Ja, maar mijn broertje is al 9 jaar dood. Maar het is gewoon zijn datum. En als het zo is, dan is zo en dan leren we er ook mee leven, maar, het voelt gewoon niet goed.quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef bodpa09 het volgende:
Mijn broer is ook overleden (zelfde manier als de jouwe). Ik was 16 nov uitgrekend, 31 okt was zijn verjaardag, 29 nov zijn sterfdag. Uiteindelijk is M. op 2 december geboren. Ik wilde ook niet dat ie de 29e kwam, al heb ik wel geprobeerd als iets positefs te zien dan. Iets als "dan moet het maar zo zijn" of iets als "dat zal dan wel voorbestemd zijn, dan is er nu iets positiefs op die dag".
Sterkte ermee, best beladen he.
Tnanxquote:Op zondag 13 december 2009 17:19 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, daarom wilde ik het ook liever niet. Je wilt gewoon niet dat de verjaardag van je kind ook een dag met een randje is, die gedachte wil je er niet bij hebben. Het moet los zijn van elkaar, het zijn twee aparte dingen, je wilt het een niet 'bezoedelen' met het ander.
Ah, dan zijn we al met z'n tweeën. Gedeelde smartquote:Op zondag 13 december 2009 17:43 schreef lily het volgende:
Ik heb ook mijn dag totaal niet, leonieke![]()
Ben ook kapot. Afgepeigerd en humeurig... beuh. Ik hoop morgen op een betere dag...
Als ik rechtop sta en naar beneden kijk, dan zie ik ook mijn tenen niet. Moet dan een klein beetje naar voren buigen...quote:Op zondag 13 december 2009 16:21 schreef freecell het volgende:
Waar laat je dat dan?Want als ik naar beneden kijk kan ik echt mn tenen niet meer zien en heb jij zo te zien een veel bescheidener buikje
wat een snoepjequote:Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef Bucko het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
Onze kleine Evi!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef Bucko het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
Onze kleine Evi!!![]()
![]()
![]()
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou puffen kan ik wel, maar denk dat het weinig zin zal hebben
Mijn meisjesnaam begint met R en de achternaam begint met H.quote:Op zondag 13 december 2009 20:54 schreef amaranta het volgende:
Zeg Davinia, waar staat HR eigenlijk voor? Toch niet voor hoog-rendementsketel ofwel? Daar moet ik namelijk elke keer aan denken
Geen idee of dit nieuw is of al verklaard door de heren doktoren, maar volgens mij is het wel een idee om je gyn even te bellen met dit verhaal?quote:Op zondag 13 december 2009 17:32 schreef leonieke het volgende:
Bucko: van harte gefeliciteerd
Solagratia: als dat niet goed uitkomt dat alle gezonde dingen er weer uitkomen, dan weet ik het ook nietHoef je je niet schuldig te voelen als je iets ongezonds eet
![]()
amaranta: ik hoop zo erg voor jou dat die 14e "gewoon een datum" kan blijven en jouw klein aapje zich pas dinsdag aandient.
Hier een echte slechte dagBuikpijn, opnieuw pijn aan de bovenkant van mijn buik, heel erg moe (ik geraak zelfs niet uit mijn pyjama vandaag
). Nog een week werken en dan eindelijk twee weken rust
Ik moet donderdag op controle bij de gyn en zal het daar sowieso voorleggen. Nu is het alleszins al beterquote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef WupWup het volgende:
[..]
Geen idee of dit nieuw is of al verklaard door de heren doktoren, maar volgens mij is het wel een idee om je gyn even te bellen met dit verhaal?
Nou, ik riep twee dagen terug heel erg blij dat mijn bloeddruk redelijk laag bleef maar sinds zaterdagmiddag is dat weer over... Bijna de hele dag een onderdruk boven de 100. 'sAvonds ook weer hoofd- en maag-pijn. Inmiddels herken ik die maagpijn ook echt van hoge bloeddruk, als ik nl. een lage bloeddruk heb, dan heb ik die specifieke pijn niet (alsof er een olifant op mijn buik zit en die pijn loopt door tot in de nierstreek in mijn rug).quote:Op zondag 13 december 2009 22:02 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
tan hoe ist bij jou? hebben ze nog gesproken over inleiden bij jou?
ga jij je vanaf morgen ook braafjes dagelijks melden hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |