Maar jij mag je gelukkig prijzen dat je Enait niet bentquote:Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik ben 75% Nederlander en 25% Belg
Ah ja. En wat christenen doen, moet iedereen doen?quote:Op zondag 13 december 2009 12:51 schreef Sarkar het volgende:
Het is gewoon een beetje uitlokken door de naam van de profeet met al zijn titels in het Arabisch te zeggen op tv, zeg dan gewoon in Nederlands de profeet Mohammed.
Christenen zeggen toch ook niet in een gesprek'' ja ik ben gestopt met drinken dankzij de hulp van Jezus van Nazareth el savador Christ''.
Gewoon terugsturen naar Turkije.quote:Op zondag 13 december 2009 10:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mocro.![]()
Je bent wel een typische PVV-er, dat blijkt wel weer.
Ik dacht dat P&W en de rest van de publieke omroep volgens PVV tokkies allemaal links tuig was.quote:Op zondag 13 december 2009 06:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Die dikke Mocro is een gevaar voor onze samenleving. Land uit met zulke gasten.
Pauw is een held. Lang leve de PVV !!
als je er maar genoeg dure woorden ingooit dan wordt het vanzelf goedquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef Fides het volgende:
Van dat koeterwaals van Mohammed Faizel Ali bin Mohammed Racheed bin Mohammed Karamullah bin Mohammed Enait () heb ik ook wel genoeg na 10 minuten.
edit: Ik kon mijn lach ook niet inhouden toen ik de titel van zijn afstudeerscriptie zag:
Terrornoia: how the propa-ugandists used the omni-territorialization of terror for the fundamentalismanization of criminal law in a multi-cultus-ritualistic society.![]()
Enait zoekt elk interview zelf ruzie. We herinneren ons allemaal nog het interview met Polak waar hij Polak beschuldigde bij het Wilders-kamp te horen.quote:Op zondag 13 december 2009 03:05 schreef ZodiaX het volgende:
Jeroen Pauw ging wat te ver ja, hij zocht duidelijk ruzie en verloor daarbij zijn neutraliteit. Als hij zonodig die kerel wilde afkraken kan hij dat veel subtieler doen.
ee tuurlijk niet maar de niet gelovige en dan wel seculiere gelovige vinden het gewoon niet nodig om bij een naam een hele zin er achteraan te plakken. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.quote:Op zondag 13 december 2009 13:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ah ja. En wat christenen doen, moet iedereen doen?
Rechten is natuurlijk sowieso een beetje het universitaire afvoerputje.quote:Op maandag 14 december 2009 18:05 schreef Ritmo het volgende:
Deze man is toch wel het bewijs dat goed kunnen leren iets anders is dan slim zijn.
Valt wel mee toch? Of is in Nederland het algemene niveau van de advocatuur zo laag? Maar goed, zelfs dan heeft hij natuurlijk een hoger diploma dan 90 % van Nederland.quote:Op maandag 14 december 2009 18:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rechten is natuurlijk sowieso een beetje het universitaire afvoerputje.
Rechten is natuurlijk weinig 'wetenschap bedrijven' maar toch vooral regels uit je hoofd leren en die toepassen.quote:Op maandag 14 december 2009 18:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Of is in Nederland het algemene niveau van de advocatuur zo laag? Maar goed, zelfs dan heeft hij natuurlijk een hoger diploma dan 90 % van Nederland.
Dat is waar, maar je moet wel ontzettend veel discipline hebben én goed stof in je hoofd kunnen stampen. Bovendien moet je denk ik ook nog wel beschikken over een bepaald inzicht.quote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef Fides het volgende:
[..]
Rechten is natuurlijk weinig 'wetenschap bedrijven' maar toch vooral regels uit je hoofd leren en die toepassen.
Oh, dan ligt het dus anders: wat de niet-gelovige doet moeten alle mensen doen? Want dan is het normaal? En iedereen moet normaal doen?quote:Op zondag 13 december 2009 17:20 schreef Sarkar het volgende:
[..]
ee tuurlijk niet maar de niet gelovige en dan wel seculiere gelovige vinden het gewoon niet nodig om bij een naam een hele zin er achteraan te plakken. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
Tuurlijk mag hij het doen, maar hij kan dan wel verwachten dat mensen zeggen praat eens normaal of doe rustig.
Je moet ook een goed overzicht hebben en verschillende wetgevingen met elkaar in verband kunnen brengen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je moet wel ontzettend veel discipline hebben én goed stof in je hoofd kunnen stampen. Bovendien moet je denk ik ook nog wel beschikken over een bepaald inzicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |