quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef Twizu het volgende:
1. Medal of Honor Airbone
2. Crackdown
3. Lost Planet
4. Oblivion
Wat 'n domme actie. Echt stom dat je dit doet, baggeruser! En ik haat kerst!![]()
Jep, deze site ga ik gebruiken, eerlijker kan nietquote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef RacerDKB het volgende:
Ik wil welLiefst Crackdown, anders Oblivion!
En misschien handig, om mensen te kiezen, op random.org invoeren hoeveel reacties er zijn, en er dan 4 random getallen uit laten rollen.
ooh, dus moet alleen ff wat vaker posten in dit topicquote:Op maandag 14 december 2009 15:54 schreef Lonker het volgende:
[..]
Jep, deze site ga ik gebruiken, eerlijker kan niet
hahah,, nee,, daar heb ik ook wat op verzonnen... Alleen de post met je keuze erin telt.... Ene appelsjap of twizu (vervuiler) maakt dus net zo veel kansquote:Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef ursel het volgende:
[..]
ooh, dus moet alleen ff wat vaker posten in dit topic
Idee van Conflict doe ik aan mee.![]()
![]()
Zie post onder je en boven mijquote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef thijs1994 het volgende:
Moet je wel eerst de niet-nuttige en de nuttige posts van mekaar aftrekken. Deze bijvoorbeeld.
Lonker maak hier iets leuks van voor de Madalief actie. Kijk op GC voor die actie.quote:Op zondag 13 december 2009 13:17 schreef Lonker het volgende:Medal of Honor Airbone Crackdown Oblivion Lost Planet
Typ maar als je er een wilt en typ ook welke je wilt ! Of maak een top 2/3/4
Dan pak ik er morgen willekeurig 4 uit die een spel mogen hebben (je hoeft geen verzendkosten te betalen en ik kies niet expres mijn vriendjes uit als sommige mensen dat misschien denken)
Waarom ik ze gratis weg doe ?
Voor de kerstsfeer..ofzo
Ze zijn wel gebruikt maar hebben geen schade
Jezelf opgeven kan tot maandag 14 december 22:00![]()
Ach, gratis = gratis . Dus dat blijft gewoon zo.quote:Op maandag 14 december 2009 18:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lonker maak hier iets leuks van voor de Madalief actie. Kijk op GC voor die actie.
Da's pas kerstsfeer
Leuk tot 11 uur tellen en dan loten en dan..quote:
Om 22:15 zijn de winnaars wel bekendquote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Leuk tot 11 uur tellen en dan loten en dan..
Win ik.
Zelf stieken ook al op zoek naar weggevertjes.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef Conflict het volgende:
Ik geef voor elk spel dat ik eventueel zou krijgen 7,50 aan een goed doel
Goed initiatiefquote:
Dankjequote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Smaharba het volgende:
Echt een leuk initiatief Lonker. Of ik win of niet, het blijft geweldig!
ik heb alleen een top 2quote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ja hoor... maak maar een top 4 en als ik je dan als user heb uitgekozen pak ik je nummer 1 als die er nog is, anders je nummer 2 enz.
Ik had je zowiezo willekeurig meegeteld als jij geen top 4 hadquote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Patch het volgende:
Owh, maar ik had geen top 4 voor de woongroep...
Bij deze dan, gewoon uit de OP:
•Medal of Honor Airbone
•Crackdown
•Oblivion
•Lost Planet
Jij zult deze kerst zeker geen bezoek krijgen van 3 geestenquote:Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik had je zowiezo willekeurig meegeteld als jij geen top 4 had![]()
Toch heeft dit topic 2000 vieuws gehaald in 30 uur
Ik heb geen flauw idee weer hier vrouw en man op het topic zijnquote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Spannend! Ik hoop dat er ook een meisje wintDie hebben niet zo massaal gereageerd blijkbaar.
Nog een kwartiertje of zo?
Dat zie je aan het piepkleine poppetje links voor je usernamequote:Op maandag 14 december 2009 21:50 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee weer hier vrouw en man op het topic zijn
Nooit geweten.quote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat zie je aan het piepkleine poppetje links voor je username
<<<<<
Omdat jijzelf ook een meisje bentquote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Spannend! Ik hoop dat er ook een meisje wintDie hebben niet zo massaal gereageerd blijkbaar.
Nog een kwartiertje of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |