Wat wil je daarmee suggereren?quote:Op zondag 13 december 2009 15:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wanneer leren journalisten nou eens normaal bericht te geven, ze halen gewoon een stuk zin uit de context en maken daar een suggestieve titel van

Hij zei het toch juist met een sarcastische bedoeling.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vind het juist nogal schijnheilig. Als hij het gesprek niet goed had gevonden had ie moeten ingrijpen. En nu wil hij juist scoren door net te doen alsof hij voor Enait was.

Best slecht.quote:

quote:Gasten in de uitzending zijn: Alexander Pechtold, Hans Teeuwen, Diederik Ebbinge, Jamie Grant en Andre Agassi. Jan Mulder schuift aan als tafelheer.

Nu wel:quote:Op maandag 14 december 2009 16:39 schreef sunmoonstar het volgende:
Vanavond, onder meer:
- Anky van Grunsven boycot Sportgala 2009.
- Stand-up comedian Roué Verveer.
de rest is nog niet bekend.

Ik zou ook niet op Freeks gezicht gaan zittenquote:Op maandag 14 december 2009 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze zit liever niet op freek, daar kan ik mij alles bij voorstellen.

Over het wel dan niet opstaan voor de rechter.Vervolg op Pauw vs Enait van 12 dec j.l.quote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu wel:
- CDA'er Sybrand van Haersma Buma en advocaat Egbert Dommering in debat.

Zijn ze zo ook weggelopen als we terugkomenquote:Op maandag 14 december 2009 23:23 schreef Fockker het volgende:
[..]
Over het wel dan niet opstaan voor de rechter.Vervolg op Pauw vs Enait van 12 dec j.l.
Pauw en Witteman #87

Die sport ook, wat een onzin dit.quote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die stem blijft kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |