Wat anne zei, vanmiddag/vanavond weerquote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het heeft hier de hele dag nog niet gesneeuwd ?
Hoezo? Ik woon midden in een bos met echt de meest slechte wegen die je kan voorstellen ik kon er gewoon uit komenquote:Op maandag 21 december 2009 12:45 schreef Sounddragon het volgende:
Vrouw heeft met veel kunst en vliegwerk vannacht de auto losgekregen en is naar huis gekropen vanmorgen, nu staat de auto hier een stukkie vandaan gewoon neergepleurd; thuiskomen is géén optie
het heeft in de nacht toch flink gesneeuwdquote:Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het heeft hier de hele dag nog niet gesneeuwd ?
Jammer genoeg nietquote:
Nou.. ze waren hier wel zo galant om FF te schuiven, maar er is niet gestrooid, ennehh.. ze hadden geschoven met een shoveltje dus een heel smal spoortje nu met een halve meter hoge kanten, en een auto die daar precies... niet tussendoor pastquote:Op maandag 21 december 2009 12:47 schreef invine het volgende:
[..]
Hoezo? Ik woon midden in een bos met echt de meest slechte wegen die je kan voorstellen ik kon er gewoon uit komenwel heel erg langzaam rijdend maar eruit is eruit!
Vanmorgen heb ik zelf maar even de roldeur vrij gemaaktquote:Op maandag 21 december 2009 17:33 schreef Paladijn het volgende:
Bij ons kantoor in Groningen waren ze vrijdag om 0930 net bezig de sneeuw te ruimen op de parkeerplaats, ook lekker handig... Allemaal auto's die ergens willekeurig vast stonden
Bij ons oude kantoor zorgde de beheerder ervoor dat er rond een uur of 7 geruimd en gestrooid werd, ik snap niet dat andere bedrijven daar zo'n probleem mee hebben.
Kijk dat lijkt me nou leuk om te doenquote:
Joost? Geen idee... zou best kunnen. Post komt van DFquote:
Jaquote:Op maandag 21 december 2009 21:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Joost? Geen idee... zou best kunnen. Post komt van DF
jaquote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Alex, heb je foto's van de Series van je broer?
Aah bedanktquote:
Zonde, anders had ik m wel voor een kratje pils (bij wijze van sprekenquote:
voor op de spiegel!quote:Op zondag 27 december 2009 11:48 schreef invine het volgende:
Waarom zo'n toeter alexje mobieltje past wel weer bij je auto.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
FRL'ers hebben toch een koeienbel aan de spiegel ipv een pêpdingetje ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |