quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Als er meerdere kijk op een onderwerp is, heb je als mens meer keuzes, qua perceptiesquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lastig, wie bepaalt wanneer het objectief is?
thipoquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:15 schreef siddha het volgende:
[..]
Als er meerdere kijk op een onderwerp is, heb je als mens meer keuzes, qua percepties
Tevens meer verwarring en afdwalen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:15 schreef siddha het volgende:
[..]
Als er meerdere kijk op een onderwerp is, heb je als mens meer keuzes, qua percepties
Je bent nu toch in Egypte? wat ben je hier aan het doenquote:
Trigger en Bortecinem.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Min-e het volgende:
Wie heeft er zitten spelen met de vorige TT
Ik ben aan het uitbuiken van mijn eerste avondmaaltijd met mijn familiequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef siddha het volgende:
[..]
Je bent nu toch in Egypte? wat ben je hier aan het doenGa nuit en kijk naar die meiden en kom later terug met een cijfer
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:19 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wist wel dat jij het niet kon zijn.
verwarring is de eerste stap, naar de ware wijsheidquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tevens meer verwarring en afdwalen.
Is Caïro zoals in het boek?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben aan het uitbuiken van mijn eerste avondmaaltijd met mijn familie.
Cairo ga ik morgen verder verkennen.
Heb het gemist, maar wel over gehoord. Hij schijnt waar te hebben gemaakt wat ik hem altijd eigenlijk zie doen, niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:18 schreef IHVK het volgende:
Min-e heb je Jeroen Pauw gezien gister en wat vond je ervan?
Tsja, dat is moeilijk te zeggenquote:
Wijsheid is overrated.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:20 schreef siddha het volgende:
[..]
verwarring is de eerste stap, naar de ware wijsheid
Zen- koan
schrijver= me and myself
Wikwakka2 doet nog een schepje bovenop Wikwakka.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:22 schreef Triggershot het volgende:
Ik vraag me serieus af wie erger is, Hitler, Stalin, Mao, Pol Pot of Wikwakka.
Zelfde (zieke) geest.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wikwakka2 doet nog een schepje bovenop Wikwakka.
Hm, ik weet eigenlijk nog niet wat voor oordeel ik erover moet vellen, maar als je het wil zien dit is het filmpje:quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb het gemist, maar wel over gehoord. Hij schijnt waar te hebben gemaakt wat ik hem altijd eigenlijk zie doen, niet?
Wijsheid betekent verstandig gebruik maken van je eigen kennis, wat is belangrijker dan dat?quote:
Ik was toch het ergste van hun allemaal?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:22 schreef Triggershot het volgende:
Ik vraag me serieus af wie erger is, Hitler, Stalin, Mao, Pol Pot of Wikwakka.
Overleven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef siddha het volgende:
[..]
Wijsheid betekent verstandig gebruik maken van je eigen kennis, wat is belangrijker dan dat?
Jij kan niet eens in het lijstje opgenomen worden, je bent vele malen erger.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik was toch het ergste van hun allemaal?
Je mocht willen dat je je in ons rijtje mocht scharenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik was toch het ergste van hun allemaal?
Ga zo gelijk even kijken. Zal ik er later wel even op terugkomen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm, ik weet eigenlijk nog niet wat voor oordeel ik erover moet vellen, maar als je het wil zien dit is het filmpje:
Darwinistquote:
Overleven is ook een vorm van wijsheid.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:28 schreef siddha het volgende:
[..]
Darwinistmaar voor mij persoonlijk is wijsheid belangrijker dan overleven, zonder wijsheid betekent het leven mij iig niets
Je hebt alleen vrij weinig aan je wijsheid als je niet overleeftquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:28 schreef siddha het volgende:
[..]
Darwinistmaar voor mij persoonlijk is wijsheid belangrijker dan overleven, zonder wijsheid betekent het leven mij iig niets
Damn, zo erg gewoon.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij kan niet eens in het lijstje opgenomen worden, je bent vele malen erger.
Is cool.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ga zo gelijk even kijken. Zal ik er later wel even op terugkomen.
Jij bent dan ook de ergste ergernis waar men zich ergerlijk aan zou kunnen ergeren!quote:
Wat moet ik me hier precies bij voorstellen?quote:
Wijsheid bestaat niet om mens terwille te zijn, maar om inzichten te krijgen waar de leven zelf zijn eigen zin krijgt, zonder iets anders ervoor nodig te hebben, en verwar niet een onbewuste instincten nl overlevingsdrang, met de wijsheid die bewust uit je eigen persoonlijke kennis opgedane actie is, wat veel meer betekent dan instinctmatig handelenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt alleen vrij weinig aan je wijsheid als je niet overleeft
Je voelt je nooit écht begrepen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef IHVK het volgende:
Wijsheid is lastig.
Kennis heeft ook een keerzijde.
Muziek, feest, eten en drinken. En een jongetje verkleed als een prins.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier precies bij voorstellen?![]()
Het woord 'contradictie' komt waarschijnlijk onterecht in me op
gebruik making van kennis kan wijs zijn maar ook heel slechtquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef IHVK het volgende:
Wijsheid is lastig.
Kennis heeft ook een keerzijde.
Bij mij ging het zo:quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier precies bij voorstellen?![]()
Het woord 'contradictie' komt waarschijnlijk onterecht in me op
Meer een jurkquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En een jongetje verkleed als een prins.
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je voelt je nooit écht begrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |