quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:46 schreef Syb-rund. het volgende:
De velddokter was zo geschrokken van zijn fout dat hij gauw het huis van SiestaGuru probeerde te ontvluchten. Echter, twee van de maffialeden die net SiestaGuru wilden bezoeken, zagen de velddokter wegrennen en gingen erachter aan. “Vieze buitenlander!” riep de één al rennend naar de man. “Ja, kom hier, dan rossen we je in elkaar!” schreeuwde de tweede. Na een poosje rennen, kreeg de tweede man de velddokter te pakken. Deze mob kan namelijk 2 dingen tegelijk. Ook de andere mob kwam erbij, en de 2 maffialeden zagen dat de velddokter CaLeX was. “Spaar me!” riep CaLeX. “Heb medelijden, ik heb last van mijn piemel!” Maar de 2 waren meedogenloos. Samen sloegen ze CaLeX (velddokter) dood met hun tasjes.
Verderop in het dorp liepen nog 2 maffialeden. De één liep hard tegen de ander te praten in de hoop op tegenspraak. “Stil nou eens!” siste deze, maar de reactie was: “Nee joh, ik ben gek hierop! Oh, had ik je al verteld dat ik weer een klysma moet? Tsja, obstipatie. Komt door m’n eetgewoontes!” Ineens stootte de tweede mob de eerste aan en zei: “Daar komt ie! W00t joduuuh!”
om even de newbies op de hoogte te brengen van ladi's bazige verhalenskills
Klysma/obstipatie/eetgewoontes --> foto Syb-rund, meisje eet wit broodquote:
Want vorige ronde was er zoveel liefdequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Klysma/obstipatie/eetgewoontes --> foto Syb-rund, meisje eet wit brood
lieve sl, zou het een keer mogelijk kunnen zijn om mob samen met hara te zijn![]()
"Op hun zoektocht naar een gewillig slachtoffer kwamen de mafialeden Britney Spears tegen. "Ik ben je grootste fan!" schreeuwde één van hen haar toe maar algauw lag zijn kaak op de stoep. Verbaasd keken zij toe hoe Britney Spears een koe aan het achtervolgen was."quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lieve sl, zou het een keer mogelijk kunnen zijn om mob samen met hara te zijn![]()
Laat je verrassen door de koffiemanagerquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Op hun zoektocht naar een gewillig slachtoffer kwamen de mafialeden Britney Spears tegen. "Ik ben je grootste fan!" schreeuwde één van hen haar toe maar algauw lag zijn kaak op de stoep. Verbaasd keken zij toe hoe Britney Spears een koe aan het achtervolgen was."
Ik denk dat het too obvious gaat worden, Syb..
Liefdequote:Op vrijdag 11 december 2009 18:01 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Want vorige ronde was er zoveel liefde
Idd, nu ik 't teruglees ook. En ik was zó boos dat Siesta gewoon LOOG. Ik bedoel, dat dóe je niet! Ik was in shockquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Ooooeoeeeehhoeeee love hurts
Als ik 't teruglees weet ik haast nog hoe ik me destijds voelde. Eerst het idee dat mensen je niet geloven terwijl je niet staat te liegen, en dan plotseling pm's dat ze je geloven, en dan wordt er een wolf uitgemieterd om één voor zeven
Aaah dankuquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:46 schreef Syb-rund. het volgende:
De velddokter was zo geschrokken van zijn fout dat hij gauw het huis van SiestaGuru probeerde te ontvluchten. Echter, twee van de maffialeden die net SiestaGuru wilden bezoeken, zagen de velddokter wegrennen en gingen erachter aan. “Vieze buitenlander!” riep de één al rennend naar de man. “Ja, kom hier, dan rossen we je in elkaar!” schreeuwde de tweede. Na een poosje rennen, kreeg de tweede man de velddokter te pakken. Deze mob kan namelijk 2 dingen tegelijk. Ook de andere mob kwam erbij, en de 2 maffialeden zagen dat de velddokter CaLeX was. “Spaar me!” riep CaLeX. “Heb medelijden, ik heb last van mijn piemel!” Maar de 2 waren meedogenloos. Samen sloegen ze CaLeX (velddokter) dood met hun tasjes.
Verderop in het dorp liepen nog 2 maffialeden. De één liep hard tegen de ander te praten in de hoop op tegenspraak. “Stil nou eens!” siste deze, maar de reactie was: “Nee joh, ik ben gek hierop! Oh, had ik je al verteld dat ik weer een klysma moet? Tsja, obstipatie. Komt door m’n eetgewoontes!” Ineens stootte de tweede mob de eerste aan en zei: “Daar komt ie! W00t joduuuh!”
om even de newbies op de hoogte te brengen van ladi's bazige verhalenskills
Ja ik had al de vage herinnering dat ik het eerder met jou had gedaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Serieus?![]()
even opzoeken, dan heb ik best wel vaak gsl't![]()
Tim, clesar, PS , dat zijn er al gewoon 3
Uit solidariteit voor het dorp zal ik de eerstvolgende SL-ronde proberen minder lange verhalen te maken en iets duidelijke hints
Susi heeft ook vaak genoeg keihard tegen mij gelogenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Idd, nu ik 't teruglees ook. En ik was zó boos dat Siesta gewoon LOOG. Ik bedoel, dat dóe je niet! Ik was in shock
Ik heb hem gePMt bij de revival.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Op hun zoektocht naar een gewillig slachtoffer kwamen de mafialeden Britney Spears tegen. "Ik ben je grootste fan!" schreeuwde één van hen haar toe maar algauw lag zijn kaak op de stoep. Verbaasd keken zij toe hoe Britney Spears een koe aan het achtervolgen was."
Ik denk dat het too obvious gaat worden, Syb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |