Ditquote:Op zondag 13 december 2009 13:18 schreef bioloogje het volgende:
Als het gratis is ben ik van de partij... Alleen oblivion heb ik al.
Ja hoor... maak maar een top 4 en als ik je dan als user heb uitgekozen pak ik je nummer 1 als die er nog is, anders je nummer 2 enz.quote:Op zondag 13 december 2009 13:18 schreef appelsjap het volgende:
Mag je er maar eentje per persoon kiezen? of mag je ook alle vier zodat je meer kans hebt om te winnen in de fok!loterij?
Lees de TT + OPquote:Op zondag 13 december 2009 13:18 schreef bioloogje het volgende:
Als het gratis is ben ik van de partij... Alleen oblivion heb ik al.
uhh.. als het serieus bedoeld is denk ik Crackdownquote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef Patch het volgende:
Welke is het leukst voor een woongroep met gehandicapten?
Ze spelen op de xbox van alles wat, van Disney-spelletjes tot harde schietpartijen e.d.
Dan wil ik daarvoor in aanmerking komen.
Jazeker is het serieus.quote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Lonker het volgende:
[..]
uhh.. als het serieus bedoeld is denk ik Crackdown
Ooo, dan zou ik voor Oblivion gaanquote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef Patch het volgende:
[..]
Jazeker is het serieus.
Ikzelf heb geen Xbox, alleen een NES
Het is dus niet voor mij, maar voor een woonvoorziening met daarin 18 gehandicapten. Met sinterklaas hebben ze Lips gekregen, vonden ze kei leuk.
Maar ze doen ook dat Assasins Creed enzo
Maakt mij niets uit, de groep is groot, dus elk spel vindt wel wat geschikte animo lijkt me.quote:
Dit is wel een serieus topic hequote:Op zondag 13 december 2009 15:32 schreef Pangafile het volgende:
1. Crackdown
2. Oblivion
3. Lost Planet
Kan ik lekker spelen met m'n tweekoppige schildpad terwijl we een krentenbol eten.
Het verbaasd me echt dat je een van de weinige bent die dat zegt, omdat mijn Geschiedenis niet echt top isquote:Op zondag 13 december 2009 17:00 schreef Twizu het volgende:
Een lonker-topic wat serieus is. Als dit echt is, eet ik mijn schoen op.![]()
Medal of Honor Airbone
Crackdown
Lost Planet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2009 17:51 schreef Reintji het volgende:
Tof idee Lonker!
Ik geef me op voor Crackdown!Waar is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
uhhh.. die verzendkosten zijn wel duur denk ikquote:
Misschien is hij er nog niet. en anders is het misschien wel prijzig ja.quote:Op zondag 13 december 2009 18:10 schreef Lonker het volgende:
[..]
uhhh.. die verzendkosten zijn wel duur denk ik
Dit is een mooie quote van mijn OPquote:
Hier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dit omkooppraatjesquote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef Conflict het volgende:
Ik geef voor elk spel dat ik eventueel zou krijgen 7,50 aan een goed doel
Nee hoor, ik doe gewoon iets terug mbt de kerstgedachtequote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe gewoon iets terug mbt de kerstgedachte
Ik vind het leuk om iets gratis te krijgen en vervolgens wer iets anders trug te doen.
Maar goed, anders niet hoor!
quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef Twizu het volgende:
1. Medal of Honor Airbone
2. Crackdown
3. Lost Planet
4. Oblivion
Wat 'n domme actie. Echt stom dat je dit doet, baggeruser! En ik haat kerst!![]()
Jep, deze site ga ik gebruiken, eerlijker kan nietquote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef RacerDKB het volgende:
Ik wil welLiefst Crackdown, anders Oblivion!
En misschien handig, om mensen te kiezen, op random.org invoeren hoeveel reacties er zijn, en er dan 4 random getallen uit laten rollen.
ooh, dus moet alleen ff wat vaker posten in dit topicquote:Op maandag 14 december 2009 15:54 schreef Lonker het volgende:
[..]
Jep, deze site ga ik gebruiken, eerlijker kan niet
hahah,, nee,, daar heb ik ook wat op verzonnen... Alleen de post met je keuze erin telt.... Ene appelsjap of twizu (vervuiler) maakt dus net zo veel kansquote:Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef ursel het volgende:
[..]
ooh, dus moet alleen ff wat vaker posten in dit topic
Idee van Conflict doe ik aan mee.![]()
![]()
Zie post onder je en boven mijquote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef thijs1994 het volgende:
Moet je wel eerst de niet-nuttige en de nuttige posts van mekaar aftrekken. Deze bijvoorbeeld.
Lonker maak hier iets leuks van voor de Madalief actie. Kijk op GC voor die actie.quote:Op zondag 13 december 2009 13:17 schreef Lonker het volgende:Medal of Honor Airbone Crackdown Oblivion Lost Planet
Typ maar als je er een wilt en typ ook welke je wilt ! Of maak een top 2/3/4
Dan pak ik er morgen willekeurig 4 uit die een spel mogen hebben (je hoeft geen verzendkosten te betalen en ik kies niet expres mijn vriendjes uit als sommige mensen dat misschien denken)
Waarom ik ze gratis weg doe ?
Voor de kerstsfeer..ofzo
Ze zijn wel gebruikt maar hebben geen schade
Jezelf opgeven kan tot maandag 14 december 22:00![]()
Ach, gratis = gratis . Dus dat blijft gewoon zo.quote:Op maandag 14 december 2009 18:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lonker maak hier iets leuks van voor de Madalief actie. Kijk op GC voor die actie.
Da's pas kerstsfeer
Leuk tot 11 uur tellen en dan loten en dan..quote:
Om 22:15 zijn de winnaars wel bekendquote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Leuk tot 11 uur tellen en dan loten en dan..
Win ik.
Zelf stieken ook al op zoek naar weggevertjes.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef Conflict het volgende:
Ik geef voor elk spel dat ik eventueel zou krijgen 7,50 aan een goed doel
Goed initiatiefquote:
Dankjequote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Smaharba het volgende:
Echt een leuk initiatief Lonker. Of ik win of niet, het blijft geweldig!
ik heb alleen een top 2quote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ja hoor... maak maar een top 4 en als ik je dan als user heb uitgekozen pak ik je nummer 1 als die er nog is, anders je nummer 2 enz.
Ik had je zowiezo willekeurig meegeteld als jij geen top 4 hadquote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Patch het volgende:
Owh, maar ik had geen top 4 voor de woongroep...
Bij deze dan, gewoon uit de OP:
•Medal of Honor Airbone
•Crackdown
•Oblivion
•Lost Planet
Jij zult deze kerst zeker geen bezoek krijgen van 3 geestenquote:Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik had je zowiezo willekeurig meegeteld als jij geen top 4 had![]()
Toch heeft dit topic 2000 vieuws gehaald in 30 uur
Ik heb geen flauw idee weer hier vrouw en man op het topic zijnquote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Spannend! Ik hoop dat er ook een meisje wintDie hebben niet zo massaal gereageerd blijkbaar.
Nog een kwartiertje of zo?
Dat zie je aan het piepkleine poppetje links voor je usernamequote:Op maandag 14 december 2009 21:50 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee weer hier vrouw en man op het topic zijn
Nooit geweten.quote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat zie je aan het piepkleine poppetje links voor je username
<<<<<
Omdat jijzelf ook een meisje bentquote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Spannend! Ik hoop dat er ook een meisje wintDie hebben niet zo massaal gereageerd blijkbaar.
Nog een kwartiertje of zo?
Sssst.quote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Slotje zou flauw zijn :p!
Ik heb nog niet 1 keer het woord s*** gezegdquote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef thijs1994 het volgende:
Waarom post je 't dan??
Sorry voelde me aangesproken, zal het niet weer doen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:14 schreef Anne het volgende:
Volgens mij had ie het tegen ikwilookwatzeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |