kerstergenissenquote:Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef Deezertje het volgende:
Grrrrr... mensen die met een goudglitterende gelpen het adres op een envelop zetten, of mensen die met een blauwe pen op een donkerblauwe envelop gaan schrijven...
En denken mensen soms dat het goedkoper is om zo'n klein rot kerstkaartje te versturen? Je kan beter een normale versturen, kost even veel
Concentratie, ook zo iets waar ik te weinig van hebquote:Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook niet zomaar te leren. Ik heb het weleens geprobeerd, maar het is echt enorm lastig en je moet heel goed kunnen concentreren. Anyways, succes met leren.
Ik heb deze week geen school meer, dus ik kan mooi de hele week werken. Heb vooralsnog heel veel zetwerk en weinig bestelling.
Ik denk dat die kleine kerstkaartjes toch wel op no.1 staan in de top kerstergernissen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef Deezertje het volgende:
Grrrrr... mensen die met een goudglitterende gelpen het adres op een envelop zetten, of mensen die met een blauwe pen op een donkerblauwe envelop gaan schrijven...
En denken mensen soms dat het goedkoper is om zo'n klein rot kerstkaartje te versturen? Je kan beter een normale versturen, kost even veel
bij netwerk zeiden ze vorige week dat ik deze week 500zoveel poststukken zou hebben, samen 97,7 kiloquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef blckbb het volgende:
En ik ga volgende week beginnen bij Netwerk VSP
Zijn bij mij gemiddeld 430 poststukken op zo'n 250 adressen zij ze aan de telefoonquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij netwerk zeiden ze vorige week dat ik deze week 500zoveel poststukken zou hebben, samen 97,7 kilo! Inmiddels is het teruggebracht naar 75 kilo, en 480 stukken ofzo... scheelt toch weer iets!
bij mij zijn het gemiddeld ong. 400 denk ik idd, maar het is nu al 3 weken wat drukker... volgende week op dinsdag al de postquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zijn bij mij gemiddeld 430 poststukken op zo'n 250 adressen zij ze aan de telefoon
Tis dat voor wijk dan? Een villa- of buitenwijk waar de huizen ver uit elkaar staan? Dan moet je inderdaad trucjes leren waarbij je op je fiets kunt blijven zitten. Misschien een mand voorop waarin je telkens een bundel post legt. Bovendien zou bij een buitenwijk de HAH tussen de post moeten worden gezet, anders is het vet onhandig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef kelgo het volgende:
Zojuist mijn eerste werkdag gehad bij de TNT post. Moest gewoon bezorgen. Moest samen met een ervaren vrouw de wijk doen, we hadden blokker & gamma als HAH en verder de normale post en kerstkaarten.
Maar damn wat was ik traag, elke keer huisnummers zoeken, blijkt dat het huis er niet meer staat.. onhandig de post uit de tassen pakken, onhandig lopen etc..
Iemand nog tips om de post sneller te kunnen rondbrengen? Ik stapte bij elk huis zo'n beetje af, maar die vrouw zei dat je dat juist niet moest gaan doen maar juist op de fiets blijven zitten, maar dat lijkt me juist onhandig? Vooral met smalle paden enzo
Naja nog veel te leren dus haha :p maar vond het wel leuk om te doen ondanks de kou
Klopt, juist wel handig ivm kerstquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:47 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij mij zijn het gemiddeld ong. 400 denk ik idd, maar het is nu al 3 weken wat drukker... volgende week op dinsdag al de post
wat valt precies onder vossen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:47 schreef xxiessiexx het volgende:
Is er trouwens een bepaald trucje met vossen? Dat je naar de letters van een postcode kijkt ofzo? Of moet je echt alle straten uit je hoofd weten?
Da's dat werk dat ze om 6 uur 's ochtends doenquote:
Het gaat om postcode + letters.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:47 schreef xxiessiexx het volgende:
Is er trouwens een bepaald trucje met vossen? Dat je naar de letters van een postcode kijkt ofzo? Of moet je echt alle straten uit je hoofd weten?
Trucje? Je moet gewoon naar de postcode kijken, 11A doe je in het vakje van 11A, 11B in het vakje van 11B, 11C in het vakje van 11C, etc. Ons BG telt iets van 50 wijken (dus 50 vakjes), maar je hoeft dus niet de straten te weten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:47 schreef xxiessiexx het volgende:
Ja, ik word binnenkort wss opgeleid voor het vossen, maar ik had daar dus altijd het idee bij dat je alle straten uit je hoofd moest kennen. Tot ik laatst ineens een ingeving kreeg van "Hee, je kan misschien ook wel alleen naar de postcode kijken!" en dat blijkt dus zo te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |