Met een equote:Op vrijdag 11 december 2009 19:47 schreef geelkuikentje het volgende:
Lekkere McChicken of Kip Nuggits (hoe schrijf je dat eigenlijk ???) met BBQ saus
Boeit me niet, heb liever zo'n lekkere vette burger dan kaviaar op een bordje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef mirved het volgende:
Niks tegen vlees eten ofzo maar de kwaliteit van het "eten" bij McDonnalds/Burger King etc is echt om te janken. Als ik in de stad ben en echt even snel honger heb loop ik wel eens binnen maar achteraf altijd spijt.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef mirved het volgende:
Niks tegen vlees eten ofzo maar de kwaliteit van het "eten" bij McDonnalds/Burger King etc is echt om te janken.
Met de honingmosterd saus van die wraps!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:48 schreef noregret het volgende:
Nuggets. Die wraps zijn heerlijk trouwens.
Ik vind dat we vegetariers moeten opeten.
And your point?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:09 schreef Shadowlyse het volgende:
Carnivoren kunnen er ook wat van heur.
Lekker dode kip, koe of varken opbakken en opeten dat moet allemaal kunnen.![]()
Maar als iemand dan een cavia, hond of kat opeet is dat opeens zielig en barbaars
Mensen met een kabouter wesley UI.quote:
Carnivoren die zeiken dat vegetariėrs huilie huilie doen kunnen er zelf ook wat van.quote:
Mac typt nog snellerquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef noregret het volgende:
TS is een chick en dat mag.
En laat me, McDo typt sneller, ga toch niet alles uitspellen.
KFCquote:
Hmm, goed punt...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:17 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Carnivoren die zeiken dat vegetariėrs huilie huilie doen kunnen er zelf ook wat van.
Precies!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:48 schreef noregret het volgende:
Nuggets. Die wraps zijn heerlijk trouwens.
Ik vind dat we vegetariers moeten opeten.
quote:Vego hou je kop, want ook jou vreten wij op!
Met een grijns van oor tot oor, carnivoor!
Een jong kalfje in de wei, doet me denken aan de slagerij
Met een tomaatje in z'n bek, oh ja ik krijg trek! Ja Lekker
Mep een koe aan gort, terwijl het bloed druipt van je bord
Want militant en carnivoor, slaan wij door
Haal de anabolen, de cirkelzaag en de gehaktmolen
Zorg voor wijven, zorg voor bier, bel de poelier
Geen tofu en geen soja, geen granen en niet van die kutsla
Vreet me lachend vol, cholesterol!
Ik wil geen groenteschijf, geen vitamine in dit lijf
Alleen een vette bek, of ik wordt gek!
Je leeft slechts door te doden, want alles eindigt onder de zoden
En wij zijn de karbonade brigade!!
Zo veel en rauw
Kilo's vlees die ik verstouw
Ik wil geen groenteschijf, geen vitamine in dit lijf
Alleen een vette bek, of ik wordt gek!
Taai en rauw
Kilo's vlees, die ik verstouw
Geen tofu en geen soja, geen granen en niet van die kutsla
Vreet me lachend vol, cholesterol!
Mep een koe aan gort, terwijl het bloed druipt van je bord
Want militant en carnivoor, slaan wij door
Het gaat zich niet op de prijs maar om de smaak. Ik heb liever kwaliteit vlees/iets lekkers dan een goedkope lap vet met een droog broodje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef noregret het volgende:
[..]
Boeit me niet, heb liever zo'n lekkere vette burger dan kaviaar op een bordje.
Meestal zijn het juist vleeseters die dat zo noemen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:51 schreef star_gazer het volgende:
Ook leuk als die vega-kneuzen zichzelf 'vegetarisch' noemen
Moet je hier komen jongen faalhaasquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen met een kabouter wesley UI.![]()
![]()
Niet allemaal. Op fuckingshoking zag ik weleens een filmpje over wat chinezen met honden doen, ik kon me alleen maar afvragen of als chinezen varkens als huisdier nemen zij ook gaan janken als ze zien wat wij weer met die beesten doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:17 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Carnivoren die zeiken dat vegetariėrs huilie huilie doen kunnen er zelf ook wat van.
Ik prefereer een goede kogelbiefstuk. En dan nog mooi rood van binnen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:48 schreef spoor4 het volgende:
McDonaldsvoer lijkt me niet het beste argument om wél vlees te eten.
Broodje bakpau staat daar nog bovenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik prefereer een goede kogelbiefstuk. En dan nog mooi rood van binnen.
Viskes zijn niet afkomstig uit de bioindustrie maar uit de zee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Een tijdje geleden een herhaling gezien van Yorin Travel met Floortje Dessing in Argentinie:
"Ook voor de vegetariers is er hier genoeg te eten, want elk restaurant heeft wel een visje op het menu staan!"
Vissen worden ook best naar behandeld hoor, leven fileren enzo...quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Viskes zijn niet afkomstig uit de bioindustrie maar uit de zee.
Hondquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:09 schreef Shadowlyse het volgende:
Lekker dode kip, koe of varken opbakken en opeten dat moet allemaal kunnen.![]()
Maar als iemand dan een cavia, hond of kat opeet is dat opeens zielig en barbaars
hey wast hij zich onder de doesh dan? want in de meeste shampoo producten zitten dierenvet inquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:46 schreef noregret het volgende:
Laatst had ik gewoon trek in een vette hap en ben toen met een groep mensen naar de McDonalds gegaan. Zelf ben ik gewoon dol op die burgers en de meeste van mijn vrienden vinden het ook prima. De meesten zeg ik, want een jongen die met onze groep mee was, vond het verschrikkelijk. Meneer is namelijk vegetarier. Dat houdt in dat hij zichzelf heel begaan vindt het milieu en als respect voor die arme diertjes geen vlees wil eten. Meneer hield niet van de McDonalds en snapte niet waarom wij het wel lekker vonden/ 'Ja'zegt hij'die broodjes zijn ook zo droog, ik heb ze weleens geproefd en vond er niks aan!'
Klacht: Mensen die niet weten waar ze het over hebben
Subklacht: VEGETARIERS![]()
Anti-klacht: hmmmm McDo.
Ik zit op Fok! Ik durf dat toch helemaal niet?quote:
Who cares waar ze vandaan komen? Vegetariėrs eten geen dieren. Vissen zijn ook dieren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:42 schreef zovty het volgende:
Viskes zijn niet afkomstig uit de bioindustrie maar uit de zee.
Dus niet allemaal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:37 schreef Icy_Crossbow het volgende:
[..]
hey wast hij zich onder de doesh dan? want in de meeste shampoo producten zitten dierenvet in
Nee, dat zijn neppe carnivoor watjes. Je moet als carnivoor wel consistent blijven natuurlijk, anders ben je gewoon hypocriet. Cavia of hondjes zijn ook prima, en ik wil altijd nog een keer sprinkhanen of andere insecten eten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:09 schreef Shadowlyse het volgende:
Wat let je?quote:Op zondag 13 december 2009 15:01 schreef t1m0k het volgende:
en ik wil altijd nog een keer sprinkhanen of andere insecten eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |