Truste Ml-tje.quote:Op zondag 13 december 2009 00:19 schreef Ml-etje het volgende:
Nies en thanks
![]()
![]()
Nee geen poezel Cat enis net nog buiten geweest. Maarja ze heeft iig gegeten vandaag.
Ik ga slapenzoooo moe.
Truste!
Altijd spannend zo in de middernachtelijke uurtjesquote:Op zondag 13 december 2009 00:52 schreef Takaiki het volgende:
OMG!! Brandweer geweest in de straat hier![]()
Die jojo op de hoek hier heeft een allesbrander en ik vond de schoorsteen ook al erg enthousiast vonken toen ik van Cat terug kwam. We hebben al eerder een keer bij hem aangebeld omdat het vonken regende, maar er was niets aan de hand volgens hemIk zei net nog tegen mn man dat ik niet verbaast zou zijn als binnenkort de brandweer eens langs zou komen...Ik had niet verwacht zo snel
![]()
Nu had ie blijkbaar een schoorsteenbrand![]()
quote:
Dat slaapt vast een stuk fijner jaquote:
Shut itquote:Op zondag 13 december 2009 01:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok dat Ll morgenvroeg weer wakker wordt met z'n hoofd op de laptop
alles brander brand echt allesquote:Op zondag 13 december 2009 00:52 schreef Takaiki het volgende:
OMG!! Brandweer geweest in de straat hier![]()
Die jojo op de hoek hier heeft een allesbrander en ik vond de schoorsteen ook al erg enthousiast vonken toen ik van Cat terug kwam. We hebben al eerder een keer bij hem aangebeld omdat het vonken regende, maar er was niets aan de hand volgens hemIk zei net nog tegen mn man dat ik niet verbaast zou zijn als binnenkort de brandweer eens langs zou komen...Ik had niet verwacht zo snel
![]()
Nu had ie blijkbaar een schoorsteenbrand![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 01:31 schreef Takaiki het volgende:
Hee Zwabbert![]()
Ben ik weer eens. Heb je me gemist?
jepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |