Dan hadden ze hem inderdaad beter niet kunnen uitnodigen. Maar hij zat daar, en dan dien je hem als interviewer ook gewoon serieus te interviewen. Hoezeer je zijn denkbeelden persoonlijk ook verafschuwt. Pauw koos vanaf het begin de aanval, en ze zaten elkaar gewoon uit de tent te lokken. En een geïnterviewde met "hee vriend" aanspreken, vind ik niet getuigen van enige professionaliteit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:12 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik vond het juist een prima actie van Jeroen. Overigens heb ik er ook alle begrip voor dat Enait weg is gelopen hoor, maar ik ben allang blij dat Jeroen eindelijk eens voor de aanval koos. Normaal gesproken zie je altijd dat ze bij P&W niet weten hoe snel ze een gesprek moeten deëscaleren zodra een discussie ook maar iets pittiger wordt. Als het ze te heet onder de voeten wordt snijden ze normaal gesproken gauw een ander onderwerp aan, of komt er even een zapservice tussendoor.
Nu zette Jeroen 'm gewoon eens op zijn plek en dat werd tijd ook. Moet zeggen dat ik niet snap waarom ze die vent überhaupt nog uit blijven nodigen trouwens. Die Enait is gewoon een ontzettende eikel en elke uitzending met hem is tot nu toe een drama geweest, dus waarom ze hem nog dat podium blijven gunnen is mij echt een raadsel. Zal nu wel de laatste keer zijn geweest dat 'ie er komt, gelukkig.
Geil je op zit soort kreten (Moslims zijn geitenneukers)?quote:
We verliezen allemaal weleens iets uit het oog. Dat kan ik me wel voorstellen als je zo'n provocateur als Enait voor je hebt.Heb je die intro over Enait niet gezien. Hoe brutaal en asociaal hij daarin was!quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:11 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Fout die Jeroen maakte om als eerste hem een provocateur te noemen. En ja we weten allemaal moslims kaatsten een bal terug en vaak hardern dan jj em kaatste. Dat zie je en dat weet je. Je moet de juiste vragen stellen zodat hij zichzelf in problemen brengt. Dat is zeker niet makkelijk maar hem aanvallen is dom want je speelt hem in de kaart.
Onze huis-moslim voelt zich weer beledigd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:17 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Geil je op zit soort kreten (Moslims zijn geitenneukers)?
De volgende keer moet je dan ook niet janken als Marokkaanse straatjochies je voor hoer uitschelden, omdat je muts zowat zichtbaar is.
Diezelfde consumptiemaatschappij waar wij ons welvaart (mede) aan te danken hebben?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:18 schreef Lagrinta het volgende:
Pauw fronste ook heel denigrerend toen die vriend z'n reactie gaf over klimaatproblemen. Een reactie die 100 % waar is. Wij zijn een consumptiemaatschappij hier in het Westen en helpen de wereld naar de kloten. Simpel zat.
Klopt, zijn we ook blij mee. Alleen je weet ook wat voor gevolgen dat heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Diezelfde consumptiemaatschappij waar wij ons welvaart (mede) aan te danken hebben?
Hallo, wannabee Arier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onze huis-moslim voelt zich weer beledigd.
Ja. Dus?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Diezelfde consumptiemaatschappij waar wij ons welvaart (mede) aan te danken hebben?
Ik zie het zo. Je kan de wet overtreden en in de rechtbank terechtkomen. Je kunt dan echter wel opstaan omdat je onze rechtsstaat respecteert. Dat hij dat niet doet is zijn probleem. Daar moeten wij geen probleem van maken maar zulke personen moet je gewoon nul energie in steken. Mensen die zich niet aanpassen, daar steek je gewoon geen energie in.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:18 schreef Fockker het volgende:
[..]
We verliezen allemaal weleens iets uit het oog. Dat kan ik me wel voorstellen als je zo'n provocateur als Enait voor je hebt.Heb je die intro over Enait niet gezien. Hoe brutaal en asociaal hij daarin was!
Hij was al bezig met zeueren. Want de enige echte reden dat Enait niet wil opstaan en z'n condoom op wil houden is disrespect voor de nederlandse rechtspraak. Dat heeft elke moslim, schijt aan alles en iedereen en Enait ook al is hij advocaat is daar geen uitzondering op.
Vind het een beetje hypocriet wanneer iemand een dergelijke tirade over Westerse gewoonten houdt, maar zelf wel als advocaat ongegeneerd ¤ 500,- per uur durft te vragen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Klopt, zijn we ook blij mee. Alleen je weet ook wat voor gevolgen dat heeft.
Iedereen is hypocriet, dus dat is niks nieuws. Feit is dat hij wel gelijk heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vind het een beetje hypocriet wanneer iemand een dergelijke tirade over de Westerse gewoonten houdt, maar zelf wel als advocaat ongegeneerd ¤ 500,- per uur durft te vragen.
Andersom kun je je net zo goed afvragen in hoeverre een man als Mo Faisal Enait respect heeft en rekening houdt met bepaalde westerse of Nederlandse regels van moraal en fatsoen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:38 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gebrek van empathisch vermogen van jouw kant. Als je weet dat mensen bepaalde waarde hechten aan iets dan kun je daar respect voor opbrengen en daar rekening mee houden. Het gaat niet om de betekenis van het woord in letterlijke zin.
Drogreden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:28 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Iedereen is hypocriet, dus dat is niks nieuws.] Feit is dat hij wel gelijk heeft.
Heeft hij gelijk als hier in consumptiemaatschapij is en dat wij vooral de aarde aan het verzieken zijn, ja of niet? Dat hij hypocriet is ja.quote:
Laat iik het zo stellen. Als ik Pauw en Witteman was geweest, had ik die gozer niet eens uitgenodigd. Nu dat wel gebeurd is, kan hij gewoon antwoorden geven op de gestelde vragen. En als hij dat niet wil moet hij dat zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik zie het zo. Je kan de wet overtreden en in de rechtbank terechtkomen. Je kunt dan echter wel opstaan omdat je onze rechtsstaat respecteert. Dat hij dat niet doet is zijn probleem. Daar moeten wij geen probleem van maken maar zulke personen moet je gewoon nul energie in steken. Mensen die zich niet aanpassen, daar steek je gewoon geen energie in.
De video op megaupload was zonder geluid.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:29 schreef Gert het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vs_jeroen_pauw.html
Het was allebei niet sterk. Wat mij betreft twee verliezers. En ze hadden hem beter niet kunnen uitnodigen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:33 schreef Fockker het volgende:
[..]
Laat iik het zo stellen. Als ik Pauw en Witteman was geweest, had ik die gozer niet eens uitgenodigd. Nu dat wel gebeurd is, kan hij gewoon antwoorden geven op de gestelde vragen. En als hij dat niet wil moet hij dat zeggen.
Hij, Enait krijgt er weer een -puntje bij hoor. Niet Pauw!
Ik had gewoon geluid bij die van megaupload hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:34 schreef Fockker het volgende:
[..]
De video op megaupload was zonder geluid.
Heb je de uitzending wel bekeken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik had gewoon geluid bij die van megaupload hoor.
Net nog even het fragment teruggekeken, en ja, moet bij nader inzien zeggen dat Pauw inderdaad ook wel wat provocatief bezig was, maar ik blijf erbij dat Enait dat aan zichzelf te danken heeft...
Waar was hij überhaupt voor uitgenodigd eigenlijk?
[quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik had gewoon geluid bij die van megaupload hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |