In elk geval wel veel huisvrouwen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Een beetje omhoog geneukte secretaresse wel?
Oh....quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een beetje omhooggevallen bal komt niet op een nederig forum als dit.
Niet doen, wees rebels, zoals ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Oh....
* Paris_Texas logt uit
Jij bent niet rebels, je bent een kiwiquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Niet doen, wees rebels, zoals ik
Shit. En ik maar denken dat het niemand zou opvallen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jij bent niet rebels, je bent een kiwi
Hallo mopje... als zij er belasting over betaalt, hoeft hij dat toch niet alsnog te doen. Denk eens even na voor je postquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Aha, dus alle burgers moeten betalen omdat ts al 15 jaar niet werkt en ook nu niet wil gaan werken. Lekker is dat.
ik zou gaan werken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:12 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Het enige advies is ga naar een advocaat.
Verders staan er allemaal nare opmerking over mij terwijl jullie me niet eens kennen. Ik vraag hier alleen om raad.
Wat zouden jullie dan doen in mijn situatie?
De rechter zal het worst wezen wat de reden van de echtscheiding is, hij kijkt puur naar de zakelijke kant. Door het aangaan van een huwelijk zijn beide echtelieden een contract aan gegaan samen, en dat contract moet nu op de juiste wijze worden nageleefd.quote:Op zondag 13 december 2009 03:41 schreef kweek89 het volgende:
TS is lui, maar jullie vergeten 1 ding, de man gaat vreemd, zijn rechters geen fan van.
In België was overspel tot nog niet zo lang geleden een misdrijf.quote:Op zondag 13 december 2009 10:14 schreef Kaza het volgende:
[..]
De rechter zal het worst wezen wat de reden van de echtscheiding is, hij kijkt puur naar de zakelijke kant. Door het aangaan van een huwelijk zijn beide echtelieden een contract aan gegaan samen, en dat contract moet nu op de juiste wijze worden nageleefd.
Zou toch wat zijn, als er naar de schuldvraag gekeken werd zeg! Misschien weigerde mevrouw wel 15 jaar lang om sex met meneer te hebben, wiens schuld is het dan dat meneer het op een gegeven moment z'n heil elders gaat zoeken?
Twee vechten twee schuld is het nog altijd hoor.
*proest*Gaat mn koffie..quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had je eerder moeten doen, had hij nu geen minnares nodig....
Eeh, dat lijkt me een heel erg slecht planquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:15 schreef sigme het volgende:
Nogmaals: financieel is het het beste gewoon getrouwd te blijven. En dat je 'm dan niet in huis, laat staan in bed duldt, lijkt me logisch. Laat hem het huis betalen en 4500,- op de gezamelijke rekening storten, en met z'n bonussen bij de secretaresse in het appartement wonen.
Ik denk dat Thea in Antwerpen aan de brunch zit, waarbij ik wil opmerken dat ik vind dat ze haar krolse poes inmiddels schandalig lang alleen gelaten heeftquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 12:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik denk dat Thea in Antwerpen aan de brunch zit, waarbij ik wil opmerken dat ik vind dat ze haar krolse poes inmiddels schandalig lang alleen gelaten heeft
misschien vind ze vanavond wel allemaal dubieuze vlekken?quote:Op zondag 13 december 2009 13:20 schreef Paris_Texas het volgende:
Oh ja, ook dat nog een keer, waarom had er dan eigenlijk gisteren direct een ander slot in de deur gemoeten??
Ze was toch niet thuis, dus als manlief al thuis was komen logeren dan had ze er geen last van gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |