Oh ja. En wat eten we?quote:
Ik kan het me echt totaal niet herinnerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had hem pas ook weer gelezen, 't was nog net zo spannend en leuk als toen![]()
Chineesquote:
Wat heb je bij de supermarkt gedaan danquote:
Bij ons in de supermarkt hebben ze ook Chinezen hoor, da's heel gewoon tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:00 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat heb je bij de supermarkt gedaan dan
Wij bellen gewoon naar de Chineesquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Bij ons in de supermarkt hebben ze ook Chinezen hoor, da's heel gewoon tegenwoordig.
Haha, heb het net uitgelegd in een PM, dus zie PMquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:00 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat heb je bij de supermarkt gedaan dan
Okeequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, heb het net uitgelegd in een PM, dus zie PM
Serieus?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn mafiaontmaagding was met jou en PS als SL
Mijn eerste keer was ook meteen mijn eerste keer als maffia. Ik werd meteen in het diepe gegooidquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn mafiaontmaagding was met jou en PS als SL
Lange verhalen zijn tof, en de minder duidelijke hints waren expres, zodat men niet blind op de hints kon afgaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Serieus?![]()
even opzoeken, dan heb ik best wel vaak gsl't![]()
Tim, clesar, PS , dat zijn er al gewoon 3
Uit solidariteit voor het dorp zal ik de eerstvolgende SL-ronde proberen minder lange verhalen te maken en iets duidelijke hints
Dat deed je bij mij ook..quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was ook meteen mijn eerste keer als maffia. Ik werd meteen in het diepe gegooid
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:16 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind deel 42 trouwens kut om terug te lezen, it hurts
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Zo, 'nieuwe' UI, andere ondertitel en m'n sig klopt weer.
Waneer beginnen we?
quote:Op zondag 23 november 2008 04:00 schreef PrincePolly het volgende:
Ghehen zo zat als ieys, Lik mijn reet wat bwn ik hweet
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Serieus?![]()
even opzoeken, dan heb ik best wel vaak gsl't![]()
Tim, clesar, PS , dat zijn er al gewoon 3
Uit solidariteit voor het dorp zal ik de eerstvolgende SL-ronde proberen minder lange verhalen te maken en iets duidelijke hints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |