Ditquote:Op zondag 13 december 2009 13:18 schreef bioloogje het volgende:
Als het gratis is ben ik van de partij... Alleen oblivion heb ik al.
Ja hoor... maak maar een top 4 en als ik je dan als user heb uitgekozen pak ik je nummer 1 als die er nog is, anders je nummer 2 enz.quote:Op zondag 13 december 2009 13:18 schreef appelsjap het volgende:
Mag je er maar eentje per persoon kiezen? of mag je ook alle vier zodat je meer kans hebt om te winnen in de fok!loterij?
Lees de TT + OPquote:Op zondag 13 december 2009 13:18 schreef bioloogje het volgende:
Als het gratis is ben ik van de partij... Alleen oblivion heb ik al.
uhh.. als het serieus bedoeld is denk ik Crackdownquote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef Patch het volgende:
Welke is het leukst voor een woongroep met gehandicapten?
Ze spelen op de xbox van alles wat, van Disney-spelletjes tot harde schietpartijen e.d.
Dan wil ik daarvoor in aanmerking komen.
Jazeker is het serieus.quote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Lonker het volgende:
[..]
uhh.. als het serieus bedoeld is denk ik Crackdown
Ooo, dan zou ik voor Oblivion gaanquote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef Patch het volgende:
[..]
Jazeker is het serieus.
Ikzelf heb geen Xbox, alleen een NES
Het is dus niet voor mij, maar voor een woonvoorziening met daarin 18 gehandicapten. Met sinterklaas hebben ze Lips gekregen, vonden ze kei leuk.
Maar ze doen ook dat Assasins Creed enzo
Maakt mij niets uit, de groep is groot, dus elk spel vindt wel wat geschikte animo lijkt me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |