Vanuit Breda gezien is Friesland, Groningen en Drenthe toch één pot nat, da's allemaal 'het hoge noorden'

Maar alsnog zou ik Friesland niet dichtbij willen noemen, alleen wat minder ver weg

En nu de foto's. Eerst rond 14:00 in Breda, toen het al stevig gesneeuwd had en even 'droog' was. Er lag toen zo'n 25 centimeter.
Noordelijke rondweg van Breda.
![]()
De A16.
![]()
De Saab, die mooi schoon bleef omdat hij 's nachts onder een hoes stond.
![]()
De rest is vanaf 15:15, toen het weer behoorlijk hard ging sneeuwen, en genomen met mijn eigen brakke camera. Op afritten en B-wegen was het in die regio nog dubbel zo erg, zelfs stapvoets rijdend gleed ik dan nog weg en bij één oplopende afrit was ik echt even bang dat ik niet boven zou komen.
De straat van waar ik vertrok, als je goed kijkt zie je de lampen van een in de berm gestrande Audi wel branden. Nog geen 100 meter onderweg of de eerste bak lag al half in de sloot

![]()
Rijsbergseweg, naar Breda.
![]()
Oprit naar de A16.
![]()
Dezelfde A16, ongeveer hetzelfde stuk als een uur eerder en nu een stuk slechter.
![]()
Volgens mij nog steeds de A16, vlak voor de afslag naar de A58. Zo was het veelal tot Arnhem.
![]()
Afslag van A27 naar de A15:
![]()
Na 2,5 uur maar eens gestopt, daarna was het ook te donker om foto's te maken. Forse sneeuw-/ijsafzetting op de bumper