1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Hij is echt heel erg leuk Yns!quote:
Zwabbert, had je mijn vraag gezien of je je pakjesfoto nog een keer wilt posten?quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
heb even een foto gemaakt van het pakket onder de kerstboom, zoals het heurt
[ afbeelding ]
Leuk (jaloers isquote:
twee zoenerts?quote:
ja, die moet het ook zijn!!! Waarom zie ik 'm zelf nou weer niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Have fun Ing!
Thanks, Zwabbert!![]()
Bamba, ik zie een kus-UI!
Ga even bovenin naar opties, en klik dan op het tweede tabje (weergave).quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja, die moet het ook zijn!!! Waarom zie ik 'm zelf nou weer niet?
Zie hem nu ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga even bovenin naar opties, en klik dan op het tweede tabje (weergave).
Dan even naar onder scrollen en bij Weergaveopties: Topics doe je dan JA zetten achter uploadicons en achter webicons.
En dan nog iets lager bij 'Voorkeur voor usericons omkeren' ook op JA zetten!
ja hij laad gewoon erg traagquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook en heb niet eens wat gedaan![]()
Of hij mocht zowaar een avondje binnen thuis.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm ik heb het kitje nog nergens gezien vanaaf..nu ja die is vast muisjes vangen (hoop ik).
Aan dat poesje?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
waarom hij me er aan doet denken weet ik niet
Nee ze is niet thuis, kan wel zijn dat ze bij andere buren zit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Of hij mocht zowaar een avondje binnen thuis.
Hoop ik dan maar. Al had ik liever gezien dat ie bij jou aan de verwarming lag
De buuf is niet thuis? Maar kan het dan niet zijn dat kitty wél binnen zit?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee ze is niet thuis, kan wel zijn dat ze bij andere buren zit.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
De buuf is niet thuis? Maar kan het dan niet zijn dat kitty wél binnen zit?
Ze heeft er tenslotte geen last van als ze zelf niet thuis is.
Of mag hij nooit binnen als ze zelf weg is? En als ze wel thuis is eigenlijk ook niet?
Dat duurde evenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:33 schreef tombolafan het volgende:
Zo!
* bijgelezen is...![]()
Het laptopt vrij lastig met een knuffelkat op schoot...![]()
Hoop dat je het kitty snel weer terecht is Ml-etje!!!
jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat duurde even
Komt wel goed hoor ze is tenslotte niet anders gewend.
Foto's zijn aan het uploaden.
Hier gaat het ook niet helemaal goed.. dus even opnieuw uploaden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jainternet vloog er 4 keer af en sowieso is het ernstig traag..
![]()
Foto's!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wij houden idd ook een kasboekje bij sinds kortquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier ook zuunig aan doen hoor.....weet precies hoe het werkt....moet je wel met een WAO uitkering die gebaseerd is op een salaris van 1998 en eigenlijk al die tijd nagenoeg stilstaat.. Let je even niet op....gaat het mis
dus leve het huishouddboekje(op de computer weliswaar maar wel bijhouden)
en 35 graden........ok niet in een droog klimaat
![]()
Werkt prima hoor zo´n kasboekje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wij houden idd ook een kasboekje bij sinds kortMaar tis wat lastig, aangezien mijn man zijn salaris op de 15e krijgt en ik de 25e. Dus we doen het gewoon maar vanaf de 1e van de maand, tot het einde.
Maar dan krijg je ook een aardig overzicht van wat je uitgeeft.
Verjaardag was leuk.
Heb net de kwarktaart voor de verjaardag van mn oma gemaakt voor morgen. Zo ff de foto's inlijsten, heb een dubbele lijst gevonden. Dan lekker slapen, ben kapot
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, je fornuis/oven!![]()
Wauw!
Ziet er prachtig uit!
Thanks ladiesquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:09 schreef Bamba het volgende:
MI ik ben verliefd op je fornuis en oven. Een schitterende keuken!!!
Klopt..quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Werkt prima hoor zo´n kasboekje.
Wanneer je inzicht hebt in de standaard uitgaven (maak een lijstje) kun je aan het begin van de maand meteen sparen (agenderen).
Truste en veel plezier morgen ±'
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:02 schreef Ml-etje het volgende:Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's
Wat geweldig mooi!![]()
En sorry voor mijn plotse afwezigheid hier... heb onverwachts een vriendin op visite.Freestyle
Die nu de deur weer uit is want ik had eigenlijk al op mijn bed moeten liggen want morgen weer vroeg werken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
En sorry voor mijn plotse afwezigheid hier... heb onverwachts een vriendin op visite.
Hup naar je bedje danquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die nu de deur weer uit is want ik had eigenlijk al op mijn bed moeten liggen want morgen weer vroeg werken.
Niesquote:
Laat ik maar zo verstandig zijn om dat te gaan doen.quote:
Hij schrok van zichzelf.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Naartjie![]()
Heeft ie het wel zelf opgeruimd?
quote:
* zo mee eens isquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ze blijven je ook telkens verrassen.
Net als je denkt dat je ze kent komt er opeens een ander kantje naar boven.![]()
Sommige mensen zeggen nadat hun kat overleden is dat ze dit nooit meer mee willen maken en geen nieuwe kat meer nemen, maar dan mis je ook al die mooie momenten. En die komen in het algemeen een stuk vaker voor dan de verdrietige momenten.
Het gaat maar daar is ook alles mee gezegd.quote:
Had je poezel niet meer gesignaleerd vanavond, las ik?quote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Ml-etje het volgende:
Naartjie
Hij is fijn bezig![]()
Hier is madammeke aan het snurken.
Heb net fijn een weekendkrant besteld heerlijk aan de keukentafel straks.
Heb je een leuke dag gehad? Ik weet effe niet meer wat je ging doen vandaag.quote:Op zondag 13 december 2009 00:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het gaat maar daar is ook alles mee gezegd.
Yns: mooie kraai!!!!!
MI-tje Mooie keuken ik ben jaloers!!!!!
GB heb ik vandaag irl gefeliciteerd dus dat sla ik hier lekker over
Treinen was leuk maar niet leuk voor schouder dus ik kruip erin.
Wie ik overgeslagen heb moet maar ff gillen per pm......
Truste Ml-tje.quote:Op zondag 13 december 2009 00:19 schreef Ml-etje het volgende:
Nies en thanks
![]()
![]()
Nee geen poezel Cat enis net nog buiten geweest. Maarja ze heeft iig gegeten vandaag.
Ik ga slapenzoooo moe.
Truste!
Altijd spannend zo in de middernachtelijke uurtjesquote:Op zondag 13 december 2009 00:52 schreef Takaiki het volgende:
OMG!! Brandweer geweest in de straat hier![]()
Die jojo op de hoek hier heeft een allesbrander en ik vond de schoorsteen ook al erg enthousiast vonken toen ik van Cat terug kwam. We hebben al eerder een keer bij hem aangebeld omdat het vonken regende, maar er was niets aan de hand volgens hemIk zei net nog tegen mn man dat ik niet verbaast zou zijn als binnenkort de brandweer eens langs zou komen...Ik had niet verwacht zo snel
![]()
Nu had ie blijkbaar een schoorsteenbrand![]()
quote:
Dat slaapt vast een stuk fijner jaquote:
Shut itquote:Op zondag 13 december 2009 01:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok dat Ll morgenvroeg weer wakker wordt met z'n hoofd op de laptop
alles brander brand echt allesquote:Op zondag 13 december 2009 00:52 schreef Takaiki het volgende:
OMG!! Brandweer geweest in de straat hier![]()
Die jojo op de hoek hier heeft een allesbrander en ik vond de schoorsteen ook al erg enthousiast vonken toen ik van Cat terug kwam. We hebben al eerder een keer bij hem aangebeld omdat het vonken regende, maar er was niets aan de hand volgens hemIk zei net nog tegen mn man dat ik niet verbaast zou zijn als binnenkort de brandweer eens langs zou komen...Ik had niet verwacht zo snel
![]()
Nu had ie blijkbaar een schoorsteenbrand![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 01:31 schreef Takaiki het volgende:
Hee Zwabbert![]()
Ben ik weer eens. Heb je me gemist?
jepquote:
Je werd net al wakker? Viel de klep dicht?quote:
En? Was het lekker?quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 01:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je werd net al wakker? Viel de klep dicht?
Hoe kun je een "het" vermoorden , je bedoelde waarschijnlijk dat je dit topic , hetgeen tot nu zover ik kan zien nergens om gaat , om zeep hebt geholpen ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Was het wel druk genoeg, anders telt ie nietquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 01:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoe kun je een "het" vermoorden , je bedoelde waarschijnlijk dat je dit topic , hetgeen tot nu zover ik kan zien nergens om gaat , om zeep hebt geholpen ?
quote:Op zondag 13 december 2009 01:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Was het wel druk genoeg, anders telt ie niet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals ieder jaar kan ik dus ook dit jaar weer zo'n 10 x per dag m'n kratje bier annex kerstboomtafel weer gaan herinpakken![]()
Maar hij heeft dan zo'n plezier
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Yupquote:Op zondag 13 december 2009 01:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoe kun je een "het" vermoorden , je bedoelde waarschijnlijk dat je dit topic , hetgeen tot nu zover ik kan zien nergens om gaat , om zeep hebt geholpen ?
quote:Op zondag 13 december 2009 02:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Met veel liefde, zorg en aandacht heb ik de boom versierd en even later tref ik dit aan![]()
[ afbeelding ]
Vertederd aanschouw ik dit tafereel om vervolgens weer naar de tv te kijken.
Ineens zie ik wat zwarts in de rondte vliegen vanuit mijn ooghoeken en ook klinken er gevaarlijke geluiden.
En dit was het resultaat
zijn linker koplamp doet een beetje raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals ieder jaar kan ik dus ook dit jaar weer zo'n 10 x per dag m'n kratje bier annex kerstboomtafel weer gaan herinpakken![]()
🐙
Flits icm verwilderde blikquote:Op zondag 13 december 2009 02:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zijn linker koplamp doet een beetje raar
Met veel liefde, zorg en aandacht heb ik de boom versierd en even later tref ik dit aan![]()
[ afbeelding ]
Ineens zie ik wat zwarts in de rondte vliegen vanuit mijn ooghoeken en ook klinken er gevaarlijke geluiden.
En dit was het resultaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals ieder jaar kan ik dus ook dit jaar weer zo'n 10 x per dag m'n kratje bier annex kerstboomtafel weer gaan herinpakken![]()
Maar hij heeft dan zo'n plezier![]()
![]()
![]()
die kop ook!!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 13 december 2009 02:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat, je hebt vier keer wat gezegd en niemand zei wat terug?
is dat iets om trots op te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
hahaha nee hoor, (ben ik wel vaak, want ik drink toch niet...quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 02:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die is de toetsen uit zijn voorhoofd aant pulken
...terwijl ie de oplader lekker aankruipt, omdat ze zo lekker warm isquote:Op zondag 13 december 2009 02:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die is de toetsen uit zijn voorhoofd aant pulken
quote:Op zondag 13 december 2009 01:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
t duurde lang, t was koud en ik was eigenlijk moe... maar wel geld mee verdiend!
Oeii , klinkt schunnig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
megalomaniac
oh, ben jij niet diegene die achter Trovey aan zat...quote:
O ja , the two minute warning regel , even vergeten , sorry , beginnersfout.quote:
[ afbeelding ]
En dit was het resultaat
Ik had ook zo'n kat met veel minder wit , gered uit de vrieskou , totdat ik ging samenwonen en mijn wijf dreigde dat beest in de haard te gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals ieder jaar kan ik dus ook dit jaar weer zo'n 10 x per dag m'n kratje bier annex kerstboomtafel weer gaan herinpakken![]()
Vervolgens ben ik gedwongen die kat af te voeren naar het asiel waar volgens hun nu een nieuw baasje zich erover ontfermd heeft.
Zou dat waar zijn of heeft dat beest gewoon een spuitje gekregen ?megalomaniac
Tegenwoordig krijgen katten in het asiel haast nooit meer een spuitje hoor...quote:Op zondag 13 december 2009 02:22 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n kat met veel minder wit , gered uit de vrieskou , totdat ik ging samenwonen en mijn wijf dreigde dat beest in de haard te gooien.
Vervolgens ben ik gedwongen die kat af te voeren naar het asiel waar volgens hun nu een nieuw baasje zich erover ontfermd heeft.
Zou dat waar zijn of heeft dat beest gewoon een spuitje gekregen ?
Ik heb het gezienquote:Op zondag 13 december 2009 02:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh, Elisa, gisteren SBS6 gezien? er was echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote stapel mails van mensen die Pol wel wilden adopteren!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Rustig meid dat was mijn eerste bezoek aan flora en fauna dus oordeel niet te snel.quote:Op zondag 13 december 2009 02:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ben jij niet diegene die achter Trovey aan zat...![]()
Ben ik blij dat ik naar bed ga...
Ik kan gewoon teruglezen hoor... en aangezien ik dat altijd wel doe weet ik het gewoon nog...quote:Op zondag 13 december 2009 02:26 schreef kitao het volgende:
[..]
Rustig meid dat was mijn eerste bezoek aan flora en fauna dus oordeel niet te snel.
Heeft ze jou trouwens als hartsvriendin hierover je een pm'tje gestuurd?
Jullie lopen toch niet te roddelen over mij he?
Je bent mijn reddende engel , mijn geweten is nu gerust.quote:Op zondag 13 december 2009 02:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijgen katten in het asiel haast nooit meer een spuitje hoor...
dan weet je nu ook wat A-E vandaag heeft gekregenquote:Op zondag 13 december 2009 02:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan gewoon teruglezen hoor... en aangezien ik dat altijd wel doe weet ik het gewoon nog...
Doe ik ook , ben net begonnen met SC 1 , volgend jaar maart heb ik jullie wel ingehaald denk ik.quote:Op zondag 13 december 2009 02:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan gewoon teruglezen hoor... en aangezien ik dat altijd wel doe weet ik het gewoon nog...
ja maar dan zijn wij al bij topic numero 945 ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 02:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Doe ik ook , ben net begonnen met SC 1 , volgend jaar maart heb ik jullie wel ingehaald denk ik.
A-E heeft een SS pakje met kerstboompje erop gekregenquote:Op zondag 13 december 2009 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan weet je nu ook wat A-E vandaag heeft gekregen
wat ik heb gedaan vandaag
en wat ynske heeft gemaakt?
quote:Op zondag 13 december 2009 02:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Doe ik ook, ben net begonnen met SC 1 , volgend jaar maart heb ik jullie wel ingehaald denk ik.
quote:Op zondag 13 december 2009 02:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
A-E heeft een SS pakje met kerstboompje erop gekregen
jij hebt een vriendin helpen verhuizen (ze verhuisde voor de 2e keer in korte tijd volgens mij) en je kwam er na een tijd achter dat er ook een oprit was ipv de trap die jullie steeds namen
Ynske heeft de kraai afgehaakt
En je hebt in een onmogelijke yoga-houding op de bank gezeten met je laptop, bij Trovey is een zebravinkje doodgegaan en toen zei jij dat dat familie was van de vinvis...quote:Op zondag 13 december 2009 02:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
A-E heeft een SS pakje met kerstboompje erop gekregen
jij hebt een vriendin helpen verhuizen (ze verhuisde voor de 2e keer in korte tijd volgens mij) en je kwam er na een tijd achter dat er ook een oprit was ipv de trap die jullie steeds namen
Ynske heeft de kraai afgehaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |