abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75616307
Grrrrr... mensen die met een goudglitterende gelpen het adres op een envelop zetten, of mensen die met een blauwe pen op een donkerblauwe envelop gaan schrijven...

En denken mensen soms dat het goedkoper is om zo'n klein rot kerstkaartje te versturen? Je kan beter een normale versturen, kost even veel
pi_75616949
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef Deezertje het volgende:
Grrrrr... mensen die met een goudglitterende gelpen het adres op een envelop zetten, of mensen die met een blauwe pen op een donkerblauwe envelop gaan schrijven...

En denken mensen soms dat het goedkoper is om zo'n klein rot kerstkaartje te versturen? Je kan beter een normale versturen, kost even veel
kerstergenissen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75618237
Dat brood wat je in de oven moet doen is juist superlekker, spaghetti kan je altijd eten en die saus zal vast ook wel smaken.
Mooie slabak is het een wijntje kan je ook altijd wel kwijt!! Snap niet dat je dit soort dingen weggooit.
Behalve dat er dit keer niks duurs bijzat is dit een van de betere kerstpakketten die we hebben gekregen de afgelopen 5 jaar.
maar ik vermoed dat jij nooit kookt zipportal of gewoon geen eigen keuken hebt?
pi_75619917
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk ook niet zomaar te leren. Ik heb het weleens geprobeerd, maar het is echt enorm lastig en je moet heel goed kunnen concentreren. Anyways, succes met leren.

Ik heb deze week geen school meer, dus ik kan mooi de hele week werken. Heb vooralsnog heel veel zetwerk en weinig bestelling.
Concentratie, ook zo iets waar ik te weinig van heb
pi_75619954
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef Deezertje het volgende:

Ik denk dat die kleine kerstkaartjes toch wel op no.1 staan in de top kerstergernissen.
pi_75620586
Morgen wordt weer lekker druk met Gamma als HAH, 74 pagina's dik...
En volgende week weer Gamma samen met de Karwei, op de Maandag voor de kerst belooft een drukke Maandag te worden.. Dus dat zal dan wel weer AH en C1000 deze Zaterdag worden!
pi_75622051
Weer een drama vandaag, 3 buitenwijken en de scooter blijkt kapot, vervolgens op een afgekeurd brommertje maar moeten bestellen, houdt die gare brommer er ook mee op. Gelukkig vlak bij mijn huis en alles moeten overladen op de fiets, maar 35 km fietsen met nog een uur te gaan voor het donker en nog 4 aangetekenden en 3 nagenoeg volledige wijken gaat niet. Beter zorgt de Chroomstraat voortaan voor deugdelijk materiaal.
pi_75649889
En ik ga volgende week beginnen bij Netwerk VSP
pi_75651317
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef blckbb het volgende:
En ik ga volgende week beginnen bij Netwerk VSP
bij netwerk zeiden ze vorige week dat ik deze week 500zoveel poststukken zou hebben, samen 97,7 kilo ! Inmiddels is het teruggebracht naar 75 kilo, en 480 stukken ofzo... scheelt toch weer iets!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75652234
Zojuist mijn eerste werkdag gehad bij de TNT post. Moest gewoon bezorgen. Moest samen met een ervaren vrouw de wijk doen, we hadden blokker & gamma als HAH en verder de normale post en kerstkaarten.

Maar damn wat was ik traag, elke keer huisnummers zoeken, blijkt dat het huis er niet meer staat.. onhandig de post uit de tassen pakken, onhandig lopen etc..

Iemand nog tips om de post sneller te kunnen rondbrengen? Ik stapte bij elk huis zo'n beetje af, maar die vrouw zei dat je dat juist niet moest gaan doen maar juist op de fiets blijven zitten, maar dat lijkt me juist onhandig? Vooral met smalle paden enzo

Naja nog veel te leren dus haha :p maar vond het wel leuk om te doen ondanks de kou
pi_75652638
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef sbientje het volgende:

[..]

bij netwerk zeiden ze vorige week dat ik deze week 500zoveel poststukken zou hebben, samen 97,7 kilo ! Inmiddels is het teruggebracht naar 75 kilo, en 480 stukken ofzo... scheelt toch weer iets!
Zijn bij mij gemiddeld 430 poststukken op zo'n 250 adressen zij ze aan de telefoon
pi_75652928
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:40 schreef blckbb het volgende:

[..]

Zijn bij mij gemiddeld 430 poststukken op zo'n 250 adressen zij ze aan de telefoon
bij mij zijn het gemiddeld ong. 400 denk ik idd, maar het is nu al 3 weken wat drukker... volgende week op dinsdag al de post
pi_75655287
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef kelgo het volgende:
Zojuist mijn eerste werkdag gehad bij de TNT post. Moest gewoon bezorgen. Moest samen met een ervaren vrouw de wijk doen, we hadden blokker & gamma als HAH en verder de normale post en kerstkaarten.

Maar damn wat was ik traag, elke keer huisnummers zoeken, blijkt dat het huis er niet meer staat.. onhandig de post uit de tassen pakken, onhandig lopen etc..

Iemand nog tips om de post sneller te kunnen rondbrengen? Ik stapte bij elk huis zo'n beetje af, maar die vrouw zei dat je dat juist niet moest gaan doen maar juist op de fiets blijven zitten, maar dat lijkt me juist onhandig? Vooral met smalle paden enzo

Naja nog veel te leren dus haha :p maar vond het wel leuk om te doen ondanks de kou
Tis dat voor wijk dan? Een villa- of buitenwijk waar de huizen ver uit elkaar staan? Dan moet je inderdaad trucjes leren waarbij je op je fiets kunt blijven zitten. Misschien een mand voorop waarin je telkens een bundel post legt. Bovendien zou bij een buitenwijk de HAH tussen de post moeten worden gezet, anders is het vet onhandig.
Als het gewoon rijtjeshuizen zijn zou je je fiets ergens tegenaan kunnen zetten en een rondje kunnen lopen. Dan snap ik de redenatie van je opleidster ook niet
pi_75655831
als de huizen geen voortuinen hebben kun je wel op je fiets blijven zitten, doe ik ook wel, maar komt hier niet zo heel veel voor...
pi_75657519
Lijkt me echt heel erg onhandig, dan loop ik liever.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_75657565
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:47 schreef sbientje het volgende:

[..]

bij mij zijn het gemiddeld ong. 400 denk ik idd, maar het is nu al 3 weken wat drukker... volgende week op dinsdag al de post
Klopt, juist wel handig ivm kerst
En Maandag komt ene Theo langs om mij alles uit te leggen
pi_75657603
Meeste zijn 2 onder 1 kap of alleenstaande huizen. Geen rijtjes huizen dus :p heb al een mand voorop dat was wel ideaal, alleen de HAH en post waren wel apart..
pi_75657931
Is er trouwens een bepaald trucje met vossen? Dat je naar de letters van een postcode kijkt ofzo? Of moet je echt alle straten uit je hoofd weten?
pi_75658076
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:47 schreef xxiessiexx het volgende:
Is er trouwens een bepaald trucje met vossen? Dat je naar de letters van een postcode kijkt ofzo? Of moet je echt alle straten uit je hoofd weten?
wat valt precies onder vossen?
pi_75658351
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:52 schreef sbientje het volgende:

[..]

wat valt precies onder vossen?
Da's dat werk dat ze om 6 uur 's ochtends doen Volgens mij alle post sorteren wat in de blauwe bakken moet.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 december 2009 @ 18:05:56 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75658493
quote:
Het gaat om postcode + letters.

Dus bijvoorbeeld 1012 Ax moet in de ene bak en 1012 Bx moet in de andere. Je moet dus weten welke wijken er zijn als je voor een bepaald team moet vossen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75658730
quote:
Trucje? Je moet gewoon naar de postcode kijken, 11A doe je in het vakje van 11A, 11B in het vakje van 11B, 11C in het vakje van 11C, etc. Ons BG telt iets van 50 wijken (dus 50 vakjes), maar je hoeft dus niet de straten te weten.

Ik kijk wel altijd naar de straten want zo kan ik mensen die een foute postcode gebruiken herstellen (wat zeker met kerstkaarten veel gebeurt ) en ik onthou een beetje welke straten waar liggen en op die manier gaat het niet langzamer ofzo. Als ik niet zeker weet bij welke wijk een straat hoort kijk ik alsnog naar de postcode, maar dat is dus niet zo vaak. Als ik een wijk ingooi en ik zie een bepaalde achternaam weet ik soms ook al in welk vakje de brief moet, nog voordat ik het nummer heb gezien
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:23:11 #98
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_75659161
Vandaag weer om 05.45 begonnen en kon pas om 16.00 aan m'n wijk beginnen met zes tassen ipv vier Ik was om half zes nóg niet klaar dus ben ik maar terug gegaan naar "de zaak". Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar ik was al bijna twaalf uur bezig en het was al behoorlijk donker . Nou ja, dat worden morgen nóg meer tassen
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_75660314
bij het vossen moet je echt alle straten uit je hoofd leren.
Hier krijg je tijd voor om het te leren.
pi_75660388
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:12 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Trucje?
Ja, ik word binnenkort wss opgeleid voor het vossen, maar ik had daar dus altijd het idee bij dat je alle straten uit je hoofd moest kennen. Tot ik laatst ineens een ingeving kreeg van "Hee, je kan misschien ook wel alleen naar de postcode kijken!" en dat blijkt dus zo te zijn Bedankt voor de uitleg.
En ik vroeg het eigenlijk ook omdat er misschien een kans zou zijn dat het een heel ingewikkelde uitleg was en ik die dan beter hier kan lezen ipv om 6.00 uur 's ochtends kan horen en onthouden
pi_75661686
Bij het vossen kijk je toch niet naar postcodes? Vossen doe ik dagelijks, maar het is gewoon een kwestie van weten welke straat bij welke loop hoort. Als ik al die postcodes moet onthouden. En voor brieven met alleen postcodes en een huisnummer hangt een lijst om de straat op te zoeken.
pi_75664261
Je hoeft helemaal geen postcodes of straatnamen te onthouden (niet bij ons tenminste)...

De 'lopen' / wijken bij ons zijn allemaal gelijk aan de eerste vijf posities van de postcode (dus xx11A, xx11B, xx12A, xx13C etc. zijn de wijken / vakjes op de kast / bakken op de container). Slechts in sommige gevallen zijn ze in 2en gedeeld (xx11AA t/m xx11AM is dan één wijk en xx11AN t/m xx11AZ is één wijk), of samengevoegd. Je hoeft dan in principe alleen maar naar de cijfers en de eerste letter van de postcode te kijken om te weten in welk vakje die moet, en geen straatnaam of iets te weten...maar zoals ik al zei, het kan wel handig zijn om die te weten

Maar bij jullie is dat dus anders? Bestaan de lopen / wijken dan uit (stukjes uit) verschillende vijfpositie-postcodegebieden? Of hoe moet ik anders verklaren dat jullie per se moeten weten welke straatnaam bij welke loop hoort...?
pi_75664624
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:56 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Tot ik laatst ineens een ingeving kreeg van "Hee, je kan misschien ook wel alleen naar de postcode kijken!" en dat blijkt dus zo te zijn
Nja, niet overal dus schijnbaar
Maar het is wel de post he, dus erg moeilijk kan het nooit zijn
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:47:15 #104
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_75665138
Oh ja...mijn bundel nog laten vallen omdat iemand zo vriendelijk was geweest een aantal emmers water over de stoep uit te gooien terwijl het vroor
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_75665388
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:47 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Oh ja...mijn bundel nog laten vallen omdat iemand zo vriendelijk was geweest een aantal emmers water over de stoep uit te gooien terwijl het vroor
sorry
pi_75670588
Ik snap ook werkelijk waar niet hoe je moet vossen op postcode...wij doen het via straatnaam.....of hebben jullie het over splitsen/bappen?

Het woord 5positiepostcodegebied is me ook totaal onbekend,haha
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:53:41 #107
225308 Row-1
'sup money?
pi_75670627
Kvoel me best dom nu, ik ben zelf postbode bij TNT. Maar ik weet me god niet hoe ik nou het beste dit kan versturen ( [TK]Uitstekende Difrnce Mp4 4GB speler te koop! ). Moet het in een doosje of kan het in zo'n grote envelop? En hoeveel moet ik er voor betalen? Dus hoeveel postzegels? Of moet ik een pakketzegel gebruiken? Kan iemand me helpen?
pi_75670795
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Nja, niet overal dus schijnbaar
Maar het is wel de post he, dus erg moeilijk kan het nooit zijn
Denk wel dat het hier zo is. Woon maar in een simpel dorpje
pi_75670991
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:53 schreef Row-1 het volgende:
Kvoel me best dom nu, ik ben zelf postbode bij TNT. Maar ik weet me god niet hoe ik nou het beste dit kan versturen ( [TK]Uitstekende Difrnce Mp4 4GB speler te koop! ). Moet het in een doosje of kan het in zo'n grote envelop? En hoeveel moet ik er voor betalen? Dus hoeveel postzegels? Of moet ik een pakketzegel gebruiken? Kan iemand me helpen?
Nou, als de doos niet dikker is dan 3,2 cm mag hij met de brievenbuspost in de envelop. Ik ga ervan uit dat hij niet zwaarder is dan 3 kg. Aantal postzegels:
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven-en-kaarten/tarieven/

Anders wordt het pakketpost en dus ong. 7 euro. Ik heb zelf wel eens een boek verzonden dat 3,6 cm dik was met de brievenbuspost omdat ik het vertikte die pakketkosten te betalen Hij kwam wel gewoon aan, maar dat is wel op eigen risico
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:09:54 #110
225308 Row-1
'sup money?
pi_75671203
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:03 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Nou, als de doos niet dikker is dan 3,2 cm mag hij met de brievenbuspost in de envelop. Ik ga ervan uit dat hij niet zwaarder is dan 3 kg. Aantal postzegels:
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven-en-kaarten/tarieven/

Anders wordt het pakketpost en dus ong. 7 euro. Ik heb zelf wel eens een boek verzonden dat 3,6 cm dik was met de brievenbuspost omdat ik het vertikte die pakketkosten te betalen Hij kwam wel gewoon aan, maar dat is wel op eigen risico
Ok, bedankt, het doosje is 4cm hoog, dus dat zal denk ik niet gaan met de brievenbus post
pi_75671508
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:09 schreef Row-1 het volgende:

[..]

Ok, bedankt, het doosje is 4cm hoog, dus dat zal denk ik niet gaan met de brievenbus post
Wel als je écht wil.
Met wat gepast geweld wordt het doosje vast wel smaller
pi_75671842
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:52 schreef Troeta het volgende:
Ik snap ook werkelijk waar niet hoe je moet vossen op postcode...wij doen het via straatnaam.....of hebben jullie het over splitsen/bappen?

Het woord 5positiepostcodegebied is me ook totaal onbekend,haha
Bappen zegt mij dan weer niks, waar staat dat dan voor? Misschien hebben we het gewoon over hetzelfde maar gebruiken we er verschillende termen voor

Vijfpositie-postcode gebied is ook geen gangbare term ofzo, maar ik bedoel daarmee dus de vier cijfers en de eerste letter van de postcode, waarmee een bepaalde wijk aangeduid wordt (hier dan tenminste).
pi_75672285
bappen is gewoon splitsen,maar dan als een mooi toekomstVBGwoord.
Dus wij hebben 4 wijken(teams) en met splisten word er van de grote hoop post die binnenkomt, dus 4 kleine hopen gemaakt. Wel netjes op rolcontainers hoor.
Daarna word er per wijk gevost.
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:57:39 #114
225308 Row-1
'sup money?
pi_75672750
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:18 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Wel als je écht wil.
Met wat gepast geweld wordt het doosje vast wel smaller
Ja, maar het doosje van het product ZELF is al 4cm, en dan moet het nog in een ander doosje (het pakket-doosje)
pi_75673361
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:57 schreef Row-1 het volgende:

[..]

Ja, maar het doosje van het product ZELF is al 4cm, en dan moet het nog in een ander doosje (het pakket-doosje)
Nja ik zie in je advertentie dat de ontvanger de verzendkosten sowieso betaalt dus voor jouw rekening komt t iig niet
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 december 2009 @ 00:41:01 #116
Maffe Fries
pi_75673867
Had zaterdag ook een pakketje dat niet door de brievenbus kon. Bewoners kwamen er gelukkig net aanrijden, dus ik heb het maar op de stoep gelegd. Anders had ik wat anders moeten verzinnen
pi_75674436
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:47 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Oei, en toen viel je zeker op je linker onderlip?

Bij ons lijkt het ook steeds drukker te worden. Op het parkeerterrein zie ik steeds meer vrachtwagens en ook leenauto`s verschijnen. Ook bij het sorteergedeelte is het momenteel een gezellige boel, iedere keer als ik er langsloop hoor dat mijn collega`s alvast kerstliederen luidkeels ten gehore brengen.
Tok.
pi_75674953
quote:
Op woensdag 16 december 2009 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
Had zaterdag ook een pakketje dat niet door de brievenbus kon. Bewoners kwamen er gelukkig net aanrijden, dus ik heb het maar op de stoep gelegd. Anders had ik wat anders moeten verzinnen
Daar heb je toch kennisgevingen voor?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 december 2009 @ 10:34:06 #119
Maffe Fries
pi_75679632
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:04 schreef TokenW het volgende:

[..]

Daar heb je toch kennisgevingen voor?
Klopt, maar dat was in dit geval gelukkig niet nodig, omdat de bewoners er net aan kwamen. En ja ik ken ze wel, zoals ik zoveel mensen in mijn wijk ken
pi_75681390
Gisteren 2e dag in opleiding gehad. Uiteraard moest ik gisteren rijden. Best wel leuk in zo'n bussie! Haha, misschien kon ik vanavond alleen!
pi_75682979
quote:
Op woensdag 16 december 2009 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik neem het dan altijd mee terug naar t depot (als het brievenbuspakketjes zijn), dan bezorgen ze het maandag wel.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 december 2009 @ 12:17:36 #122
Maffe Fries
pi_75683088
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik neem het dan altijd mee terug naar t depot (als het brievenbuspakketjes zijn), dan bezorgen ze het maandag wel.
Eerst de buren en als dat niet lukt dan breng ik het naar het servicepunt. Kon daar op het eind van de route toch langs
pi_75695179
Jeej , vandaag kerstpakket gekregen!
It Never Hurts To Help!
pi_75695884
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef Ohrpolster. het volgende:
Je hoeft helemaal geen postcodes of straatnamen te onthouden (niet bij ons tenminste)...

De 'lopen' / wijken bij ons zijn allemaal gelijk aan de eerste vijf posities van de postcode (dus xx11A, xx11B, xx12A, xx13C etc. zijn de wijken / vakjes op de kast / bakken op de container). Slechts in sommige gevallen zijn ze in 2en gedeeld (xx11AA t/m xx11AM is dan één wijk en xx11AN t/m xx11AZ is één wijk), of samengevoegd. Je hoeft dan in principe alleen maar naar de cijfers en de eerste letter van de postcode te kijken om te weten in welk vakje die moet, en geen straatnaam of iets te weten...maar zoals ik al zei, het kan wel handig zijn om die te weten

Maar bij jullie is dat dus anders? Bestaan de lopen / wijken dan uit (stukjes uit) verschillende vijfpositie-postcodegebieden? Of hoe moet ik anders verklaren dat jullie per se moeten weten welke straatnaam bij welke loop hoort...?
Ik heb eerlijk gezegd nooit zo gelet op de postcodes. Bij ons zijn de vakjes ook niet genummerd als 1A, 1B, etc. Bij ons hebben de wijken een nummer wat bestaat uit de laatste 2 cijfers van de postcode. Vervolgens komt het nummer van de wijk, de eerste wijk is 01, dan 02, etc, t/m 12. Bij middagwijken is de telling begonnen bij 40 (om onduidelijke redenen). Zo zou een ochtendwijk in het postcodegebied 3063XX de volgende code kunnen hebben: 6301. Een middagwijk in 3061 is dan bijvoorbeeld 6147.

Om op deze manier te kunnen vossen moet je inderdaad van elke straat weten in welke wijk deze ligt, en het helpt ook als je van elke wijk het loopnummer weet.

Ik had op een gegeven moment alle wijken al zo vaak gelopen dat ik de straten en loopnummers gewoon uit m'n hoofd wist. Ik hoefde daardoor dus niet meer te leren Vossen, alleen even weten op welke plekken de vakjes zitten. Dat was nog wel even lastig, want ivm het grote aantal wijken staan niet alle lopen op 1 voskast. Van de in totaal 4 postcodegebieden staan er 2 op de ene kast, en 2 op de andere. Op de centrale Vuilkast staan ze echter wel allemaal, maar dan uiteraard op andere plekken.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_75698757
Ik werk niet bij de TNT, maar wat ik vandaag toch meemaakte. Is dit wel het goede topic?

Hoe kan het dat als ik nog als woonachtig sta nog bij Huis X en ik woon inmiddels in Huis Y door een verhuizing. Huis X word uitgeschreven op 20 januari 2010. Het pakketje wordt verzonden naar Huis X. TNT heeft het pakketje retour afzender gedaan. Ik ben hiervan niet op de hoogte gebracht dat TNT mijn pakketje retour heeft gedaan.

Van de week heb ik even gebeld met de verzender. Inmiddels heeft de verzender het pakketje opnieuw opgestuurd naar Huis X.

Nu heeft TNT weer mijn pakketje retour gedaan.. terwijl ik nog officieel in Huis X woon en in Huis Y verblijft. Ik was in de veronderstelling dat als iemand 2x niet thuis is een briefje achterlaat en het aflevert bij de dichtsbijzijnde TNT depot?

[ Bericht 16% gewijzigd door CantFazeMe op 16-12-2009 19:09:24 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_75698839
ik begrijp er niets van ...
pi_75698859
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:05 schreef sbientje het volgende:
ik begrijp er niets van ...
Ik formuleer het wel anders. Maar volgens mij heb ik mijn verhaal ook in het verkeerde topic gezet.

Edit: beter?

Was op mobiel, my bad.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_75699173
Waarom heb je je nieuwe adres niet doorgegeven als je toch met de verzender hebt gesproken?
pi_75699278
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:13 schreef xxiessiexx het volgende:
Waarom heb je je nieuwe adres niet doorgegeven als je toch met de verzender hebt gesproken?
Omdat ik daar vaak aan het werk ben, maar ik heb geen deurbel gehoord..

(moet namelijk dingen strippen voor de nieuwe verhuurder)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_75699470
Goed ik heb ook weer een bijbaantje voor de vakantiedagen
Vraagje: als er op 1 adres (dus ook 1 brievenbus) tien bedrijven zitten (10 bellen) hoeveel folders laat je dan achter in die brievenbus?
1 of 10?
pi_75699586
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Vraagje: als er op 1 adres (dus ook 1 brievenbus) tien bedrijven zitten (10 bellen) hoeveel folders laat je dan achter in die brievenbus?
1 of 10?
10, weg met die rommel.
pi_75699629
Weet iemand trouwens wanneer deze het weer doet?

http://www.pvtnt.nl/cultuur/online_winkelen/2009_bcc_nov.html
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 december 2009 @ 19:26:09 #133
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_75699655
quote:
1 of 10?
0, want bedrijven krijgen geen folders.
Als er 10 namen op 1 adres staan moet je volgens mij 1 folder door de bus duwen, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Nothing is what it seems
pi_75699763
quote:
1 of 10?
Bij bedrijven inderdaad helemaal geen een, maar als het een gewoon huis is met tien deurbellen hoef je volgens mij maar 1 folder erin te gooien. Dat doe ik in ieder geval en dan klopt het wel met het aantal folders dat ik in totaal krijg. Anders moet je het even navragen bij je teamcoach
pi_75699814
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

10, weg met die rommel.
Hoe grondig controleren ze dat nou echt bij TNT of je dat wel echt aflevert in de brievenbus van zo'n bedrijf?
Veel van die bedrijven zitten echt niet te wachten op die folder van de Gamma, en ik sleep ze liever ook niet mee
pi_75699927
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Bij bedrijven inderdaad helemaal geen een, maar als het een gewoon huis is met tien deurbellen hoef je volgens mij maar 1 folder erin te gooien. Dat doe ik in ieder geval en dan klopt het wel met het aantal folders dat ik in totaal krijg. Anders moet je het even navragen bij je teamcoach
Dus bij een afvocatenkantoor geen folder gooien... oke maar nu heb ik iedere dag twee fietstassen vol met folders over, ik lever ze in en die teamcoach kijkt vol verbazing
Die kerel is echt zwakzinnig dus durf hem niks te vragen, hij zat vandaag een joint te roken in de rookruimte
Wist helemaal niet dat dat mocht, ik heb weer eens iets te doen tijdens de vakantie zeg deze vestiging lijkt wel een sociale werkplaats
pi_75700312
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hoe grondig controleren ze dat nou echt bij TNT of je dat wel echt aflevert in de brievenbus van zo'n bedrijf?
Veel van die bedrijven zitten echt niet te wachten op die folder van de Gamma, en ik sleep ze liever ook niet mee
Bij bedrijven niet dus, maar bij huizen willen ze nog wel eens controleren. Sinds hier een keer wat is voorgevallen (een medewerker vond het nodig al zijn folders in de papierbak te kiepen, wat iemand heeft gezien en die heeft toen TNT op de hoogte gesteld) is de controle hier best wel streng. Ze bellen gewoon mensen op met de vraag of er HAH ontvangen is.

Twee fietstassen vol folders overhouden, dat klopt niet echt Ik hou hoogstens 2 folders per wijk over
pi_75708998
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef rub3n het volgende:
Gisteren 2e dag in opleiding gehad. Uiteraard moest ik gisteren rijden. Best wel leuk in zo'n bussie! Haha, misschien kon ik vanavond alleen!
Het is ook leuk rijden in zo`n bussie, vooral als je de route kent dan kan je lekker gaan scheuren. Was de collega die jou opleidde een beetje aardig? Mijn "opleider" had constant commentaar over mijn werktempo, het enige wat ik hoorde was "snel, snel, sneller, je doet alles veel te langzaam, kijk ik kan dit en dat binnen twee minuten!!". Officieel moest ik nog een dag met hem meerijden maar daar had ik totaal geen zin in, dus ik gaf aan bij mijn teamleider dat ik alleen wilde rijden en dat ging perfect. Ik was op tijd bij alle klanten alleen was ik 3 kwartier te laat terug op de vestiging, omdat ik op het laatste moment verdwaald was.
Tok.
pi_75709793
Morgen sneeuw, succes mensen
pi_75710629
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:01 schreef Ohrpolster. het volgende:
Morgen sneeuw, succes mensen
i know :S Ik moet morgen netwerkvsp-en. Hoop alles morgen af te krijgen, maar vrees dat dat niet gaat lukken als het echt gaat sneeuwen. Nou ja, dan is het ook geen probleem, maar toch. met die zware tassen is het toch wel risky, als het echt glad is. Je ligt zo op je bakkes...
pi_75714453
Over folders overhouden gesproken: Vlak voor (of juist in) de zomer, en ergens in sept/okt hadden we een lijstje bij ons waarop we de -voor zover men wist aanwezige- ja/neestickers moesten controleren/checken, voorheen had ik er telkens maar liefst ca 20-30 teveel, tegenwoordig kom ik standaard ca 8 tekort ;p

En tjah, zo om de week of 2 weken zie ik hier wel weer een stickertje extra verschijnen, en daar weer eentje weg. Vooral in de vakantieperiodes komen er een aantal bij (logisch wel ergens ;p)
Hoe nauwkeurig zou je dan willen of kunnen tellen? ;/ :p
Pomtiedomtiedom...
pi_75724196
Vanavond voor de 2e keer alleen met de bus de lichting route doen. In de sneeuw dus! haha
pi_75730318
HAH zaterdag?
Out for my own, to live my own way...
pi_75730483
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:58 schreef gelebeer het volgende:
HAH zaterdag?
Sowieso.
pi_75730490
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:16 schreef rub3n het volgende:
Vanavond voor de 2e keer alleen met de bus de lichting route doen. In de sneeuw dus! haha
Kijk maar goed uit dan
pi_75734965
Stomme sneeuw. Ik reed naar het depot en ik moest een bochtje maken, glij ik gewoon op de grond met die fiets.
Gelukkig was dat de enige keer dat ik gevallen was vandaag.
pi_75735143
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:55 schreef Sapphira het volgende:
Stomme sneeuw. Ik reed naar het depot en ik moest een bochtje maken, glij ik gewoon op de grond met die fiets.
Gelukkig was dat de enige keer dat ik gevallen was vandaag.
Zolang niemand het ziet vind ik dat soort dingen nooit zo erg Ik durf me vandaag eigenlijk sowieso niet voort te bewegen op wielen
pi_75735218
Ik hoop niet dat 't woensdag (mijn eerste bezorgdag) zulks weer is..
pi_75736638
TerugVindSneeuw
pi_75736923
was wel weer ff wennen, fietsen in de sneeuw. Zeker met zware tassen is het best lastig en lig je zo op je muil. Ik was van plan om vandaag al mijn netwerk-post te doen, maar het ging niet echt vlot vanwege de sneeuw, dus ik doe de andere helft morgen wel. Wel heerlijk buiten trouwens, lekker koud en het ziet er zo mooi uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')