abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75539539
Nu ik het nog een keer kijk is het nog erger dan dat ik dacht. Wat een mongool, die hen gewoon racisten noemt op tv. Smaad zeg ik je
pi_75539551
oeps
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:57:49 #103
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75539568
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:53 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Maar respect hebben voor iemand die het een muts vind is natuurlijk onzin. Want dat is niet op basis van geloof dus wat lul je dan. In naam van allah moet in eens alles mogelijk zijn. Op hoeveel manieren je het ook interpreteren kan, wat als gevolg heeft dat er geen enkele ruimte meer overblijft voor alle andersdenkenden.

Ik merk trouwens nu op dat hij pauw en witteman eerst onrespectvol noemt, en pauw tot die tijd het een hoofddeksel noemde. Pas daarna noemt hij het een muts (2x) en Enait zelf ook 1 keer.
Als je je al niet kunt verplaatsen in een definitie kwestie dan is er verder ook weinig basis voor een discussie. Beide partijen zijn daarin verkeerd in mijn ogen. Ik ga niet die advocaat verdedigen in dit geval.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_75539572
Die vent is helemaal gek geworden, en ons systeem die zich nota bene aanpast aan hen die zo denken nog meer.
pi_75539591
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:48 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dat een muts enkel een hoofddeksel genoemd mag worden omdat diezelfde muts gedragen wordt door een moslim, vind ik aardig apart. Als je geloof gebaseerd moet worden op de benoeming van je muts vind ik idioot. Een jurk is een jurk, ook als een imam hem aanheeft. Diezelfde jurk was overigens gewoon functioneel, nu fundamentalistisch,
Iemand aanspreken omdat diegene bepaalde termen niet kent lijkt me heel normaal. Het is behoorlijk provinciaals om het over mutsen te heben of jurken als je het ook een hoofddeksel of gewaad kunt noemen. Iemand moet daar niet zo over vallen als deze moslim, maar het zegt wel een hoop over onze lompheid waar wij als Nederlanders best wel bekend om staan ook gewoon in Europa.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:59:07 #106
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75539598
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:56 schreef Tarabass het volgende:
Nu ik het nog een keer kijk is het nog erger dan dat ik dacht. Wat een mongool, die hen gewoon racisten noemt op tv. Smaad zeg ik je
Hij gaat extreem slecht met de situatie om, dat is weinig twijfel over.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:59:13 #107
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_75539601
Gaat ie weg .
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_75539610
ge-wel-dig

classic dit. morgen op dumpert hoop ik
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:00:03 #109
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_75539627
Haha, volgt er iemand nog de uitzending van vanavond. Het was net leuk en misschien gaat het nog leuker worden met die gozer Mohammed Enait met die condoom op z'n kop. Oh hij heeft inmiddels het gesprek verlaten
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:00:05 #110
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75539629
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:58 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Iemand aanspreken omdat diegene bepaalde termen niet kent lijkt me heel normaal. Het is behoorlijk provinciaals om het over mutsen te heben of jurken als je het ook een hoofddeksel of gewaad kunt noemen. Iemand moet daar niet zo over vallen als deze moslim, maar het zegt wel een hoop over onze lompheid waar wij als Nederlanders best wel bekend om staan ook gewoon in Europa.
Die lompheid zien Nederlanders als een belangrijk recht over het algemeen. Erg constructief is het natuurlijk niet.
pi_75539703
Mooi dat Enait weg is gegaan. Jeroen had gewoon geen respect voor hem. Ik zou ook niet gebleven zijn.
Je hoeft niet met Enait eens te zijn maar blijf dan wel gewoon respectvol als presentator...
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:05:24 #112
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_75539743
Wat een mongool die gast. Pauw had groot gelijk, hij had iets anders te werk kunnen gaan, maar ik kan me goed voorstellen dat ie zo tekeerging.
pi_75539758
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Die lompheid zien Nederlanders als een belangrijk recht over het algemeen. Erg constructief is het natuurlijk niet.
Ja, zo zie ik het ook. Daarom ben ik ook blij om in Nederland te wonen. Alles kan vrijwel gezegd worden, maar wij moeten niet vergeten dat in buurlanden wij echt als lomperikken worden gezien. Wij zijn niet zo beschaafd zoals we denken. Elk land heeft lompe mensen maar wij zijn absoluut zeer onbeschaafd.

Ik help Nederlanders ook zeker niet wanneer ze door hun lompheid in het buitenland in problemen komen.
pi_75539770
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:05 schreef Zwansen het volgende:
Wat een mongool die gast. Pauw had groot gelijk, hij had iets anders te werk kunnen gaan, maar ik kan me goed voorstellen dat ie zo tekeerging.
Gelijk of niet je gaat niet zo om met iemand die je uitnodigt voor je programma en je van te voren weet hoe hij/zij praat.
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:07:12 #115
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_75539772
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:03 schreef EchoAlpha het volgende:
Mooi dat Enait weg is gegaan. Jeroen had gewoon geen respect voor hem. Ik zou ook niet gebleven zijn.
Je hoeft niet met Enait eens te zijn maar blijf dan wel gewoon respectvol als presentator...
Dat is moeilijk bij Enait omdat hij bekend staat als provocateur en zit daarom ook aan bij diverse talkshows. Hij, Enait toonde net zoveel disrepect als Jeroen. Jeroen gaf hem wat hij ook kreeg van Enait. Niets meer of minder. En weglopen is een zwakte .
Security Matters
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 december 2009 @ 01:08:22 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75539788
Pauw
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 december 2009 @ 01:08:53 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_75539802
Ik schakel net in en heb gemist woie er weg liep

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 december 2009 @ 01:09:09 #118
862 Arcee
Look closer
pi_75539810
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:05 schreef Zwansen het volgende:
Wat zei Pauw dan? Ik heb 't allemaal gemist.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:10:14 #119
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_75539823
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:09 schreef Arcee het volgende:

[..]

Je kan het straks online bekijken.
Security Matters
pi_75539831
video is via twitter gepost http://www.megaupload.com/?d=QB7ANBM7
pi_75539841
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:07 schreef Fockker het volgende:

[..]

Dat is moeilijk bij Enait omdat hij bekend staat als provocateur en zit daarom ook aan bij diverse talkshows. Hij, Enait toonde net zoveel disrepect als Jeroen. Jeroen gaf hem wat hij ook kreeg van Enait. Niets meer of minder. En weglopen is een zwakte .
Fout die Jeroen maakte om als eerste hem een provocateur te noemen. En ja we weten allemaal moslims kaatsten een bal terug en vaak hardern dan jj em kaatste. Dat zie je en dat weet je. Je moet de juiste vragen stellen zodat hij zichzelf in problemen brengt. Dat is zeker niet makkelijk maar hem aanvallen is dom want je speelt hem in de kaart.
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:12:20 #122
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_75539857
Jeroen Pauw Die Enait is een tenenkrommend figuur, met denkbeelden die het nog niet waard zijn om op te kotsen. Maar als interviewer had Pauw hierboven moeten staan, hij is degene die hier zijn verantwoordelijkheid niet nam en het uit te hand liet lopen. Dit was gewoon ongepast gedrag. Netjes opgevangen en afgehandeld door Witteman, overigens
Maar goed, Pauw zal dit misschien wel van tevoren hebben bedacht, om te scoren. Hoe dan ook, zijn optreden was niet bepaald professioneel.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_75539859
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:03 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik vond het juist een prima actie van Jeroen. Overigens heb ik er ook alle begrip voor dat Enait weg is gelopen hoor, maar ik ben allang blij dat Jeroen eindelijk eens voor de aanval koos. Normaal gesproken zie je altijd dat ze bij P&W niet weten hoe snel ze een gesprek moeten deëscaleren zodra een discussie ook maar iets pittiger wordt. Als het ze te heet onder de voeten wordt snijden ze normaal gesproken gauw een ander onderwerp aan, of komt er even een zapservice tussendoor.

Nu zette Jeroen 'm gewoon eens op zijn plek en dat werd tijd ook. Moet zeggen dat ik niet snap waarom ze die vent überhaupt nog uit blijven nodigen trouwens. Die Enait is gewoon een ontzettende eikel en elke uitzending met hem is tot nu toe een drama geweest, dus waarom ze hem nog dat podium blijven gunnen is mij echt een raadsel. Zal nu wel de laatste keer zijn geweest dat 'ie er komt, gelukkig.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 december 2009 @ 01:12:24 #124
862 Arcee
Look closer
pi_75539861
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:10 schreef Fockker het volgende:
Je kan het straks online bekijken.
Echt?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:13:21 #125
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_75539874
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:09 schreef Arcee het volgende:

[..]

Pauw deed onbeleefd, net als Enait, waardoor het gesprek uiteindelijk uitliep in een ordinaire fittie. Tijdens de zapservice vertrok Enait.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')