Je werd net al wakker? Viel de klep dicht?quote:
En? Was het lekker?quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 01:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je werd net al wakker? Viel de klep dicht?
Hoe kun je een "het" vermoorden , je bedoelde waarschijnlijk dat je dit topic , hetgeen tot nu zover ik kan zien nergens om gaat , om zeep hebt geholpen ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Was het wel druk genoeg, anders telt ie nietquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 01:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoe kun je een "het" vermoorden , je bedoelde waarschijnlijk dat je dit topic , hetgeen tot nu zover ik kan zien nergens om gaat , om zeep hebt geholpen ?
quote:Op zondag 13 december 2009 01:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Was het wel druk genoeg, anders telt ie niet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals ieder jaar kan ik dus ook dit jaar weer zo'n 10 x per dag m'n kratje bier annex kerstboomtafel weer gaan herinpakken![]()
Maar hij heeft dan zo'n plezier
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Yupquote:Op zondag 13 december 2009 01:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoe kun je een "het" vermoorden , je bedoelde waarschijnlijk dat je dit topic , hetgeen tot nu zover ik kan zien nergens om gaat , om zeep hebt geholpen ?
quote:Op zondag 13 december 2009 02:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Met veel liefde, zorg en aandacht heb ik de boom versierd en even later tref ik dit aan![]()
[ afbeelding ]
Vertederd aanschouw ik dit tafereel om vervolgens weer naar de tv te kijken.
Ineens zie ik wat zwarts in de rondte vliegen vanuit mijn ooghoeken en ook klinken er gevaarlijke geluiden.
En dit was het resultaat
zijn linker koplamp doet een beetje raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals ieder jaar kan ik dus ook dit jaar weer zo'n 10 x per dag m'n kratje bier annex kerstboomtafel weer gaan herinpakken![]()
Maar hij heeft dan zo'n plezier
🐙
Flits icm verwilderde blikquote:Op zondag 13 december 2009 02:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zijn linker koplamp doet een beetje raar
quote:Op zondag 13 december 2009 02:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Met veel liefde, zorg en aandacht heb ik de boom versierd en even later tref ik dit aan![]()
[ afbeelding ]
Vertederd aanschouw ik dit tafereel om vervolgens weer naar de tv te kijken.
Ineens zie ik wat zwarts in de rondte vliegen vanuit mijn ooghoeken en ook klinken er gevaarlijke geluiden.
En dit was het resultaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals ieder jaar kan ik dus ook dit jaar weer zo'n 10 x per dag m'n kratje bier annex kerstboomtafel weer gaan herinpakken![]()
Maar hij heeft dan zo'n plezier![]()
![]()
![]()
die kop ook!!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 13 december 2009 02:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat, je hebt vier keer wat gezegd en niemand zei wat terug?
is dat iets om trots op te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
hahaha nee hoor, (ben ik wel vaak, want ik drink toch niet...quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 02:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die is de toetsen uit zijn voorhoofd aant pulken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |