Prima, maar voor mij is dat niet zo vanzelfsprekend dus, dwz : Hetzelfde had en zou gebeuren als er voor de uitzending niets was voorgevallen. Het is gewoon de manier van reageren van die man, dat zie je eerder aankomen dan een trein van de NS die ruim op tijd is.quote:Op zondag 13 december 2009 10:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik werkelijk denk dat er voor de uitzending al iets voorviel.
Hij geeft mannen ook geen hand en heeft een neutraal begroeting jegens beiden.quote:Op zondag 13 december 2009 10:48 schreef shomila het volgende:
Ik snap die hele man niet.
Hij wil niet opstaan voor een rechter omdat iedereen gelijk is, maar hij geeft vrouwen geen hand.
Dus vrouwen zijn niet gelijk, die vallen daar buiten.
Als je het zo bekijkt dan zitten er ook nooit doorsnee Nederlanders aan tafel....quote:Op zondag 13 december 2009 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat is nu wat ik zeg, dat zijn geen doorsnee moslims.
Puur speculatie. Het is een vreemde man, dat is zo. Maar goed, wat mij betreft zaten ze dan ook beiden vreemd te doen.quote:Op zondag 13 december 2009 10:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima, maar voor mij is dat niet zo vanzelfsprekend dus, dwz : Hetzelfde had en zou gebeuren als er voor de uitzending niets was voorgevallen. Het is gewoon de manier van reageren van die man, dat zie je eerder aankomen dan een trein van de NS die ruim op tijd is.
Ja daar heb je gelijk in. Toch denk ik dat hij oprecht om de nieuwswaarde van de uitspraak was uitgenodigd. Een vergissing dus al doet het wel stof opwaaien.quote:Op zondag 13 december 2009 10:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima, maar voor mij is dat niet zo vanzelfsprekend dus, dwz : Hetzelfde had en zou gebeuren als er voor de uitzending niets was voorgevallen. Het is gewoon de manier van reageren van die man, dat zie je eerder aankomen dan een trein van de NS die ruim op tijd is.
Klopt.quote:Op zondag 13 december 2009 10:49 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan zitten er ook nooit doorsnee Nederlanders aan tafel....
Dat hij vrouwen geen hand geeft is een kwestie van respectquote:Op zondag 13 december 2009 10:48 schreef shomila het volgende:
Ik snap die hele man niet.
Hij wil niet opstaan voor een rechter omdat iedereen gelijk is, maar hij geeft vrouwen geen hand.
Dus vrouwen zijn niet gelijk, die vallen daar buiten.
Klopt, het is onbetwijfelbaar een gevalletje actie-reactie, maar als ze dit echt niet zagen aankomen wil ik wel hun nieuwe redacteur worden.quote:Op zondag 13 december 2009 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Puur speculatie. Het is een vreemde man, dat is zo. Maar goed, wat mij betreft zaten ze dan ook beiden vreemd te doen.
Dus dan komen we weer terug op het programma dat P&W is: er komen mensen aan tafel die recent in het nieuws gekomen zijn. Dan heb je het dus nooit over Jan en Mien Doorsnee, dus ook niet over de doorsnee Moslim.quote:
Daar twijfel ik ook niet aan, natuurlijk moet het actueel zijn en nieuwswaarde bevatten anders kijkt geen hond naar een talkshow, maar dat is mijn inziens enkel een reden waarom hij is uitgenodigd, dat zegt niets over wat er is afgesproken tussen de makers.quote:Op zondag 13 december 2009 10:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Toch denk ik dat hij oprecht om de nieuwswaarde van de uitspraak was uitgenodigd. Een vergissing dus al doet het wel stof opwaaien.
Nee, dat klopt, dat is geheel in lijn met wat ik zeg.quote:Op zondag 13 december 2009 10:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dus dan komen we weer terug op het programma dat P&W is: er komen mensen aan tafel die recent in het nieuws gekomen zijn. Dan heb je het dus nooit over Jan en Mien Doorsnee, dus ook niet over de doorsnee Moslim.
Dat deed hij eerst wel, pas nadat die rechtzaak over dat hij vrouwen geen hand gaf en daarom die baan niet kreeg is geweest geeft hij mannen ook geen hand meer.quote:Op zondag 13 december 2009 10:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij geeft mannen ook geen hand en heeft een neutraal begroeting jegens beiden.
Eerder suggereerde je dat hij om de sensatie was uitgenodigd, daar reageerde ik op.quote:Op zondag 13 december 2009 10:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook niet aan, natuurlijk moet het actueel zijn en nieuwswaarde bevatten anders kijkt geen hond naar een talkshow, maar dat is mijn inziens enkel een reden waarom hij is uitgenodigd, dat zegt niets over wat er is afgesproken tussen de makers.
Dan zijn het ook geen omgangsvormen meer.quote:Op zondag 13 december 2009 10:44 schreef Lavenderr het volgende:
De omgangsvormen voor advocaten moeten snel wettelijk worden vastgelegd.
Hoe kan een rechter zich nou beledigd voelen door een advocaat die zich aan de regels houdt? Dan is die man of vrouw niet geschikt voor zijn vak.quote:Op die manier moet voorkomen worden dat types als moslimadvocaat Enait rechters beledigen door niet op te staan of een hoofddeksel op te houden.
Dan moeten ze in het vervolg wat meer mensen voor de fracties zoeken die over een adequaat begripsvermogen beschikken.quote:Daarvoor pleit een Kamermeerderheid van CDA, PvdA en VVD bij Hirsch Ballin.
De Tweede Kamer vindt het onbegrijpelijk dat het Hof van Discipline de berisping tegen Enait heeft vernietigd.
Dus? Hij heeft zich toch aangepast? Wilders was vroeger ook een vvd-er. Move on, like they did.quote:Op zondag 13 december 2009 10:54 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat deed hij eerst wel, pas nadat die rechtzaak over dat hij vrouwen geen hand gaf en daarom die baan niet kreeg is geweest geeft hij mannen ook geen hand meer.
Dan kan hij zich ook aanpassen door voor een rechter op te staan.quote:Op zondag 13 december 2009 10:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus? Hij heeft zich toch aangepast? Wilders was vroeger ook een vvd-er. Move on, like they did.
De gewenste sensatie moet wel actueel zijn lijkt me?quote:Op zondag 13 december 2009 10:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerder suggereerde je dat hij om de sensatie was uitgenodigd, daar reageerde ik op.
Een beetje sensatie kan af en toe overigens ook geen kwaad, de uitspraak in dit geval is immers redelijk spraakmakend (zie ook reacties van politici in eerdere post).
Waarom zou hij als hij mag blijven zitten juridisch gezien?quote:Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan kan hij zich ook aanpassen door voor een rechter op te staan.
En dat was het ook. De uitspraak van de Raad van Discipline kwam vers van de pers.quote:Op zondag 13 december 2009 11:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De gewenste sensatie moet wel actueel zijn lijkt me?
Ja, of we spreken gewoon niet op één frequentie, laat maar.quote:Op zondag 13 december 2009 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat was het ook. De uitspraak van de Raad van Discipline kwam vers van de pers.
Wat neerbuigend.quote:Op zondag 13 december 2009 11:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, of we spreken gewoon niet op één frequentie, laat maar.
Zie toevoeging. Ik vind het jammer dat je het nu zo afdoet als 'niet op dezelfde frequentie zitten'. Het is echt niet zo dat je zo moeilijk te volgen bent hoor. Men is het alleen niet met je eens.quote:
Ah, cybergedragsanalyses hebben mij weer gevonden. Heb je in je diagnose waar je vindt dat ik het voor hem opneem ook meegenomen dat ik Enait zojuist een idioot aandachtstrekker heb genoemd?quote:Op zondag 13 december 2009 11:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat neerbuigend.
Ik heb enigszins het gevoel dat jij 'kneejerk' op de automatische piloot in de verdediging zit omdat het een moslim betreft. Meestal kan ik je posts wel volgen, maar ik zie deze keer, in dit geval, het geval Enait, vrijwel geen reden het voor hem of zijn zaak of gelijk op te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |