Hier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dit omkooppraatjesquote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef Conflict het volgende:
Ik geef voor elk spel dat ik eventueel zou krijgen 7,50 aan een goed doel
Nee hoor, ik doe gewoon iets terug mbt de kerstgedachtequote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe gewoon iets terug mbt de kerstgedachte
Ik vind het leuk om iets gratis te krijgen en vervolgens wer iets anders trug te doen.
Maar goed, anders niet hoor!
quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef Twizu het volgende:
1. Medal of Honor Airbone
2. Crackdown
3. Lost Planet
4. Oblivion
Wat 'n domme actie. Echt stom dat je dit doet, baggeruser! En ik haat kerst!![]()
Jep, deze site ga ik gebruiken, eerlijker kan nietquote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef RacerDKB het volgende:
Ik wil welLiefst Crackdown, anders Oblivion!
En misschien handig, om mensen te kiezen, op random.org invoeren hoeveel reacties er zijn, en er dan 4 random getallen uit laten rollen.
ooh, dus moet alleen ff wat vaker posten in dit topicquote:Op maandag 14 december 2009 15:54 schreef Lonker het volgende:
[..]
Jep, deze site ga ik gebruiken, eerlijker kan niet
hahah,, nee,, daar heb ik ook wat op verzonnen... Alleen de post met je keuze erin telt.... Ene appelsjap of twizu (vervuiler) maakt dus net zo veel kansquote:Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef ursel het volgende:
[..]
ooh, dus moet alleen ff wat vaker posten in dit topic
Idee van Conflict doe ik aan mee.![]()
![]()
Zie post onder je en boven mijquote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef thijs1994 het volgende:
Moet je wel eerst de niet-nuttige en de nuttige posts van mekaar aftrekken. Deze bijvoorbeeld.
Lonker maak hier iets leuks van voor de Madalief actie. Kijk op GC voor die actie.quote:Op zondag 13 december 2009 13:17 schreef Lonker het volgende:Medal of Honor Airbone Crackdown Oblivion Lost Planet
Typ maar als je er een wilt en typ ook welke je wilt ! Of maak een top 2/3/4
Dan pak ik er morgen willekeurig 4 uit die een spel mogen hebben (je hoeft geen verzendkosten te betalen en ik kies niet expres mijn vriendjes uit als sommige mensen dat misschien denken)
Waarom ik ze gratis weg doe ?
Voor de kerstsfeer..ofzo
Ze zijn wel gebruikt maar hebben geen schade
Jezelf opgeven kan tot maandag 14 december 22:00![]()
Ach, gratis = gratis . Dus dat blijft gewoon zo.quote:Op maandag 14 december 2009 18:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lonker maak hier iets leuks van voor de Madalief actie. Kijk op GC voor die actie.
Da's pas kerstsfeer
Leuk tot 11 uur tellen en dan loten en dan..quote:
Om 22:15 zijn de winnaars wel bekendquote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Leuk tot 11 uur tellen en dan loten en dan..
Win ik.
Zelf stieken ook al op zoek naar weggevertjes.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef Conflict het volgende:
Ik geef voor elk spel dat ik eventueel zou krijgen 7,50 aan een goed doel
Goed initiatiefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |