abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75859004
Vanuit Breda gezien is Friesland, Groningen en Drenthe toch één pot nat, da's allemaal 'het hoge noorden' Maar alsnog zou ik Friesland niet dichtbij willen noemen, alleen wat minder ver weg

En nu de foto's. Eerst rond 14:00 in Breda, toen het al stevig gesneeuwd had en even 'droog' was. Er lag toen zo'n 25 centimeter.
Noordelijke rondweg van Breda.

De A16.

De Saab, die mooi schoon bleef omdat hij 's nachts onder een hoes stond.

De rest is vanaf 15:15, toen het weer behoorlijk hard ging sneeuwen, en genomen met mijn eigen brakke camera. Op afritten en B-wegen was het in die regio nog dubbel zo erg, zelfs stapvoets rijdend gleed ik dan nog weg en bij één oplopende afrit was ik echt even bang dat ik niet boven zou komen.
De straat van waar ik vertrok, als je goed kijkt zie je de lampen van een in de berm gestrande Audi wel branden. Nog geen 100 meter onderweg of de eerste bak lag al half in de sloot

Rijsbergseweg, naar Breda.

Oprit naar de A16.

Dezelfde A16, ongeveer hetzelfde stuk als een uur eerder en nu een stuk slechter.

Volgens mij nog steeds de A16, vlak voor de afslag naar de A58. Zo was het veelal tot Arnhem.

Afslag van A27 naar de A15:

Na 2,5 uur maar eens gestopt, daarna was het ook te donker om foto's te maken. Forse sneeuw-/ijsafzetting op de bumper
  zondag 20 december 2009 @ 23:04:13 #152
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_75859539
wat een kutweer met al die sneeuw

het mag van mij warm water gaan regenen.
pi_75865203
heerlijk, ik heb net mijn auto alvast gekrabt zodat het niet heel erg vast kan vriezen. Voor als ik morgen de auto weer naar t schade bedrijf breng (er is weer eens ingebroken).
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 21 december 2009 @ 02:34:34 #154
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_75865795
Ik heb me de pokke geschept en geveegd vandaag, ik heb nu hopen van dik een meter hoog in de tuin en op de oprit liggen, en in de afgelopen uren is er gewoon weer dik 10 cm gevallen
De Benz is onrijdbaar met dit weer, de Linc is onherkenbaar en het vrouwtje is met de Chevy naar d'r werk en die staat daar muurvast net voor de parkeerplaats; dat wordt wat morgenochtend

Vanmiddag was alles schoon potdomme
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_75869007
Ik heb net maar mijn baas gemaild of ik morgen thuis mag werken.
pi_75870278
Ik ging om half 8 de deur uit om naar Houten te gaan, om 9u was ik er en ik ben nu net pas weer thuis

3u voor iets wat normaal maar een uur zou hoeven te kosten.
  maandag 21 december 2009 @ 10:53:38 #157
182073 invine
blablabla etc.
pi_75870696
En het stopt ook niet met sneeuwen
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_75870730
Nee, er zou nog eens 20 cm bij komen vandaag, vannacht of morgen.
pi_75872059
wat is thuis werken toch heerlijk

enigste probleem, moet morgen om 0600 in amsterdam zijn en daar kom ik niet onderuit
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_75872409
Ik werk ook thuis maar de auto moest naar de garage helaas

Vanmiddag moet ik ook naar A'dam, maar ik heb een Audi met quattro en winterbanden geregeld. Dus ik kom er wel.
  maandag 21 december 2009 @ 12:06:15 #161
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_75873541
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:53 schreef invine het volgende:
En het stopt ook niet met sneeuwen
het heeft hier de hele dag nog niet gesneeuwd ?
  maandag 21 december 2009 @ 12:45:54 #162
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_75875141
Vrouw heeft met veel kunst en vliegwerk vannacht de auto losgekregen en is naar huis gekropen vanmorgen, nu staat de auto hier een stukkie vandaan gewoon neergepleurd; thuiskomen is géén optie
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 21 december 2009 @ 12:47:28 #163
182073 invine
blablabla etc.
pi_75875193
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Wat anne zei, vanmiddag/vanavond weer
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:45 schreef Sounddragon het volgende:
Vrouw heeft met veel kunst en vliegwerk vannacht de auto losgekregen en is naar huis gekropen vanmorgen, nu staat de auto hier een stukkie vandaan gewoon neergepleurd; thuiskomen is géén optie
Hoezo? Ik woon midden in een bos met echt de meest slechte wegen die je kan voorstellen ik kon er gewoon uit komen wel heel erg langzaam rijdend maar eruit is eruit!
pi_75875565
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:06 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

het heeft in de nacht toch flink gesneeuwd
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_75875615
Ik mag niet thuis werken. Ze willen het morgenvroeg bekijken.

Het grappige is dat ik om 6:30 (of eerder) moet vertrekken.
En dan is er niemand bereikbaar, dus ik snap het niet van het "morgenvroeg bekijken"-verhaal.
Maarja.
  maandag 21 december 2009 @ 13:15:15 #166
182073 invine
blablabla etc.
pi_75876196
Hmm niet gaan en dan rond uurtje of 8 bellen (wel even naar buiten gaan) dat je vast staat in de sneeuw
pi_75878333
Ik heb nu wel een mooi excuus om een Series III of een Landcruiser te kopen
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 21 december 2009 @ 14:43:53 #168
182073 invine
blablabla etc.
pi_75879944
Heb je het geld ook?
pi_75881395
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:43 schreef invine het volgende:
Heb je het geld ook?
Jammer genoeg niet .. Anders stond er al wel één
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_75887020
donder op met die 4wd, met mijn MX5 NC en fatsoenlijke winterbanden kon ik prima rondrijden in de sneeuw... heb toen zelfs een aantal dagen open gereden.

Heb nu alleen overal zomer&budget/sportbanden op, dus nul grip in de sneeuw :x
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_75887108
Ben wel weer klaar met die kutsneeuw

Vanmorgen kwam ik als 1e bij de zaak aan waar alle sneeuw nog vers was.

Dus ik wilde parkeren in 20cm sneeuw en kwam amper de stoep op. Stond meteen muurvast.
Toen ik weg wilde eerst met sneeuwschep m'n voorwielen vrij moeten maken.
Waar is die zon nondeju!
  maandag 21 december 2009 @ 17:31:24 #172
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_75887149
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:47 schreef invine het volgende:
[..]

Hoezo? Ik woon midden in een bos met echt de meest slechte wegen die je kan voorstellen ik kon er gewoon uit komen wel heel erg langzaam rijdend maar eruit is eruit!
Nou.. ze waren hier wel zo galant om FF te schuiven, maar er is niet gestrooid, ennehh.. ze hadden geschoven met een shoveltje dus een heel smal spoortje nu met een halve meter hoge kanten, en een auto die daar precies... niet tussendoor past

Inmiddels is er ook 'redelijk' geruimd, en nu past het wel.. wederom de halve dag bezig geweest om alles sneeuwvrij te maken voor de bui van vanavond/nacht
Alleen heeft Soundje ook FF 75 kilo zout gescoord vandaag; mij foppen ze geen 2e keer

Volgend jaar maar eens kijken voor een mooie Suburban met 4X4; wát nou sneeuw ??
pi_75887221
Bij ons kantoor in Groningen waren ze vrijdag om 0930 net bezig de sneeuw te ruimen op de parkeerplaats, ook lekker handig... Allemaal auto's die ergens willekeurig vast stonden
Bij ons oude kantoor zorgde de beheerder ervoor dat er rond een uur of 7 geruimd en gestrooid werd, ik snap niet dat andere bedrijven daar zo'n probleem mee hebben.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_75887419
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:33 schreef Paladijn het volgende:
Bij ons kantoor in Groningen waren ze vrijdag om 0930 net bezig de sneeuw te ruimen op de parkeerplaats, ook lekker handig... Allemaal auto's die ergens willekeurig vast stonden
Bij ons oude kantoor zorgde de beheerder ervoor dat er rond een uur of 7 geruimd en gestrooid werd, ik snap niet dat andere bedrijven daar zo'n probleem mee hebben.
Vanmorgen heb ik zelf maar even de roldeur vrij gemaakt

Vervolgens hebben andere collega's de voordeur vrij gemaakt.

Die sneeuw die daar vanaf kwam hebben ze tegen een auto van collega gedumpt die met veel grootspraak zat te vertellen dat hij met z''n winterbanden overal wel uit kwam

Lag echt een tering grote berg sneeuw tegen aan
  maandag 21 december 2009 @ 18:12:58 #175
182073 invine
blablabla etc.
pi_75888674
Bij ons word niks schoongemaakt.. en de eene prutser na de andere komt vast te zitten vooral de leaserijders die niet om kunnen gaan met achterwiel aandrijving..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')