ik meen me iets anders te herinneren..quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:55 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat ging ongetwijfeld over mensen die standaard elk wekkeend straalbezopen zijn. Van die mensen die bij god geen idee hebben of ze een leuk weekend hebben gehad, omdat ze er helemaal neits meer van weten.
EN IK BEN NIET DRONKEN, IK BEN TIPSY!
Bedankt hoor.quote:
Nee vandaag.quote:
Morgen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Enn wanneer krijgen we onze rol?
quote:
Ik krijg er al een hard plassertje van jaquote:
Okay, dat laatste klopt niet. Maar ik ben best goed, en het is zonde als de maffia me meteen vermoordt omdat ik zo'n chagrijnig stuk vreten ben.quote:Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef UncleErnie het volgende:
Ik stel me verkiesbaar als BM. Met redelijke hintoplosskills heeft het dorp behoorlijk wat aan me, en ik ken het spel behoorlijk goed, omdat ik het al vaak gedaan heb. Daarbij ben ik tof, dus stem op mij!
als jij op mij stemt, stem ik op jou!quote:Op zondag 13 december 2009 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil ookwel opgaan voor burgemeesterIk doe ook al mee sinds het begin, ik probeer toch altijd mijn best te doen en vooral... Ik heb tijd te over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Al kan ik nog zo stampvouten?quote:
Daar zou ik sowieso niet op stemmen. Afgelopen rondes weinig hints van gezien. Als je niet op mij wil stemmen, ga dan voor PS.quote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil van Blessed en Jaspah nog een motivatie horen
Dat neemt niet weg dat ik het graag wil horenquote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Daar zou ik sowieso niet op stemmen. Afgelopen rondes weinig hints van gezien. Als je niet op mij wil stemmen, ga dan voor PS.
Sorry jongens
GHIHIHquote:Op zondag 13 december 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand heeft Bassie in mn fobo gezet en ik begrijp niet wat ie daarmee bedoelt
Ik vroeg me af of ie nou bedoelt: Ik ben een kloon, of: ik denk dat jij een kloon bentquote:
Moet ik jou nou uitleggen hoe je moet stemmen?quote:
5 kloontjes voor je stem!quote:Op zondag 13 december 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is rustig, zat te wachten op meer kandidaten, maar die komen niet en ik weet niet of ik morgen tijd heb voor 7 uur verder, dus stem ik UN, voor zn goede werk t vorige deel
#UncleErnie
Puntenslijpsel (1) Isdatzo
UncleErnie (1) JB
Blessed (0)
Jaspah (0)
Verkiesbaar dus.quote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef CaLeX het volgende:
Ik had toch al een stem van hara?
enne tipsy... wtf tim drinkt sneeuwwitjes ofzo?
oei ik zou me zorgen makenquote:Op maandag 14 december 2009 00:45 schreef Clesar03 het volgende:
morgen tentamen, dus weet niet of ik voor 7 uur online ben
## Bert
Puntenslijpsel (1) Isdatzo
UncleErnie (2) JB,PS, Clesar03
Blessed (0)
Jaspah (0)
Calex (2) Hara, UncleErnie
Fistfucken is voor gevorderdenquote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef UncleErnie het volgende:
O, en omdat CaLeX een betere kandidaat is dan de rest natuurlijk. Ook al speelt hij graag voor pop met een maffia/seriallkiller hand in zijn reet.
Ja, jij en ik. Maar ik ben zombie dus ik neem een mafia mee.quote:
Vind je dat nodig dan?quote:
Vanavond om 22:00 is er gewoon een killquote:Op maandag 14 december 2009 11:29 schreef jaspah het volgende:
gaat er vnvd al iemand dood?
quote:Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wil de rechercheur de stemmen op PS checken straks?
Doe dat.quote:Op maandag 14 december 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik wil best uitleggen waarom ik op PS heb gestemd hoor
ja, die heeft keuze uit 2 mooie lijstjesquote:Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wil de rechercheur de stemmen op PS checken straks?
Goede reden!quote:Op maandag 14 december 2009 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet dat PS wat tijd over heeft tegenwoordig en de afleiding niet erg vind
Ik vind van welquote:
Als je er alleen 's avonds bent, kun je niemand overtuigen bij de lynch. Je kan op zijn hoogst 's nachts hints posten, en dan overdag kijken of je gelijk hebt. Het is gewoon onhandig, aan de overkant van de wereld.quote:Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
PS was er voornamelijk 's nachts, mistte deadlines, probeerde de BM af te schieten met twee bodyguards levend en geen hint aangeraakt.
Sorry hoor, maar ik geloof niet dat het dorp dat als BM wil op dit moment. My guess is dus dat de maffia dit juist wel wil. Verder no offence en bla bla, maar een medaille heb je de vorige ronde niet verdiend.
Met goede hintoplossingen op zich kun je mensen overtuigen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:04 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als je er alleen 's avonds bent, kun je niemand overtuigen bij de lynch. Je kan op zijn hoogst 's nachts hints posten, en dan overdag kijken of je gelijk hebt. Het is gewoon onhandig, aan de overkant van de wereld.
Ja want híj deed het goed de vorige rondequote:Op maandag 14 december 2009 14:09 schreef krioro het volgende:
En ik zeg, give a newbie a chance. Iemand met een frisse kijk op het burgemeesterschap! Vote jaspah!
Dat is hier niet echt aan de orde.quote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Met goede hintoplossingen op zich kun je mensen overtuigen.
Leuk toch, beetje onverwachtse wendingen in het spel zo nu en dan.quote:Op maandag 14 december 2009 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja want híj deed het goed de vorige rondeHeeft hij al de OP eens grondig doorgelezen?
je zet het me wel aan het denken...quote:Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
PS was er voornamelijk 's nachts, mistte deadlines, probeerde de BM af te schieten met twee bodyguards levend en geen hint aangeraakt.
Sorry hoor, maar ik geloof niet dat het dorp dat als BM wil op dit moment. My guess is dus dat de maffia dit juist wel wil. Verder no offence en bla bla, maar een medaille heb je de vorige ronde niet verdiend.
Ik ben het net geweest, nu mag iemand anders.quote:Op maandag 14 december 2009 14:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je zet het me wel aan het denken...
maar, waarom wil jij geen bm zijn?
Da's verdachtquote:Op maandag 14 december 2009 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben het net geweest, nu mag iemand anders.
Zelfs dan wil het hier nog niet altijd lukken, omdat hints op meerdere mensen kunnen slaan.quote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Met goede hintoplossingen op zich kun je mensen overtuigen.
Nou ja, dat is ook wel het minst belangrjike punt. Het gaat mij iig voornamelijk om de onlinetijden.quote:Op maandag 14 december 2009 14:16 schreef UncleErnie het volgende:
Ter verdediging van PS wel, qua hints is het niet zo gek dat ze vorige ronde niets postte. Dan had ze acuut vermoord geweest geworden. Dus misschien had ze voor zichzelf wel hele lijsten hints opgelost. Niet goed dan, klaarblijkelijk, maar dat is een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |