Maar dat is zo los.. dit topic is om dát wat kut is te centraliseren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef LasTeR het volgende:
Kom je daar redelijk vaak tegen. Net als de rest dat kut is op internet.
Volgens mij was het een koe.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:43 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zag er laatst één van een paard/geit ofzo, waar op een andere paard werd ingezoomd. Kan iemand die posten?
Whehe die ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:43 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Volgens mij was het een koe.
Edit: Aha.
[ afbeelding ]
oja, die koe!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:43 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Volgens mij was het een koe.
Edit: Aha.
[ afbeelding ]
Iedereen heeft weleens zo z'n slechte momenten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:53 schreef LasTeR het volgende:
OldJeller, ik vind je een vriendelijke en goede moderator. Maar jezus, wat een kut topic is dit zeg.
quote:
Timestamp had ik verwijderd, was 1944.quote:
We snappen nu wel dat je /b/ browset hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:51 schreef Sinceria het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
We snappen nu wel dat je google browset hoor.
quote:
lolquote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fail.quote:
Fail2quote:
Beterquote:
quote:
Ze zijn wel leuk gemaakt, maar nogal namaak van die foto met die ogen, die blijf ik toch verreweg het beste vindenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef OldJeller het volgende:
Met deze foto die ik ooit tegenkwam móest iets gebeuren. Bij deze:
[ afbeelding ]
Dat is waar.. maar er moet iets zijn.. iets vernieuwends!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Ze zijn wel leuk gemaakt, maar nogal namaak van die foto met die ogen, die blijf ik toch verreweg het beste vindenJe ziet de grap nu wel een beetje aankomen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef OldJeller het volgende:
Met deze foto die ik ooit tegenkwam móest iets gebeuren. Bij deze:
[ afbeelding ]
Baas, als gif zijn ze fucking geniaal!!quote:
Volledig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:24 schreef Janpietklaas het volgende:
das iedereen wel met me eens toch?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:24 schreef Janpietklaas het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:24 schreef Janpietklaas het volgende:
vrouwenhumor, k thx baiquote:
Veeg me opquote:
Ja, maar toch moest ik lachen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:24 schreef Janpietklaas het volgende:
Ik snap de grap niet?quote:
Geweldig!quote:
quote:
Nee, dat is alleen wat ouders tegen hun kinderen zeggen wanneer ze eigenlijk diep teleurgesteld zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:27 schreef OldJeller het volgende:
Maar het gaat toch om het proberen.
Die zocht ikquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:18 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb er ook even snel eentje gepaint.
[ afbeelding ]
Lolchair.com gaat soms wel erggggg ver in herkennen van LOLz:quote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef RaakKinderCola het volgende:
En zelfs nieuwssites gaan ''not amused'' gebruiken:
http://www.waarmaarraar.n(...)colette_van_Dam.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOLBAG IS AMUSED
LOLchairquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:31 schreef RaakKinderCola het volgende:
en ze zijn eigenlijk allemaal wel grappig. Ik ga er vandaag ook op letten ofdat ik LOlz herken
Leuk zeg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:00 schreef uithangbord het volgende:
Een kennis heeft gekozen voor dikke bling bling in de oorlellen...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:00 schreef uithangbord het volgende:
Een kennis heeft gekozen voor dikke bling bling in de oorlellen...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
DAAR HEBBEN WE HEMquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Bloemhof het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MC Kom je kuil uit & Door de pap
Nee.quote:
Nee.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:22 schreef Mopst3r het volgende:
wtf is tenso
Link om te onthouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:41 schreef peejdorie het volgende:
deze moet hier gepost worden:
[ afbeelding ]
credits: TimKuik
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:17 schreef OldJeller het volgende:
Weet iemand dat plaatje te vinden van zo'n neger met bril op straat die enorm geschrokken loopt te schreeuwen omdat er meloenen kapot zijn gevallen? Past hier perfect tussen.
Ik heb gezocht, kan niks vinden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:17 schreef OldJeller het volgende:
Weet iemand dat plaatje te vinden van zo'n neger met bril op straat die enorm geschrokken loopt te schreeuwen omdat er meloenen kapot zijn gevallen? Past hier perfect tussen.
HAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:
Ik ben nog niet zo lang of FOK! Forum, maar man ik hou nu al van deze plek. Echt een gouden topicquote:Op maandag 11 januari 2010 22:12 schreef Knuck-les het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Aestivate het volgende:
Sommige foto's zijn nog ouder dan het internet zelf, maar kan me voorstellen dat ze leuk zijn als je ze voor het eerst ziet.
hey, stoer man, dat jij ze al eerder kende enzo. boks!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Aestivate het volgende:
Sommige foto's zijn nog ouder dan het internet zelf, maar kan me voorstellen dat ze leuk zijn als je ze voor het eerst ziet.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:17 schreef OldJeller het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |