Met een equote:Op vrijdag 11 december 2009 19:47 schreef geelkuikentje het volgende:
Lekkere McChicken of Kip Nuggits (hoe schrijf je dat eigenlijk ???) met BBQ saus
Boeit me niet, heb liever zo'n lekkere vette burger dan kaviaar op een bordje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef mirved het volgende:
Niks tegen vlees eten ofzo maar de kwaliteit van het "eten" bij McDonnalds/Burger King etc is echt om te janken. Als ik in de stad ben en echt even snel honger heb loop ik wel eens binnen maar achteraf altijd spijt.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef mirved het volgende:
Niks tegen vlees eten ofzo maar de kwaliteit van het "eten" bij McDonnalds/Burger King etc is echt om te janken.
Met de honingmosterd saus van die wraps!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:48 schreef noregret het volgende:
Nuggets. Die wraps zijn heerlijk trouwens.
Ik vind dat we vegetariers moeten opeten.
And your point?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:09 schreef Shadowlyse het volgende:
Carnivoren kunnen er ook wat van heur.
Lekker dode kip, koe of varken opbakken en opeten dat moet allemaal kunnen.![]()
Maar als iemand dan een cavia, hond of kat opeet is dat opeens zielig en barbaars
Mensen met een kabouter wesley UI.quote:
Carnivoren die zeiken dat vegetariėrs huilie huilie doen kunnen er zelf ook wat van.quote:
Mac typt nog snellerquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef noregret het volgende:
TS is een chick en dat mag.
En laat me, McDo typt sneller, ga toch niet alles uitspellen.
KFCquote:
Hmm, goed punt...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:17 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Carnivoren die zeiken dat vegetariėrs huilie huilie doen kunnen er zelf ook wat van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |