn er nu gevaarlijk.......quote:Op maandag 11 januari 2010 04:55 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Als ik héél eerlijk ben hè.... heb ik liever dat mensen als jij emigreren en de moslims die ik ken hier lekker blijven wonen. Want zonder gein: mensen als jij kan dit land eigenlijk missen als kiespijn. Jullie zijn te makkelijk door de media te overtuigen dat een bepaalde groep slecht is.... en dat is gevaarlijk. Dus wat mij betreft mag je gaan
Wow, een politiek gekleurd forum als bron, je zet nu iedereen met een mond vol tanden. Hier kan zelfs Wikipedia niet tegenop.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef Obomo het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden om jouw eens op dit lijstje terug te vinden. allochtonen hebben al meer dan 200 nederlanders vermoord terwijl er maar 4 allochtonen door Nederlanders zijn vermoord. Wie zijn er nu de racisten, wei zijn er nu gevaarlijk.......
Juist ja jouw marokkanen vriendjes zijn de moordenaar niet andersom.
Lijst van Nederlanders vermoord door allochtonen
Hoezo.... al had je 1 van de Nederlandse namen aan geklikt dan had je een keurig relevant nieuws bericht met een bronvermelding aangetroffen. deze lijst zijn alleen de personen waar in de media is vermeld dat het om een allochtone dader gaat. Het werkelijke aantal ligt vele malen hoger dat weten we allemaal. Maar deze lijst zijn alleen de door de media gerapporteerde zaken.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wow, een politiek gekleurd forum als bron, je zet nu iedereen met een mond vol tanden. Hier kan zelfs Wikipedia niet tegenop.
Verreweg de meeste Marokkanen hebben nooit iemand vermoord. Dus waar heb je het over?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef Obomo het volgende:
Ja klopt de meeste marokkanen hebben niemand vermoord, als je weet dat er 400 000 Marokkanen zijn in Nederland en maar 150 doden door allochtoon geweld is het ook nogal kinderachtig om te suggeren dat iemand dat gezegd heeft. Dan zouden er wel 200 000 nederlanders op de lijst staan. Exhter als je alle zaken eens doorleest heeft deze jongemanquote:Op maandag 11 januari 2010 16:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Verreweg de meeste Marokkanen hebben nooit iemand vermoord. Dus waar heb je het over?
wel geluk gehad dat hij deze beroving heeft overleeft. een schrikbarend getal van roofmoorden met dodelijk afloop beginnen net zoals deze meneer beschrijft.quote:Op maandag 11 januari 2010 04:04 schreef MoneyTalks het volgende:
Tijdens kerst werd weer eens bevestigd waarom ik op de PVV stem. Ik stond om 2 uur 's nachts oog in oog met twee Marokkanen die mijn deur hadden ingetrapt en het plan hadden mijn huis leeg te roven (verder niks gestolen, ze maakten zich uit de voeten toen ze mij zagen).
En hoeveel allochtonen zijn er door allochtonen vermoord?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef Obomo het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden om jouw eens op dit lijstje terug te vinden. allochtonen hebben al meer dan 200 nederlanders vermoord terwijl er maar 4 allochtonen door Nederlanders zijn vermoord. Wie zijn er nu de racisten, wei zijn er nu gevaarlijk.......
Dat weet ik niet, intresseert mij ook maar heel erg weinig, maar je kan het opzoeken en je eigen lijstje maken als het je intresseert.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En hoeveel allochtonen zijn er door allochtonen vermoord?
Heb je ook een link naar moorden andersom, die kon ik niet vinden, wel links naar Mein Kampf en The White Man's Biblequote:Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef Obomo het volgende:
[..]
Hoezo.... al had je 1 van de Nederlandse namen aan geklikt dan had je een keurig relevant nieuws bericht met een bronvermelding aangetroffen. deze lijst zijn alleen de personen waar in de media is vermeld dat het om een allochtone dader gaat. Het werkelijke aantal ligt vele malen hoger dat weten we allemaal. Maar deze lijst zijn alleen de door de media gerapporteerde zaken.
Wat zou je kunnen concluderen als dit hoger uitviel?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:54 schreef Obomo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, intresseert mij ook maar heel erg weinig, maar je kan het opzoeken en je eigen lijstje maken als het je intresseert.
Lekkere site. Het is mij ooit eens verteld dat de allochtonen die vereerd worden door die lui op dat forum een boel autochtonen hier hebben weg gehaald om te vergassen in Allochtonië.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef Obomo het volgende:
[..]
dat verandert niets aan de feiten, jullie leuke immigratie kost gewoon niet alleen 20 miljard euro per jaar maar ook 25 Nederlandse levens + hoeveel allochtonen vermoord door allochtonen uit jouw onderzoek.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wat zou je kunnen concluderen als dit hoger uitviel?
Die 25 levens compenseren we wel door 25 nieuwe allochtonen te halen. Zo merk je er niets van.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:27 schreef Obomo het volgende:
[..]
dat verandert niets aan de feiten, jullie leuke immigratie kost gewoon niet alleen 20 miljard euro per jaar maar ook 25 Nederlandse levens + hoeveel allochtonen vermoord door allochtonen uit jouw onderzoek.
20 miljard per jaar?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:27 schreef Obomo het volgende:
[..]
dat verandert niets aan de feiten, jullie leuke immigratie kost gewoon niet alleen 20 miljard euro per jaar maar ook 25 Nederlandse levens + hoeveel allochtonen vermoord door allochtonen uit jouw onderzoek.
Laat hem in zijn fabeltjes geloven, hij post een aantal moorden zonder racistisch motief, om vervolgens de andere kant niet te laten zien. Zijn info haalt hij van een site waar een Duitse neo-nazi na een drievoudige moord held genoemd word.quote:
ja 20 miljard per jaar aan allochtonen zaken. en 25 levens per jaar, roofmoord, zinloos geweld en racisme vemomd als uitgaans geweld/quote:
Bedankt voor de onderbouwingquote:Op maandag 11 januari 2010 22:41 schreef Obomo het volgende:
[..]
ja 20 miljard per jaar aan allochtonen zaken. en 25 levens per jaar, roofmoord, zinloos geweld en racisme vemomd als uitgaans geweld/
20 miljard per jaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:41 schreef Obomo het volgende:
[..]
ja 20 miljard per jaar aan allochtonen zaken. en 25 levens per jaar, roofmoord, zinloos geweld en racisme vemomd als uitgaans geweld/
Nu moet je niet van die links-elitaire zaken als CIJFERS en FEITEN vragen. Dit is toch ALGEMENE KENNIS. De HARDWERKENDE NEDERLANDER VAN DE STRAAT weet dat dit toch allemaal waar is, en dat is het enige waar het om draait. Niet om wat de linkse allochtonenknuffelaars ze wijs wilen maken met statistieken en andere nonsens. Nee, die weten niks af van wat er WERKELIJK gebeurd. .quote:
Er zijn ook wel wat meer Nederlanders dan allochtonen natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef Obomo het volgende:
[..]
Bron: http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/en-de-winnaar-is/quote:En de winnaar is…
Waren ze bij de PVV vergeten dat er nog een prijsvraag open stond? Eind vorig jaar zou de politieke partij de winnaar bekend maken van de Maartje van Weegen-bokaal, een nieuwe prijs ‘voor linkse en bevooroordeelde berichtgeving door de staatsomroep’. Daarna bleef het stil. Initiatiefnemer Martin Bosma liet niks meer van zich horen, ook niet toen de media na Nieuwjaar nieuwsgierig informeerden naar de winnaar. De persdienst deed paniekerig-geheimzinnig. Met verklaringen als ‘het is nog reces’, ‘het is een rommeltje hier’ en ‘ik bel u over vijf minuten terug’ hield woordvoerder Matthijs Weststrate de pers dagenlang op afstand.
De bekendmaking van de vijf kanshebbers, onder wie de redactie van Pauw & Witteman, werkte vooral op de lachspieren, mede omdat de prijs werd vernoemd naar voormalig royaltycoryfee Maartje van Weegen op wie de kleur oranje meer van toepassing is dan rood.
Dinsdag 12 januari toverde de PVV alsnog NOS-correspondent Sander van Hoorn als winnaar uit de hoge hoed. Een citaat uit het juryrapport: ‘Hamas en haar handvest bestaan niet voor Van Hoorn. Er bestaat slechts de schurk Israël die, als hij al iets positiefs uitvoert, dat slechts doet voor Amerika…’
De rode loper kan uit, hoewel… Bij de NOS weten ze van niets. Sander van Hoorn gaat gewoon door met werken. Pal voor de deadline meldt bedenker Bosma zich. ‘Er is geen bokaal. Het is een prijs in overdrachtelijke zin. Als ze het bij de NOS willen vieren, dan moeten ze zelf de rondjes betalen.’
http://www.denhaagistrots(...)nelope_Marchena.htmlquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Semi-offtopic hier, maar anders ben ik gedwongen een nieuw topic aan te maken, wat het niet waard is:
http://www.dagelijksestan(...)uwe-tactiek-van-ton/
[ afbeelding ]
FYI, islamieten stonden vroeger in de realiteit vrij tolerant tegenover andere bevolkingsgroepen, zoals Joden (itt tot Christenen, die Joden al honderden jaren als uitschot behandelen).quote:Op maandag 11 januari 2010 15:06 schreef Picchia het volgende:
Islamieten kenmerken zich door xenofobie (en fobieën in het algemeen). Ik ben benieuwd waar hun jodenhaat, homofobie en afkeer van niet-Islamitische hoeren dan vandaan komt als het niet berust op de Koran. Natuurlijk valt niet iedere vorm van fout gedrag te herleiden uit de Koran, maar het draagt wel bij aan hun afkeer van de Nederlandse samenleving. Gebrek aan erkenning van Nederlandse waarden.
De Koran heeft een zeer belemmerende werking op de integratie (of assimilatie) van Islamieten.
Ik denk dat elke opzet gekraakt word, het is nl geen keuze voor bijv marokanen om wwn marokkaans paspoort te hebben, dat krijgen ze, ongeacht ze het willen of niet en ze kunnen er niet vanaf. In dat opzicht zou je kunnen spreken van klassejustitie op het moment dat je mensen die geen keuze kunnen maken, omdat hun thuisland niet accepteert dat ze een andere nationaliteit aannemen, het land uit zet, terwijl mensen die de keuze wel kunnen maken gewoon via het gangbare rechtssysteem berecht worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef JoaC het volgende:
PVV: 'Mohammed B. geen Nederlander meer'
Eigenlijk gericht aan Pool:
Zou dit tegengehouden worden door terugwerkende kracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |