Terwijl die dikke pad zelf een racist isquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:17 schreef JohnDope het volgende:
Ik vond het wel goed dat Enait die P&W en al die PvdA-ers even afschilderde als "elite racisten"
En het was sowieso mooi om te zien hoe die ivorentoren heren reageerden op de eerste moslim (die wel een eigen mening heeft) die zij in hun leven ontmoet hebben. Daar konden P&W echt niet mee omgaan. Hilarisch.
Wat een blanke, arrogante en elitaire wereldvreemdheid aan de kant van P&W
Zeggen dat een een "rechter uit 1 of andere boeren gat" komt met de ondertoon dat het een dom varken is was ook al niet al te strategisch van hem. Hij trekt daarmee niet alleen de rechterlijke macht, maar iedereen die in kleine dorpjes woont door het slijk die teringmongool.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Shaitanica het volgende:
[..]
Terwijl die dikke pad zelf een racist is
In verschillende interviews liet Enaits zich neerbuigend uit over de (etnisch) Nederlandse bevolking. Zo vergeleek hij de autochtone Nederlanders met aboriginals.
Aanklacht waarschijnlijk, Enait kennendequote:Op zaterdag 12 december 2009 16:45 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik voorspel een aanslag op Fok! morgen.
En waarom? Zo erg kan het toch niet zijn om even op te staan als de rechter binnenkomt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een jarenlange gewoonte, teken van respect, wordt in 1 keer afgeserveerd door deze man.
On-ge-lo-fe-lijk.
Enait kan nu door links zowel als rechts als karikatuur weggezet worden. Hij ís natuurlijk ook een karikatuur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En waarom? Zo erg kan het toch niet zijn om even op te staan als de rechter binnenkomt?
Het is gewoon pure provocatie.
Als je nou een ongelovig varken een hand moet geven, of stel je voor dat ze de kleur haar van je vrouw kunnen zien (Zit niet zoveel variatie in bij die mensen, toch?).. Ja, bah, dat is natuurlijk iets vreselijks..
Pas op met wat je zegt, voordat je het weet word je als 'blanke elitair' afgeschilderd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef deedeetee het volgende:
Een hoogmoedige opgeblazen kerel die duidelijk een slechte reclame maakt voor zijn geloof![]()
Vind hem ook zo raar klinken, vraag me af in welke taal hij denkt ?
Nederland is een multicultureel, multireligieus land.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Red_85 het volgende:
Wat doet dat gezwel nog in onze Nederlandse samenleving?
Wij - autochtonen - hebben ook genoeg negatieve dingen over de islam gezegd, dus dan is het logisch dat hij een keertje wat terug zegt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Shaitanica het volgende:
[..]
Terwijl die dikke pad zelf een racist is
In verschillende interviews liet Enaits zich neerbuigend uit over de (etnisch) Nederlandse bevolking. Zo vergeleek hij de autochtone Nederlanders met aboriginals.
Laten we eerlijk zijn, die Enait is een zeer gerespecteerde islamitische voorman, dus als hij niet serieus wordt genomen, wordt zijn islamitische achterban ook niet serieus genomen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:11 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, voordat je het weet word je als 'blanke elitair' afgeschilderd.
Afgeven op een religie is wat anders dan afgeven op een volk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wij - autochtonen - hebben ook genoeg negatieve dingen over de islam gezegd, dus dan is het logisch dat hij een keertje wat terug zegt.
Ben ik vast in goed gezelschap, zou er lelijk van schrikken als die man me complimentjes zou gevenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:11 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, voordat je het weet word je als 'blanke elitair' afgeschilderd.
...waar men andere geloven, meningen en gebruiken tolereerd. Wij tolereren hem, andersom is het 'net even' anders.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:12 schreef LogischCorrect het volgende:
[..]
Nederland is een multicultureel, multireligieus land...
Uiteraard want positieve dingen kán hij over de islam niet vertellen. Die zijn er niet echt....quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wij - autochtonen - hebben ook genoeg negatieve dingen over de islam gezegd, dus dan is het logisch dat hij een keertje wat terug zegt.
Als jij in jouw huis liever niet hebt dat ik m'n klompen aanhoud als ik bij jou op visite kom, dan geeft mij dat nog niet het recht om jouw tapijt af te kraken....quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je gewoon lekker loopt te trollen? Waar zijn je elitaire blanken gebleven?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zijn tekst klopt anders als een bus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je gewoon lekker loopt te trollen? Waar zijn je elitaire blanken gebleven?
Je zit steeds te strooien met niet op feiten beruste aannames. Je "denkt" het en maakt daar op een verkapte manier de waarheid van.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb de aflevering nog maar eens bekeken. En ik kan niet anders zeggen dan dat Pauw op een hele makkelijke manier populair aan het doen was.
Echt typisch, als Enait in het nadeel was geweest had romige Pauw vast gezegd:"De rechter heeft beslist, je dient het besluit te respecteren." Nu hij in het voordeel is, niets van dat alles.
"Ontspan je.."²
Nee man. Die eikel vertegenwoordigt slechts zijn EIGEN interpretatie van het moslim-z(w)ijn. Verreweg de meeste Nederlandse moslims (op wat relislamietjes als BanSheeBoy na) hebben niets met dit dwarsliggend treurig mannetje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, die Enait is een zeer gerespecteerde islamitische voorman, dus als hij niet serieus wordt genomen, wordt zijn islamitische achterban ook niet serieus genomen.
En dan kunnen die blanke arrogante betweterige intellectuelen het wel proberen goed te praten door te zeggen dat hij geen goede reclame maakt voor de islam of dat hij geen echte moslim is, maar als er iemand op en top moslim is, dan is het wel die Enait.
Dat klopt. Ik ben de laatste die positief zal zijn over de islam. Objectief gezien is er ook bijna niks positiefs aan de islam. het enige positieve aan de islam is dat het is uitgevonden door het Vaticaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Uiteraard want positieve dingen kán hij over de islam niet vertellen. Die zijn er niet echt....
Leer lezen domme troll, het ging (overduidelijk) over Pauwquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik dus met blanke elitaire arrogantie: jullie nemen die moslims totaal niet serieus en doen het weer af als "hij wilde gewoon een relletje".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |