abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75616307
Grrrrr... mensen die met een goudglitterende gelpen het adres op een envelop zetten, of mensen die met een blauwe pen op een donkerblauwe envelop gaan schrijven...

En denken mensen soms dat het goedkoper is om zo'n klein rot kerstkaartje te versturen? Je kan beter een normale versturen, kost even veel
pi_75616949
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef Deezertje het volgende:
Grrrrr... mensen die met een goudglitterende gelpen het adres op een envelop zetten, of mensen die met een blauwe pen op een donkerblauwe envelop gaan schrijven...

En denken mensen soms dat het goedkoper is om zo'n klein rot kerstkaartje te versturen? Je kan beter een normale versturen, kost even veel
kerstergenissen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75618237
Dat brood wat je in de oven moet doen is juist superlekker, spaghetti kan je altijd eten en die saus zal vast ook wel smaken.
Mooie slabak is het een wijntje kan je ook altijd wel kwijt!! Snap niet dat je dit soort dingen weggooit.
Behalve dat er dit keer niks duurs bijzat is dit een van de betere kerstpakketten die we hebben gekregen de afgelopen 5 jaar.
maar ik vermoed dat jij nooit kookt zipportal of gewoon geen eigen keuken hebt?
pi_75619917
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk ook niet zomaar te leren. Ik heb het weleens geprobeerd, maar het is echt enorm lastig en je moet heel goed kunnen concentreren. Anyways, succes met leren.

Ik heb deze week geen school meer, dus ik kan mooi de hele week werken. Heb vooralsnog heel veel zetwerk en weinig bestelling.
Concentratie, ook zo iets waar ik te weinig van heb
pi_75619954
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef Deezertje het volgende:

Ik denk dat die kleine kerstkaartjes toch wel op no.1 staan in de top kerstergernissen.
pi_75620586
Morgen wordt weer lekker druk met Gamma als HAH, 74 pagina's dik...
En volgende week weer Gamma samen met de Karwei, op de Maandag voor de kerst belooft een drukke Maandag te worden.. Dus dat zal dan wel weer AH en C1000 deze Zaterdag worden!
pi_75622051
Weer een drama vandaag, 3 buitenwijken en de scooter blijkt kapot, vervolgens op een afgekeurd brommertje maar moeten bestellen, houdt die gare brommer er ook mee op. Gelukkig vlak bij mijn huis en alles moeten overladen op de fiets, maar 35 km fietsen met nog een uur te gaan voor het donker en nog 4 aangetekenden en 3 nagenoeg volledige wijken gaat niet. Beter zorgt de Chroomstraat voortaan voor deugdelijk materiaal.
pi_75649889
En ik ga volgende week beginnen bij Netwerk VSP
pi_75651317
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef blckbb het volgende:
En ik ga volgende week beginnen bij Netwerk VSP
bij netwerk zeiden ze vorige week dat ik deze week 500zoveel poststukken zou hebben, samen 97,7 kilo ! Inmiddels is het teruggebracht naar 75 kilo, en 480 stukken ofzo... scheelt toch weer iets!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75652234
Zojuist mijn eerste werkdag gehad bij de TNT post. Moest gewoon bezorgen. Moest samen met een ervaren vrouw de wijk doen, we hadden blokker & gamma als HAH en verder de normale post en kerstkaarten.

Maar damn wat was ik traag, elke keer huisnummers zoeken, blijkt dat het huis er niet meer staat.. onhandig de post uit de tassen pakken, onhandig lopen etc..

Iemand nog tips om de post sneller te kunnen rondbrengen? Ik stapte bij elk huis zo'n beetje af, maar die vrouw zei dat je dat juist niet moest gaan doen maar juist op de fiets blijven zitten, maar dat lijkt me juist onhandig? Vooral met smalle paden enzo

Naja nog veel te leren dus haha :p maar vond het wel leuk om te doen ondanks de kou
pi_75652638
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef sbientje het volgende:

[..]

bij netwerk zeiden ze vorige week dat ik deze week 500zoveel poststukken zou hebben, samen 97,7 kilo ! Inmiddels is het teruggebracht naar 75 kilo, en 480 stukken ofzo... scheelt toch weer iets!
Zijn bij mij gemiddeld 430 poststukken op zo'n 250 adressen zij ze aan de telefoon
pi_75652928
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:40 schreef blckbb het volgende:

[..]

Zijn bij mij gemiddeld 430 poststukken op zo'n 250 adressen zij ze aan de telefoon
bij mij zijn het gemiddeld ong. 400 denk ik idd, maar het is nu al 3 weken wat drukker... volgende week op dinsdag al de post
pi_75655287
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef kelgo het volgende:
Zojuist mijn eerste werkdag gehad bij de TNT post. Moest gewoon bezorgen. Moest samen met een ervaren vrouw de wijk doen, we hadden blokker & gamma als HAH en verder de normale post en kerstkaarten.

Maar damn wat was ik traag, elke keer huisnummers zoeken, blijkt dat het huis er niet meer staat.. onhandig de post uit de tassen pakken, onhandig lopen etc..

Iemand nog tips om de post sneller te kunnen rondbrengen? Ik stapte bij elk huis zo'n beetje af, maar die vrouw zei dat je dat juist niet moest gaan doen maar juist op de fiets blijven zitten, maar dat lijkt me juist onhandig? Vooral met smalle paden enzo

Naja nog veel te leren dus haha :p maar vond het wel leuk om te doen ondanks de kou
Tis dat voor wijk dan? Een villa- of buitenwijk waar de huizen ver uit elkaar staan? Dan moet je inderdaad trucjes leren waarbij je op je fiets kunt blijven zitten. Misschien een mand voorop waarin je telkens een bundel post legt. Bovendien zou bij een buitenwijk de HAH tussen de post moeten worden gezet, anders is het vet onhandig.
Als het gewoon rijtjeshuizen zijn zou je je fiets ergens tegenaan kunnen zetten en een rondje kunnen lopen. Dan snap ik de redenatie van je opleidster ook niet
pi_75655831
als de huizen geen voortuinen hebben kun je wel op je fiets blijven zitten, doe ik ook wel, maar komt hier niet zo heel veel voor...
pi_75657519
Lijkt me echt heel erg onhandig, dan loop ik liever.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_75657565
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:47 schreef sbientje het volgende:

[..]

bij mij zijn het gemiddeld ong. 400 denk ik idd, maar het is nu al 3 weken wat drukker... volgende week op dinsdag al de post
Klopt, juist wel handig ivm kerst
En Maandag komt ene Theo langs om mij alles uit te leggen
pi_75657603
Meeste zijn 2 onder 1 kap of alleenstaande huizen. Geen rijtjes huizen dus :p heb al een mand voorop dat was wel ideaal, alleen de HAH en post waren wel apart..
pi_75657931
Is er trouwens een bepaald trucje met vossen? Dat je naar de letters van een postcode kijkt ofzo? Of moet je echt alle straten uit je hoofd weten?
pi_75658076
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:47 schreef xxiessiexx het volgende:
Is er trouwens een bepaald trucje met vossen? Dat je naar de letters van een postcode kijkt ofzo? Of moet je echt alle straten uit je hoofd weten?
wat valt precies onder vossen?
pi_75658351
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:52 schreef sbientje het volgende:

[..]

wat valt precies onder vossen?
Da's dat werk dat ze om 6 uur 's ochtends doen Volgens mij alle post sorteren wat in de blauwe bakken moet.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 december 2009 @ 18:05:56 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75658493
quote:
Het gaat om postcode + letters.

Dus bijvoorbeeld 1012 Ax moet in de ene bak en 1012 Bx moet in de andere. Je moet dus weten welke wijken er zijn als je voor een bepaald team moet vossen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75658730
quote:
Trucje? Je moet gewoon naar de postcode kijken, 11A doe je in het vakje van 11A, 11B in het vakje van 11B, 11C in het vakje van 11C, etc. Ons BG telt iets van 50 wijken (dus 50 vakjes), maar je hoeft dus niet de straten te weten.

Ik kijk wel altijd naar de straten want zo kan ik mensen die een foute postcode gebruiken herstellen (wat zeker met kerstkaarten veel gebeurt ) en ik onthou een beetje welke straten waar liggen en op die manier gaat het niet langzamer ofzo. Als ik niet zeker weet bij welke wijk een straat hoort kijk ik alsnog naar de postcode, maar dat is dus niet zo vaak. Als ik een wijk ingooi en ik zie een bepaalde achternaam weet ik soms ook al in welk vakje de brief moet, nog voordat ik het nummer heb gezien
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:23:11 #98
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_75659161
Vandaag weer om 05.45 begonnen en kon pas om 16.00 aan m'n wijk beginnen met zes tassen ipv vier Ik was om half zes nóg niet klaar dus ben ik maar terug gegaan naar "de zaak". Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar ik was al bijna twaalf uur bezig en het was al behoorlijk donker . Nou ja, dat worden morgen nóg meer tassen
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_75660314
bij het vossen moet je echt alle straten uit je hoofd leren.
Hier krijg je tijd voor om het te leren.
pi_75660388
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:12 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Trucje?
Ja, ik word binnenkort wss opgeleid voor het vossen, maar ik had daar dus altijd het idee bij dat je alle straten uit je hoofd moest kennen. Tot ik laatst ineens een ingeving kreeg van "Hee, je kan misschien ook wel alleen naar de postcode kijken!" en dat blijkt dus zo te zijn Bedankt voor de uitleg.
En ik vroeg het eigenlijk ook omdat er misschien een kans zou zijn dat het een heel ingewikkelde uitleg was en ik die dan beter hier kan lezen ipv om 6.00 uur 's ochtends kan horen en onthouden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')