Hoe minder dorp, hoe leuker. Maar zeg jij het maarquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wou je niet eerst wachten op wat meer aanmeldingen?
ik wil meer mensenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wou je niet eerst wachten op wat meer aanmeldingen?
Ik PM nog wel even wat, dan kijken we wel even hoe het ervoor staat vanmiddagquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoe minder dorp, hoe leuker. Maar zeg jij het maar
Jij kan zoveel willenquote:
Okee. Eze en Marijke doen iig niet meer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik PM nog wel even wat, dan kijken we wel even hoe het ervoor staat vanmiddag
Oh okee, die had je al gevraagd?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee. Eze en Marijke doen iig niet meer.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh okee, die had je al gevraagd?
Jij gaat er als eerst aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Jij gaat er als eerst aan
Maak me gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:29 schreef Susi het volgende:
Bedankt voor de pee-ehm, maar ik ben simpelweg te weinig thuis.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:29 schreef Susi het volgende:
Bedankt voor de pee-ehm, maar ik ben simpelweg te weinig thuis.
En dan ga je meedoen hequote:
Ik voel me zowat gewaardeerd op het internetquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Susi dushi, stel je iedereen toch zo teleur.
Ze gaat gewoon nu meedoenquote:
Mijn kinderen zijn allebei in feb geborenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:22 schreef ajf het volgende:
In februari ergens wordt mijn zoon geboren. Dan zal ik heel weinig op Fok zijn
Je bent niet de enige met kinderenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook weinig tijd is me opgevallen, maar dat ligt ook aan de tijden, om 7 uur gestemd hebben als je alleen snachts tijd hebt om de hints echt goed te bekijken vond ik wat lastig
Overdag ben ik meestal bezig met de kindjes enzo, dus dan kom ik er niet zo heel veel aan toe, die liggen er om 8 uur in.. Maar goed, ik doe mn best, want vind het wel leuk
Ik ben zelf de 14de jarig en mijn vrouw is de 6de uitgerekend. Dus het komt er ergens tusseninquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn allebei in feb geboren
Was van allebei de 22e uitgeteld
Dat zei ik nietquote:
dig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Ik bedoel dat ik tot drie uur werk, dan kinderen ga halen,ook liefst nog wat wil eten en dat ze er dan om 8 uur in liggen en dat ik eidiggenlijk daarna pas echt de tijd kan nemen om hints te zoeken enzo.
Maar dat maakt verder niet zo heel veel uit, tis gewoon niet zo han
Als het op de tweede komt, is het tegelijk met mij jarig!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben zelf de 14de jarig en mijn vrouw is de 6de uitgerekend. Dus het komt er ergens tussenin
Was dat niet de trouwdag van de prins.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:25 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als het op de tweede komt, is het tegelijk met mij jarig!![]()
![]()
Ik was bij allebei wat eerderquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben zelf de 14de jarig en mijn vrouw is de 6de uitgerekend. Dus het komt er ergens tussenin
Nee dat is het ook niet. Mijn kinderen gaan tussen half 9 en 9 in bed en daarna komt de nachtkill. Dus ik moet even goede afspraken maken met Ladiquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Ik bedoel dat ik tot drie uur werk, dan kinderen ga halen,ook liefst nog wat wil eten en dat ze er dan om 8 uur in liggen en dat ik eidiggenlijk daarna pas echt de tijd kan nemen om hints te zoeken enzo.
Maar dat maakt verder niet zo heel veel uit, tis gewoon niet zo han
Ik was eerst jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Was dat niet de trouwdag van de prins.
Je bent een waterman?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:25 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als het op de tweede komt, is het tegelijk met mij jarig!![]()
![]()
Ja dat is een tip voor alle mannen: bevrucht je vrouw in april of mei, dan bevalt ze in de winterquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was bij allebei wat eerder
1e de 19e, tweede t jaar daarop de 18e
Maar wel leuk zeg en feb is voor je vrouw fijnloop je niet hoogzomer zwanger rond.
En nu ben ik weer weg, trein halen
quote:
Ik heb gezoekt, maar nog niet gevindt !quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze gaat gewoon nu meedoen. We dwingen haar gewoon.
EN! ze moet haar UI fixen, ben ff de naam van 't kreng kwijt.
Tweelingen zijn geiler, watermannen zijn toffer. Schorpioenen zijn nietsquote:
Mwoah, mijn vrouw is schorpioenquote:
Dat wil ik je nog wel eens horen zeggen als je door eentje geprikt wordtquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Tweelingen zijn geiler, watermannen zijn toffer. Schorpioenen zijn niets
Ik welquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:34 schreef Etcetera het volgende:
Ziet iedereen m'n kerstmutsUI?
En ik weet geen leuke ondertitel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |