Klopt..quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Werkt prima hoor zo´n kasboekje.
Wanneer je inzicht hebt in de standaard uitgaven (maak een lijstje) kun je aan het begin van de maand meteen sparen (agenderen).
Truste en veel plezier morgen ±'
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:02 schreef Ml-etje het volgende:Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's
Wat geweldig mooi!![]()
En sorry voor mijn plotse afwezigheid hier... heb onverwachts een vriendin op visite.Freestyle
Die nu de deur weer uit is want ik had eigenlijk al op mijn bed moeten liggen want morgen weer vroeg werken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
En sorry voor mijn plotse afwezigheid hier... heb onverwachts een vriendin op visite.
Hup naar je bedje danquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die nu de deur weer uit is want ik had eigenlijk al op mijn bed moeten liggen want morgen weer vroeg werken.
Niesquote:
Laat ik maar zo verstandig zijn om dat te gaan doen.quote:
Hij schrok van zichzelf.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Naartjie![]()
Heeft ie het wel zelf opgeruimd?
quote:
* zo mee eens isquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ze blijven je ook telkens verrassen.
Net als je denkt dat je ze kent komt er opeens een ander kantje naar boven.![]()
Sommige mensen zeggen nadat hun kat overleden is dat ze dit nooit meer mee willen maken en geen nieuwe kat meer nemen, maar dan mis je ook al die mooie momenten. En die komen in het algemeen een stuk vaker voor dan de verdrietige momenten.
Het gaat maar daar is ook alles mee gezegd.quote:
Had je poezel niet meer gesignaleerd vanavond, las ik?quote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Ml-etje het volgende:
Naartjie
Hij is fijn bezig![]()
Hier is madammeke aan het snurken.
Heb net fijn een weekendkrant besteld heerlijk aan de keukentafel straks.
Heb je een leuke dag gehad? Ik weet effe niet meer wat je ging doen vandaag.quote:Op zondag 13 december 2009 00:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het gaat maar daar is ook alles mee gezegd.
Yns: mooie kraai!!!!!
MI-tje Mooie keuken ik ben jaloers!!!!!
GB heb ik vandaag irl gefeliciteerd dus dat sla ik hier lekker over
Treinen was leuk maar niet leuk voor schouder dus ik kruip erin.
Wie ik overgeslagen heb moet maar ff gillen per pm......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |