Ik heb een 306 2.0 cabriolet, zie foboquote:Op zondag 29 november 2009 13:30 schreef LgCookie1 het volgende:
205 rallye!![]()
@djayz: welk type 306 rijdt jij??
En dat doe je ook veelvuldigquote:Op zondag 29 november 2009 17:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een 306 2.0 cabriolet, zie fobo![]()
met een gastank erin, dus erg goedkoop het hele land rondrijden
Ik had mijn 207 ook in een Caddy geparkeerd & ik had (met btw) ¤3400 schade. Bij mij was de motorkap wel ingedeukt. Ik hoop dat het minder is bij jequote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef Koepert het volgende:
*snif*
Mijn 406... is misschien niet meer....
Zaterdagavond achterin een VW Caddy geparkeerd.. Remmen voor een stoplicht waarbij opeens mn wielen blokkeerden en k geen kans meer zag daar nog iets zinnigs aan te doen.. VW stond voor t rode licht te wachten, en ja eigenlijk in de weg zeg maar, dus gleed m daar zo naar binnen. Morgen naar de garage kijken hoe erg de schade is, maar op n auto van 1800E vrees ik t ergste. Motorkap lijkt nog wel intact te zijn, grill, voorbumper en 1 koplamp echter wel kaduuk..
K begin de voordelen van ABS in te zien zeg maar..
Oh en Nee ik reed niet te hard.. Voordat we die krijgen.
Dan hoor ik tegen die tijd graag een prijsvoorstel van je. Lijkt me wel leuk om m'n 206 een keer uit te laten. En dan niet meteen het zware werk van 180+ op Francorchamps. Daar zijn de standaard remmen simpelweg niet geschikt voor.quote:Op zondag 29 november 2009 17:56 schreef Maranelloot het volgende:
Impry: klopt, supergaaf baantje is dat, uitermate geschikt voor dit soort auto's. Ik heb serieus nog nooit zoveel lol in een auto gehad als toen. Komend jaar wil ik er absoluut minimaal nog 1 keer heen! Desnoods organiseer ik zelf een dag
Ziet er goed uit, ook een fase 1 zie ik.quote:Op zondag 29 november 2009 17:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een 306 2.0 cabriolet, zie fobo![]()
met een gastank erin, dus erg goedkoop het hele land rondrijden
Thnx, inderdaad met de prachtige vierkante mistlampenquote:Op zondag 29 november 2009 23:38 schreef LgCookie1 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ook een fase 1 zie ik.
Ik zou het ook leuk vinden als ik goedkoop rond zou kunnen rijden, helaas helpt de snelheid waarmee de tank leeggaat niet erg mee
Gecondoleerd....quote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef Koepert het volgende:
*Snif.... De Peug is niet meer.. Idd rond de 3500E schade.. Op een auto die 1800 kostte... Doe maar niet dus..
Nu op zoek naar wat anders.. T was n korte relatie, en doodzonde.. maar shit happens en gelukkig is t materiele en geen lichamelijke schade..
Aangezien ik m voornamelijk voor partyverkeer gebruik (Weekend-bob dus) maw langere afstanden, zit ik te twijfelen aan n diesel.. staat bij lokale garage waar ik deze vandaan heb nu n 306 1.9D uit 2000, erg nette staat, rijdt ook prima, dus ik overweeg t nog..t is nogal een verandering zeg maar..quote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gecondoleerd....
Waar ga je nu naar opzoek?
ow dat is wel leuk jaquote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Aangezien ik m voornamelijk voor partyverkeer gebruik (Weekend-bob dus) maw langere afstanden, zit ik te twijfelen aan n diesel.. staat bij lokale garage waar ik deze vandaan heb nu n 306 1.9D uit 2000, erg nette staat, rijdt ook prima, dus ik overweeg t nog..t is nogal een verandering zeg maar..
Beetje moeilijk in te schatten ( heb rijbewijs nog geen jaar haha) maar nu in 3 maanden al 4000 km erop zitten.. Paar grotere feesten geweest, verder weg, dus dan zijn al snel ritjes van paar 100km per stuk. Echter ivm matig weer wat vaker met de auto naar stage/werk dan de planning was, dus moeilijk.quote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow dat is wel leuk jaHoeveel km rijd je per jaar dan?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Maranelloot het volgende:
@Impry: mocht ik zelf een Malmedy dag organiseren, dan laat ik het je wel weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Dat is er eentje met climatecontrol, de mijne is gewoon zonder airco/cc. Dus is er geen mogelijkheid de knop er uit te trekken en simpel te vervangen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Impry het volgende:
http://www.peugeot206club.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=251075#251075
There you go
Zelf heb ik het door de garage laten doen, maar die moesten toch een aantal andere dingen doen.
Ohkeej, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is er eentje met climatecontrol, de mijne is gewoon zonder airco/cc. Dus is er geen mogelijkheid de knop er uit te trekken en simpel te vervangen?
ow, dat valt wel mee dan, die hoeveelheidquote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Beetje moeilijk in te schatten ( heb rijbewijs nog geen jaar haha) maar nu in 3 maanden al 4000 km erop zitten.. Paar grotere feesten geweest, verder weg, dus dan zijn al snel ritjes van paar 100km per stuk. Echter ivm matig weer wat vaker met de auto naar stage/werk dan de planning was, dus moeilijk.
Nee, alles zit met torc's vast (schrijf je dat zo?) en schroefjesquote:
Wat hebben ze gekocht?quote:Op maandag 23 november 2009 20:09 schreef mstr het volgende:
[..]
M'n ouders hebben een andere auto gekocht.
En we hebben er best veel kosten aan gehad en zat er ook aan te komen.
WA, dus het gaat mijzelf geld kosten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat is niet zo mooi! Ik hoop dat je goed verzekerd bent.
Kom gezellig bij de clubquote:Op maandag 25 januari 2010 20:44 schreef Hugo__Boss het volgende:
Heb sinds kort ook een 206!
1.4 XS Quicksilver versie uit 2003
gekocht met 52.000 op de teller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Jaquote:Op maandag 25 januari 2010 20:52 schreef Impry het volgende:
Die Quicksilvers blijven gewoon een prachtige uitvoering!
dankje, vind het zelf ook wel geslaagd, al rijdt ie nu op 15 inch winter dunlopjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:11 schreef Koepert het volgende:
Providentia..... Zo vind ik styling/Tuning dus echt goed gelukt.. Wat een gave kar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |