Hoi. Waarom doet het plaatje het niet?quote:
Omdat je alle plaatjes url hebt ipv img.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoi. Waarom doet het plaatje het niet?
Ja je komt niet over als een februari-watermanquote:
Checkquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat je alle plaatjes url hebt ipv img.
*heeft snel een plank met spijkers voor zijn derrière gehangen*quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Tweelingen zijn geiler, watermannen zijn toffer. Schorpioenen zijn niets
Mijn moeder kreeg 2 Valentijnkindjes tegelijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn moeder was uitgerekend op 02-02
?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:49 schreef Susi het volgende:
Ik blijf 't zeggen, de lynch van #42 was briljant.
Ik snap 'm ook niet.quote:
Aha.quote:
Schatje, waar was je nou?quote:
dat is 42 schorremorrie!quote:
Mijn mafiaontmaagding was met jou en PS als SLquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is 42 schorremorrie!
maar ik ben het er wel mee eens, mijn eerste maffiaontmaagding met Siesta en sheep, good times
Ik had hem pas ook weer gelezen, 't was nog net zo spannend en leuk als toenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:49 schreef Susi het volgende:
Ik blijf 't zeggen, de lynch van #42 was briljant.
Supermarkt, dat zei ik toch?quote:
Oh ja. En wat eten we?quote:
Ik kan het me echt totaal niet herinnerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had hem pas ook weer gelezen, 't was nog net zo spannend en leuk als toen![]()
Chineesquote:
Wat heb je bij de supermarkt gedaan danquote:
Bij ons in de supermarkt hebben ze ook Chinezen hoor, da's heel gewoon tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:00 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat heb je bij de supermarkt gedaan dan
Wij bellen gewoon naar de Chineesquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Bij ons in de supermarkt hebben ze ook Chinezen hoor, da's heel gewoon tegenwoordig.
Haha, heb het net uitgelegd in een PM, dus zie PMquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:00 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat heb je bij de supermarkt gedaan dan
Okeequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, heb het net uitgelegd in een PM, dus zie PM
Serieus?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn mafiaontmaagding was met jou en PS als SL
Mijn eerste keer was ook meteen mijn eerste keer als maffia. Ik werd meteen in het diepe gegooidquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn mafiaontmaagding was met jou en PS als SL
Lange verhalen zijn tof, en de minder duidelijke hints waren expres, zodat men niet blind op de hints kon afgaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Serieus?![]()
even opzoeken, dan heb ik best wel vaak gsl't![]()
Tim, clesar, PS , dat zijn er al gewoon 3
Uit solidariteit voor het dorp zal ik de eerstvolgende SL-ronde proberen minder lange verhalen te maken en iets duidelijke hints
Dat deed je bij mij ook..quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was ook meteen mijn eerste keer als maffia. Ik werd meteen in het diepe gegooid
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:16 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind deel 42 trouwens kut om terug te lezen, it hurts
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Zo, 'nieuwe' UI, andere ondertitel en m'n sig klopt weer.
Waneer beginnen we?
quote:Op zondag 23 november 2008 04:00 schreef PrincePolly het volgende:
Ghehen zo zat als ieys, Lik mijn reet wat bwn ik hweet
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Uit solidariteit voor het dorp zal ik de eerstvolgende SL-ronde proberen minder lange verhalen te maken en iets duidelijke hints
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:46 schreef Syb-rund. het volgende:
De velddokter was zo geschrokken van zijn fout dat hij gauw het huis van SiestaGuru probeerde te ontvluchten. Echter, twee van de maffialeden die net SiestaGuru wilden bezoeken, zagen de velddokter wegrennen en gingen erachter aan. “Vieze buitenlander!” riep de één al rennend naar de man. “Ja, kom hier, dan rossen we je in elkaar!” schreeuwde de tweede. Na een poosje rennen, kreeg de tweede man de velddokter te pakken. Deze mob kan namelijk 2 dingen tegelijk. Ook de andere mob kwam erbij, en de 2 maffialeden zagen dat de velddokter CaLeX was. “Spaar me!” riep CaLeX. “Heb medelijden, ik heb last van mijn piemel!” Maar de 2 waren meedogenloos. Samen sloegen ze CaLeX (velddokter) dood met hun tasjes.
Verderop in het dorp liepen nog 2 maffialeden. De één liep hard tegen de ander te praten in de hoop op tegenspraak. “Stil nou eens!” siste deze, maar de reactie was: “Nee joh, ik ben gek hierop! Oh, had ik je al verteld dat ik weer een klysma moet? Tsja, obstipatie. Komt door m’n eetgewoontes!” Ineens stootte de tweede mob de eerste aan en zei: “Daar komt ie! W00t joduuuh!”
om even de newbies op de hoogte te brengen van ladi's bazige verhalenskills
Klysma/obstipatie/eetgewoontes --> foto Syb-rund, meisje eet wit broodquote:
Want vorige ronde was er zoveel liefdequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Klysma/obstipatie/eetgewoontes --> foto Syb-rund, meisje eet wit brood
lieve sl, zou het een keer mogelijk kunnen zijn om mob samen met hara te zijn![]()
"Op hun zoektocht naar een gewillig slachtoffer kwamen de mafialeden Britney Spears tegen. "Ik ben je grootste fan!" schreeuwde één van hen haar toe maar algauw lag zijn kaak op de stoep. Verbaasd keken zij toe hoe Britney Spears een koe aan het achtervolgen was."quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lieve sl, zou het een keer mogelijk kunnen zijn om mob samen met hara te zijn![]()
Laat je verrassen door de koffiemanagerquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Op hun zoektocht naar een gewillig slachtoffer kwamen de mafialeden Britney Spears tegen. "Ik ben je grootste fan!" schreeuwde één van hen haar toe maar algauw lag zijn kaak op de stoep. Verbaasd keken zij toe hoe Britney Spears een koe aan het achtervolgen was."
Ik denk dat het too obvious gaat worden, Syb..
Liefdequote:Op vrijdag 11 december 2009 18:01 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Want vorige ronde was er zoveel liefde
Idd, nu ik 't teruglees ook. En ik was zó boos dat Siesta gewoon LOOG. Ik bedoel, dat dóe je niet! Ik was in shockquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Ooooeoeeeehhoeeee love hurts
Als ik 't teruglees weet ik haast nog hoe ik me destijds voelde. Eerst het idee dat mensen je niet geloven terwijl je niet staat te liegen, en dan plotseling pm's dat ze je geloven, en dan wordt er een wolf uitgemieterd om één voor zeven
Aaah dankuquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:46 schreef Syb-rund. het volgende:
De velddokter was zo geschrokken van zijn fout dat hij gauw het huis van SiestaGuru probeerde te ontvluchten. Echter, twee van de maffialeden die net SiestaGuru wilden bezoeken, zagen de velddokter wegrennen en gingen erachter aan. “Vieze buitenlander!” riep de één al rennend naar de man. “Ja, kom hier, dan rossen we je in elkaar!” schreeuwde de tweede. Na een poosje rennen, kreeg de tweede man de velddokter te pakken. Deze mob kan namelijk 2 dingen tegelijk. Ook de andere mob kwam erbij, en de 2 maffialeden zagen dat de velddokter CaLeX was. “Spaar me!” riep CaLeX. “Heb medelijden, ik heb last van mijn piemel!” Maar de 2 waren meedogenloos. Samen sloegen ze CaLeX (velddokter) dood met hun tasjes.
Verderop in het dorp liepen nog 2 maffialeden. De één liep hard tegen de ander te praten in de hoop op tegenspraak. “Stil nou eens!” siste deze, maar de reactie was: “Nee joh, ik ben gek hierop! Oh, had ik je al verteld dat ik weer een klysma moet? Tsja, obstipatie. Komt door m’n eetgewoontes!” Ineens stootte de tweede mob de eerste aan en zei: “Daar komt ie! W00t joduuuh!”
om even de newbies op de hoogte te brengen van ladi's bazige verhalenskills
Ja ik had al de vage herinnering dat ik het eerder met jou had gedaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Susi heeft ook vaak genoeg keihard tegen mij gelogenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Idd, nu ik 't teruglees ook. En ik was zó boos dat Siesta gewoon LOOG. Ik bedoel, dat dóe je niet! Ik was in shock
Ik heb hem gePMt bij de revival.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Op hun zoektocht naar een gewillig slachtoffer kwamen de mafialeden Britney Spears tegen. "Ik ben je grootste fan!" schreeuwde één van hen haar toe maar algauw lag zijn kaak op de stoep. Verbaasd keken zij toe hoe Britney Spears een koe aan het achtervolgen was."
Ik denk dat het too obvious gaat worden, Syb..
Dat hoort bij het spel, ik weet het spel en mijn hara-adoratie goed gescheiden te houden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:01 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Want vorige ronde was er zoveel liefde
Daarom! Het zou haast treurig zijn als je dat ging verpestenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dat hoort bij het spel, ik weet het spel en mijn hara-adoratie goed gescheiden te houden.
en ze was een viespeuk, dus het was ook nog geheel terecht.
maar je moet je eens voorstellen hoe geslaagd dat kan zijn, zoveel mogelijkheden, achterbakse plannen, paniek chaos, dood en verderf![]()
42 was de bomb.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:59 schreef Isdatzo het volgende:
42 was stom, ik ging toen keisnel dood.
Toen was ik blijkbaar al The Man. PP dan hè.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:14 schreef PrincePolly het volgende:
###########################################################################
KUTTERDEKUTKUTUTUTUTUKKUUTUTUUTUTKKUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
###########################################################################
Geile Wijven : GW : Geert Wilders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Film maken : Geert WIlders
Peoples Person : PP ----->>>>> Nee, niet ik Pro Patria!!!!!!!!!!!!!
Vrijheid, blijheid--->> Partij voor de vrijheid
Lekiamh Jij vieze lul
## Lekiamh
+ die shit steeds met niet met vrouwen om kunnen gaan: 3 topics waar hij in meedoet met die shizzle. Kutwijf vrouwen en mannen topic en nog een. Serieus deze is zeker op Lekiamh gericht!
Echt nog net op tijd, ik was aan het doodgaan toen ik dat allemaal bekeekquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
42 was de bomb.
[..]
Toen was ik blijkbaar al The Man. PP dan hè.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
1) UncleErnie
2) Hara
3) jaspah
4) CaLeX
5) SMutzskii
6) Clesar03
7) Borisz
8) Etcetera
9) Trevland
10) krio
11) JaniesBrownie
12) Isdatzo
13) Blessed19
14) Syb
15) PS
16) SG
17) PP
4.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dus we moeten nog 3 mensen zien te ronselen, eer we beginnen?
Waarschijnlijk 4 want PP gaat toch niet akkoord. Kut PP.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dus we moeten nog 3 mensen zien te ronselen, eer we beginnen?
Ik heb 5 minuten nagedacht welke PI ik hierbij moest zettenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:42 schreef UncleErnie het volgende:
Ghihihiih, ik ben een beetje tipsy [insert giechelend plaatje]
Deze lukte dan weer wel vrij snelquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:43 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik heb 5 minuten nagedacht welke PI ik hierbij moest zetten
Het waren er meer dan eenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
Dronken van één biertje. Nah, waarschijnlijk een of ander wijvendrnakje
DRONKEN ZIJN EN DRUGS DOEN IS VOOR MENSEN DIE GEEN LEUKE AVOND KUNNEN HEBBEN ZONDERquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:42 schreef UncleErnie het volgende:
Ghihihiih, ik ben een beetje tipsy [insert giechelend plaatje]
Dat ging ongetwijfeld over mensen die standaard elk wekkeend straalbezopen zijn. Van die mensen die bij god geen idee hebben of ze een leuk weekend hebben gehad, omdat ze er helemaal neits meer van weten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
DRONKEN ZIJN EN DRUGS DOEN IS VOOR MENSEN DIE GEEN LEUKE AVOND KUNNEN HEBBEN ZONDER
© Tim, jaar geleden op msn
ik meen me iets anders te herinneren..quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:55 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat ging ongetwijfeld over mensen die standaard elk wekkeend straalbezopen zijn. Van die mensen die bij god geen idee hebben of ze een leuk weekend hebben gehad, omdat ze er helemaal neits meer van weten.
EN IK BEN NIET DRONKEN, IK BEN TIPSY!
Bedankt hoor.quote:
Nee vandaag.quote:
Morgen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Enn wanneer krijgen we onze rol?
quote:
Ik krijg er al een hard plassertje van jaquote:
Okay, dat laatste klopt niet. Maar ik ben best goed, en het is zonde als de maffia me meteen vermoordt omdat ik zo'n chagrijnig stuk vreten ben.quote:Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef UncleErnie het volgende:
Ik stel me verkiesbaar als BM. Met redelijke hintoplosskills heeft het dorp behoorlijk wat aan me, en ik ken het spel behoorlijk goed, omdat ik het al vaak gedaan heb. Daarbij ben ik tof, dus stem op mij!
als jij op mij stemt, stem ik op jou!quote:Op zondag 13 december 2009 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil ookwel opgaan voor burgemeesterIk doe ook al mee sinds het begin, ik probeer toch altijd mijn best te doen en vooral... Ik heb tijd te over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Al kan ik nog zo stampvouten?quote:
Daar zou ik sowieso niet op stemmen. Afgelopen rondes weinig hints van gezien. Als je niet op mij wil stemmen, ga dan voor PS.quote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil van Blessed en Jaspah nog een motivatie horen
Dat neemt niet weg dat ik het graag wil horenquote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Daar zou ik sowieso niet op stemmen. Afgelopen rondes weinig hints van gezien. Als je niet op mij wil stemmen, ga dan voor PS.
Sorry jongens
GHIHIHquote:Op zondag 13 december 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand heeft Bassie in mn fobo gezet en ik begrijp niet wat ie daarmee bedoelt
Ik vroeg me af of ie nou bedoelt: Ik ben een kloon, of: ik denk dat jij een kloon bentquote:
Moet ik jou nou uitleggen hoe je moet stemmen?quote:
5 kloontjes voor je stem!quote:Op zondag 13 december 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is rustig, zat te wachten op meer kandidaten, maar die komen niet en ik weet niet of ik morgen tijd heb voor 7 uur verder, dus stem ik UN, voor zn goede werk t vorige deel
#UncleErnie
Puntenslijpsel (1) Isdatzo
UncleErnie (1) JB
Blessed (0)
Jaspah (0)
Verkiesbaar dus.quote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef CaLeX het volgende:
Ik had toch al een stem van hara?
enne tipsy... wtf tim drinkt sneeuwwitjes ofzo?
oei ik zou me zorgen makenquote:Op maandag 14 december 2009 00:45 schreef Clesar03 het volgende:
morgen tentamen, dus weet niet of ik voor 7 uur online ben
## Bert
Puntenslijpsel (1) Isdatzo
UncleErnie (2) JB,PS, Clesar03
Blessed (0)
Jaspah (0)
Calex (2) Hara, UncleErnie
Fistfucken is voor gevorderdenquote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef UncleErnie het volgende:
O, en omdat CaLeX een betere kandidaat is dan de rest natuurlijk. Ook al speelt hij graag voor pop met een maffia/seriallkiller hand in zijn reet.
Ja, jij en ik. Maar ik ben zombie dus ik neem een mafia mee.quote:
Vind je dat nodig dan?quote:
Vanavond om 22:00 is er gewoon een killquote:Op maandag 14 december 2009 11:29 schreef jaspah het volgende:
gaat er vnvd al iemand dood?
quote:Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wil de rechercheur de stemmen op PS checken straks?
Doe dat.quote:Op maandag 14 december 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik wil best uitleggen waarom ik op PS heb gestemd hoor
ja, die heeft keuze uit 2 mooie lijstjesquote:Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wil de rechercheur de stemmen op PS checken straks?
Goede reden!quote:Op maandag 14 december 2009 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet dat PS wat tijd over heeft tegenwoordig en de afleiding niet erg vind
Ik vind van welquote:
Als je er alleen 's avonds bent, kun je niemand overtuigen bij de lynch. Je kan op zijn hoogst 's nachts hints posten, en dan overdag kijken of je gelijk hebt. Het is gewoon onhandig, aan de overkant van de wereld.quote:Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
PS was er voornamelijk 's nachts, mistte deadlines, probeerde de BM af te schieten met twee bodyguards levend en geen hint aangeraakt.
Sorry hoor, maar ik geloof niet dat het dorp dat als BM wil op dit moment. My guess is dus dat de maffia dit juist wel wil. Verder no offence en bla bla, maar een medaille heb je de vorige ronde niet verdiend.
Met goede hintoplossingen op zich kun je mensen overtuigen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:04 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als je er alleen 's avonds bent, kun je niemand overtuigen bij de lynch. Je kan op zijn hoogst 's nachts hints posten, en dan overdag kijken of je gelijk hebt. Het is gewoon onhandig, aan de overkant van de wereld.
Ja want híj deed het goed de vorige rondequote:Op maandag 14 december 2009 14:09 schreef krioro het volgende:
En ik zeg, give a newbie a chance. Iemand met een frisse kijk op het burgemeesterschap! Vote jaspah!
Dat is hier niet echt aan de orde.quote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Met goede hintoplossingen op zich kun je mensen overtuigen.
Leuk toch, beetje onverwachtse wendingen in het spel zo nu en dan.quote:Op maandag 14 december 2009 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja want híj deed het goed de vorige rondeHeeft hij al de OP eens grondig doorgelezen?
je zet het me wel aan het denken...quote:Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
PS was er voornamelijk 's nachts, mistte deadlines, probeerde de BM af te schieten met twee bodyguards levend en geen hint aangeraakt.
Sorry hoor, maar ik geloof niet dat het dorp dat als BM wil op dit moment. My guess is dus dat de maffia dit juist wel wil. Verder no offence en bla bla, maar een medaille heb je de vorige ronde niet verdiend.
Ik ben het net geweest, nu mag iemand anders.quote:Op maandag 14 december 2009 14:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je zet het me wel aan het denken...
maar, waarom wil jij geen bm zijn?
Da's verdachtquote:Op maandag 14 december 2009 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben het net geweest, nu mag iemand anders.
Zelfs dan wil het hier nog niet altijd lukken, omdat hints op meerdere mensen kunnen slaan.quote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Met goede hintoplossingen op zich kun je mensen overtuigen.
Nou ja, dat is ook wel het minst belangrjike punt. Het gaat mij iig voornamelijk om de onlinetijden.quote:Op maandag 14 december 2009 14:16 schreef UncleErnie het volgende:
Ter verdediging van PS wel, qua hints is het niet zo gek dat ze vorige ronde niets postte. Dan had ze acuut vermoord geweest geworden. Dus misschien had ze voor zichzelf wel hele lijsten hints opgelost. Niet goed dan, klaarblijkelijk, maar dat is een ander verhaal.
Verder kan ik uit jouw post opmaken dat jij niet kunt tellen en/of een prutser bent.quote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef CaLeX het volgende:
##unvote PS
Puntenslijpsel (5) Isdatzo, jaspah, blessed, Trev
UncleErnie (5) JB,PS, Clesar03, SMutzskii, Hara
Blessed (1) CLX
Jaspah (1) krio
Calex (1) UncleErnie
Goede campagne die Hara tegen PS leid, verder kan ik uit de stemming opmaken dat alle bazen op mij stemmen en de rest een prutser is
beide, hoezo?quote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Verder kan ik uit jouw post opmaken dat jij niet kunt tellen en/of een prutser bent.
Je kan toch zien naar hoeveel mensen je rol is verstuurdquote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef UncleErnie het volgende:
Hoeveel maffia is 15 deelnemers trouwens? Kusjes en kroeltjes en excuses als het al gezegd is, en ik er overheen gelezen heb.
ik had een mislukte ninjaeditquote:
3,75quote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef UncleErnie het volgende:
Hoeveel maffia is 15 deelnemers trouwens? Kusjes en kroeltjes en excuses als het al gezegd is, en ik er overheen gelezen heb.
3.75?quote:Op maandag 14 december 2009 14:56 schreef ajf het volgende:
[..]
3,75En we hebben het nog niet gemeld.
Naar boven afgerond zijn dat 4 mob.quote:Op maandag 14 december 2009 15:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
3.75?Ik snap het niet
Is dat 3 mob en 1 spion?
Dus 4 mob en 1 spion? een derde van het dorp is dus maffia?quote:
Tegen de tijd dat de spion mob wordt zijn er al een paar dagen voorbij. Dus als het dorp goed werk doet, is er niks aan de hand. En we hebben er zeker ook even een discussie over gehad. Dus doe je bestquote:Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus 4 mob en 1 spion? een derde van het dorp is dus maffia?Vorige ronde waren er op 22 deelnemers evenveel. En de maffia won bijna. We gaan het zwaar krijgen
We hebben nog wel een kansje jaquote:Op maandag 14 december 2009 15:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de spion mob wordt zijn er al een paar dagen voorbij. Dus als het dorp goed werk doet, is er niks aan de hand. En we hebben er zeker ook even een discussie over gehad. Dus doe je best
En met dezelfde regels wat betreft de spion en stemmen op maffia?? (modkill)quote:Op maandag 14 december 2009 15:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de spion mob wordt zijn er al een paar dagen voorbij. Dus als het dorp goed werk doet, is er niks aan de hand. En we hebben er zeker ook even een discussie over gehad. Dus doe je best
Voor spion gelden qua stemmen gewoon de regels net als alle andere deelnemers, op maffia mag niet. Verder net zoveel verplicht stemmen als de andere deelnemers.quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
En met dezelfde regels wat betreft de spion en stemmen op maffia?? (modkill)
I vind dat dus weer verdacht van Haraquote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef CaLeX het volgende:
##unvote PS
Puntenslijpsel (4) Isdatzo, jaspah, blessed, Trev
UncleErnie (5) JB,PS, Clesar03, SMutzskii, Hara
Blessed (1) CLX
Jaspah (1) krio
Calex (1) UncleErnie
Goede campagne die Hara tegen PS leid, verder kan ik uit de stemming opmaken dat alle bazen op mij stemmen en de rest een prutser is
Voor zover alleen één additionele rol. Maar die had ik al gemeld.quote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef UncleErnie het volgende:
Zijn er verder nog veranderingen ten opzichte van vorige keer waar we van moeten weten?
De gekke dokter. Kutrol. Ik haat hem uit de grond van mijn hartquote:Op maandag 14 december 2009 16:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Voor zover alleen één additionele rol. Maar die had ik al gemeld.
Schizofreen?quote:Op maandag 14 december 2009 16:40 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
De gekke dokter. Kutrol. Ik haat hem uit de grond van mijn hart
Ja maar jij haat wel meer. Deal with itquote:Op maandag 14 december 2009 16:40 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
De gekke dokter. Kutrol. Ik haat hem uit de grond van mijn hart
Ik haat haatquote:Op maandag 14 december 2009 16:41 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar jij haat wel meer. Deal with it
Kun je niet lezen? 4 maffia.quote:Op maandag 14 december 2009 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
5 mafiaGelukkig geen hints van Tim,
.
Dat is geen mob, dus die hoort er niet bij.quote:
22:4=5.5 maffia. Vorige keer iets verkeerd gedaan dusquote:Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus 4 mob en 1 spion? een derde van het dorp is dus maffia?Vorige ronde waren er op 22 deelnemers evenveel. En de maffia won bijna. We gaan het zwaar krijgen
Voor mij wel. En dat maak ik zelf wel uit, dacht ik toch.quote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is geen mob, dus die hoort er niet bij.
Eens kijken.quote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef UncleErnie het volgende:
Doen al je posts het nu weer, jakkie?
Wat jij uitmaakt verandert niks aan het feit dat er 4 maffialeden zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor mij wel. En dat maak ik zelf wel uit, dacht ik toch.
Met de rolblocker heb ik het enigzins aangepast, zodat het dorp een kans zou hebben. Want 6 maffia en de spion had volslagen oneerlijk geweest. Net als er nu bijzonder veel maffia zijn. Maar dat maakt niet uit hoor. We overleven het wel! Of nietquote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
22:4=5.5 maffia. Vorige keer iets verkeerd gedaan dus
Ik hoop dat we sterven. Pijnlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 17:17 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Met de rolblocker heb ik het enigzins aangepast, zodat het dorp een kans zou hebben. Want 6 maffia en de spion had volslagen oneerlijk geweest. Net als er nu bijzonder veel maffia zijn. Maar dat maakt niet uit hoor. We overleven het wel! Of niet
Daarom hebben wij nu ook wel een kleine aanpassing gemaakt om de 0,25 missende mob te compenserenquote:Op maandag 14 december 2009 17:17 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Met de rolblocker heb ik het enigzins aangepast, zodat het dorp een kans zou hebben. Want 6 maffia en de spion had volslagen oneerlijk geweest. Net als er nu bijzonder veel maffia zijn. Maar dat maakt niet uit hoor. We overleven het wel! Of niet
Ik wist niet dat jij zo sado masochistisch wasquote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat we sterven. Pijnlijk.
Je kent me niet.quote:Op maandag 14 december 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo sado masochistisch was
Ik vind je lief
Not even close. Het is misschien wat spannend, maar daar houdt het mee op.quote:
Neuh, besluiteloosheid, en tevergeefse pogingen om mensen van mening te doen veranderen.quote:
Dan wil ik wel mijn vijf kloontjes terug.quote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik voel me bijna geneigd ook te veranderen van stem
Ik zeg doen! Ga voor CaLeX, die lijkt me ook goed als bm. Tim is me wat te invloedrijk, als hij maffia is gaat dat fout.quote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik voel me bijna geneigd ook te veranderen van stem
Nee hoor, ik houd het op jouquote:Op maandag 14 december 2009 18:41 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dan wil ik wel mijn vijf kloontjes terug.
Je vindt me invloedrijk! Ik voel me belangrijkquote:Op maandag 14 december 2009 18:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Ga voor CaLeX, die lijkt me ook goed als bm. Tim is me wat te invloedrijk, als hij maffia is gaat dat fout.
Ik dacht er iig over na, ook omdat Hara op m stemt en ik dr weer voor geen meter vertrouwquote:Op maandag 14 december 2009 18:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Ga voor CaLeX, die lijkt me ook goed als bm. Tim is me wat te invloedrijk, als hij maffia is gaat dat fout.
het is de BM stemronde, bij iedereen kan het fout gaanquote:Op maandag 14 december 2009 18:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Verklaar Tim en invloedrijk.quote:Op maandag 14 december 2009 18:45 schreef krioro het volgende:
[..]
En ik ging als eerste voor Calex, wat nu? Hmm?quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht er iig over na, ook omdat Hara op m stemt en ik dr weer voor geen meter vertrouw
Maar ik vind het zo stom om nu nog te veranderen...
Ik vertrouw jou gewoon standaard niet, dat moet je niet verbazen toch?quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik ging als eerste voor Calex, wat nu? Hmm?
ik begin nu een beetje je frustraties te begrijpen.quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik ging als eerste voor Calex, wat nu? Hmm?
Inderdaad. Dus dat hoef je niet steeds te verkondigen. Zeker niet voordat het goed en wel begonnen is.quote:Op maandag 14 december 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou gewoon standaard niet, dat moet je niet verbazen toch?
En ik ging als eerste voor UN, dus ik ben je iig niet achterna gelopen
Dat was tactisch, daarna heb je t veranderd en dat was altijd al je plan
quote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik begin nu een beetje je frustraties te begrijpen.
krijgen we weer een persoonlijke vete? volgens mij ben jij juist mafia! je leeft in de avonduren!quote:Op maandag 14 december 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou gewoon standaard niet, dat moet je niet verbazen toch?
En ik ging als eerste voor UN, dus ik ben je iig niet achterna gelopen
Dat was tactisch, daarna heb je t veranderd en dat was altijd al je plan
Naties verenigen zich onder mij.quote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef krioro het volgende:
Aparte afkorting voor UncleErnie wel, UN. incrowd maffia?
Boeiend. En vorige ronde stierven de maffiosi ook niet al te snel geloof ik.quote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef UncleErnie het volgende:
Ik vind het altijd zo zielig dat iedereen hara op voorhand wantrouwt. Ik ook, maar ik vertrouw niemand. Maar ik vind het dan ook niet nodig het in ieder topic te vermelden. Je ziet het vanzelf als hara geen dorp is, want dan sterven de maffiosi een stuk minder snel.
Hou vooral op met mensen op voorhand al beschuldigen. vorige ronde ging het ook lekker hè, mensen op gedrag verdenken.
Whoop, nu ben jij ook mafia!quote:Op maandag 14 december 2009 18:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
krijgen we weer een persoonlijke vete? volgens mij ben jij juist mafia! je leeft in de avonduren!
ik zal de jaspah aktie iig nooit meer vergeten.quote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef UncleErnie het volgende:
Ik vind het altijd zo zielig dat iedereen hara op voorhand wantrouwt. Ik ook, maar ik vertrouw niemand. Maar ik vind het dan ook niet nodig het in ieder topic te vermelden. Je ziet het vanzelf als hara geen dorp is, want dan sterven de maffiosi een stuk minder snel.
Hou vooral op met mensen op voorhand al beschuldigen. vorige ronde ging het ook lekker hè, mensen op gedrag verdenken.
Ik vind het gewoon grappigquote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus dat hoef je niet steeds te verkondigen. Zeker niet voordat het goed en wel begonnen is.
Toen was ze ook geen dorp, geloof ikquote:Op maandag 14 december 2009 18:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Boeiend. En vorige ronde stierven de maffiosi ook niet al te snel geloof ik.
de nu al legendarische "jaspah-aktie"..quote:Op maandag 14 december 2009 18:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik zal de jaspah aktie iig nooit meer vergeten.
maar verder ben ik het met je eens.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Toen was ze ook geen dorp, geloof ik
Ja, dat vergeten we nooit meer.quote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef jaspah het volgende:
[..]
de nu al legendarische "jaspah-aktie"..
Ik ga uit van dorp en maffia, en indien geen maffia noem ik het dorp.quote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Toen was ze ook geen dorp, geloof ik
Pwnd bitch.quote:Op maandag 14 december 2009 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ga uit van dorp en maffia, en indien geen maffia noem ik het dorp.
En daarom is vorige ronde glorieus verloren.quote:Op maandag 14 december 2009 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ga uit van dorp en maffia, en indien geen maffia noem ik het dorp.
Jij doet Ado?quote:Op maandag 14 december 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, dat vindt Ado vast leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |