Dankjequote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Smaharba het volgende:
Echt een leuk initiatief Lonker. Of ik win of niet, het blijft geweldig!
ik heb alleen een top 2quote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ja hoor... maak maar een top 4 en als ik je dan als user heb uitgekozen pak ik je nummer 1 als die er nog is, anders je nummer 2 enz.
Ik had je zowiezo willekeurig meegeteld als jij geen top 4 hadquote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Patch het volgende:
Owh, maar ik had geen top 4 voor de woongroep...
Bij deze dan, gewoon uit de OP:
•Medal of Honor Airbone
•Crackdown
•Oblivion
•Lost Planet
Jij zult deze kerst zeker geen bezoek krijgen van 3 geestenquote:Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik had je zowiezo willekeurig meegeteld als jij geen top 4 had![]()
Toch heeft dit topic 2000 vieuws gehaald in 30 uur
Ik heb geen flauw idee weer hier vrouw en man op het topic zijnquote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Spannend! Ik hoop dat er ook een meisje wintDie hebben niet zo massaal gereageerd blijkbaar.
Nog een kwartiertje of zo?
Dat zie je aan het piepkleine poppetje links voor je usernamequote:Op maandag 14 december 2009 21:50 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee weer hier vrouw en man op het topic zijn
Nooit geweten.quote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat zie je aan het piepkleine poppetje links voor je username
<<<<<
Omdat jijzelf ook een meisje bentquote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Spannend! Ik hoop dat er ook een meisje wintDie hebben niet zo massaal gereageerd blijkbaar.
Nog een kwartiertje of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |