abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 december 2009 @ 16:50:10 #201
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75581885
Ik wil gewoon niet morgen bevallen.
  zondag 13 december 2009 @ 16:50:44 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75581908
En ik ben bang dat het averechts werkt ofzo. Ik weet het niet. Gewoon een stomme gedachtenkronkel.
pi_75581980
Mijn broertje is ook overleden (zelfde manier als de jouwe). Ik was 16 nov uitgrekend, 31 okt was zijn verjaardag, 29 nov zijn sterfdag. Uiteindelijk is M. op 2 december geboren. Ik wilde ook niet dat ie de 29e kwam, al heb ik wel geprobeerd als iets positefs te zien dan. Iets als "dan moet het maar zo zijn" of iets als "dat zal dan wel voorbestemd zijn, dan is er nu iets positiefs op die dag".

Sterkte ermee, best beladen he.

[ Bericht 45% gewijzigd door bodpa09 op 13-12-2009 16:59:30 ]
  zondag 13 december 2009 @ 16:59:46 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75582177
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef bodpa09 het volgende:
Mijn broer is ook overleden (zelfde manier als de jouwe). Ik was 16 nov uitgrekend, 31 okt was zijn verjaardag, 29 nov zijn sterfdag. Uiteindelijk is M. op 2 december geboren. Ik wilde ook niet dat ie de 29e kwam, al heb ik wel geprobeerd als iets positefs te zien dan. Iets als "dan moet het maar zo zijn" of iets als "dat zal dan wel voorbestemd zijn, dan is er nu iets positiefs op die dag".

Sterkte ermee, best beladen he.
Ja, maar mijn broertje is al 9 jaar dood. Maar het is gewoon zijn datum. En als het zo is, dan is zo en dan leren we er ook mee leven, maar, het voelt gewoon niet goed.
Ik weet dat het voor heel veel mensen heel erg speciaal zou zijn enzo, maar voor mij niet. Ik kan het niet onder woorden brengen.
  zondag 13 december 2009 @ 17:01:04 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75582218
Ah je hebt je bericht aangepast zie ik. JE snapt dus wel wat ik bedoel. Ik kan het niet onder woorden brengen, maar gewoon liever niet.
  zondag 13 december 2009 @ 17:03:49 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75582287
Weet je wat het is. Nu is de 14de 'gewoon een datum'. Er wordt niks bijzonders gedaan. We denken eraan dat hij jarig zou zijn en dat is het.
Als Sjors wordt geboren morgen dan wordt ineens weer een feestdag. EN niet een dag die je ongemerkt voorbij kunt laten gaan.
pi_75582689
De kans is niet zo heel groot dat hij morgen komt toch. Zeker niet als je lichaam nu zo gespannen is omdat je bang bent dat het wel gebeurd. Ik hoop voor de dat het snel dinsdag is. Heb je morgen wat afleiding?
pi_75582875
Ja, daarom wilde ik het ook liever niet. Je wilt gewoon niet dat de verjaardag van je kind ook een dag met een randje is, die gedachte wil je er niet bij hebben. Het moet los zijn van elkaar, het zijn twee aparte dingen, je wilt het een niet 'bezoedelen' met het ander.
pi_75583084
Tnx voor de reacties allemaal.
Mijn man heeft inderdaad okugest gehaald voor me. Nog niet hoeven nemen want sinds 3 kleine worstenbroodjes en een kop thee houd ik alles binnen En al die gezonde dingen kwamen er gewoon weer uit. Net lekker geslapen en nu voel ik me een stuk beter.

Nu even bijlezen.
Ik had al gelezen dat dat er weer een baby was geboren van harte gefeliciteerd Bucko!
  zondag 13 december 2009 @ 17:27:14 #210
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75583137
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:19 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, daarom wilde ik het ook liever niet. Je wilt gewoon niet dat de verjaardag van je kind ook een dag met een randje is, die gedachte wil je er niet bij hebben. Het moet los zijn van elkaar, het zijn twee aparte dingen, je wilt het een niet 'bezoedelen' met het ander.
Tnanx krijg gewoon kippevel. Ben zo blij dat ik hier mijn hart heb kunnen luchten.
En meimel, je hebt gelijk.
pi_75583365
Bucko: van harte gefeliciteerd

Solagratia: als dat niet goed uitkomt dat alle gezonde dingen er weer uitkomen, dan weet ik het ook niet Hoef je je niet schuldig te voelen als je iets ongezonds eet

amaranta: ik hoop zo erg voor jou dat die 14e "gewoon een datum" kan blijven en jouw klein aapje zich pas dinsdag aandient.

Hier een echte slechte dag Buikpijn, opnieuw pijn aan de bovenkant van mijn buik, heel erg moe (ik geraak zelfs niet uit mijn pyjama vandaag ). Nog een week werken en dan eindelijk twee weken rust
pi_75583612
Ik zal aan je denken morgen, en aan je broer. Zal voor je duimen dat Sjors een andere dag kiest om de wereld te begroeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door bodpa09 op 13-12-2009 19:08:11 ]
pi_75583658
Bucko! Gefeliciteerd met Evi, fijn dat jullie weer thuis zijn!
pi_75583735
Ik heb ook mijn dag totaal niet, leonieke

Ben ook kapot. Afgepeigerd en humeurig... beuh. Ik hoop morgen op een betere dag...
pi_75583874
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:43 schreef lily het volgende:
Ik heb ook mijn dag totaal niet, leonieke

Ben ook kapot. Afgepeigerd en humeurig... beuh. Ik hoop morgen op een betere dag...
Ah, dan zijn we al met z'n tweeën. Gedeelde smart
Maar het erge is dus dat ik heel het weekend nog niets gedaan heb en toch zo moe ben. Ik heb zelfs de fut niet om een was te draaien (alsof ik het zelf moet doen en geen wasmachine heb )
pi_75585456
Bucko gefeliciteerd met Evi! Wanneer komt er een foto? Enne, wat een mooie naam hé?

Flügel...je telt echt af hé...

Meimeltje, hoe is het nu met jou? Het wil maar niet vlotten...

BJ, hoe is het met jou en met Evie? Is er al zicht op wanneer jullie naar huis mogen?

Amaranta
#geen
pi_75586148
voor alle vermoeide meiden... zwanger-zijn kost stiekum best energie en zo... laat je lekker verwennen en voel je vooral niet schuldig omdat je moe bent.

Sjors blijft gewoon zitten morgen en gaat zijn mam steunen. Daarna zoekt ie zijn eigen datum om zich te laten zien.

Meimeltje, jammer dat het nog niet helemaal wilde, maar die 1e cm is er in elk geval... nog 9 te gaan en dat in slechts een paar dagen nog te gaan. Joh, volgende week is het al bijna kerst en heb jij je manneke in handen!

Hier ook een slome dag gehad, maar meer omdat ik gewoon nergens zin in had. Ach dat heb je soms... ga morgen wel weer eens wat doen....... of niet, zie ik dan wel.
  zondag 13 december 2009 @ 19:07:23 #218
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75586318
Wilde nog even reageren op de prachtige foto's van Octopussy, heel bijzonder... zo'n kijkje in de baarmoeder! Prachtig!
  zondag 13 december 2009 @ 19:19:57 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75586742
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:21 schreef freecell het volgende:
Waar laat je dat dan? Want als ik naar beneden kijk kan ik echt mn tenen niet meer zien en heb jij zo te zien een veel bescheidener buikje
Als ik rechtop sta en naar beneden kijk, dan zie ik ook mijn tenen niet. Moet dan een klein beetje naar voren buigen...
tieten, kont en bovenbenen

amaranta, hopelijk blijft Sjors nog een dagje langer zitten

Voor Leonie en lily ook een
pi_75587028
Asyniur: als het een troost kan zijn, ik zie die kilo's op jouw foto's ook niet, hoor. Ik vind je er zelfs echt slank uitzien. Bij mij zitten echt heel veel van de extra kilo's op mijn buik (mijn borsten zijn bv nog steeds niet veranderd en ik kan volgens mij nog steeds in mijn gewone broeken ook al draag ik ze nu al een week niet meer). Ik krijg bijvoorbeeld regelmatig de opmerking dat ik er vrij scherp uitzie in mijn gezicht, maar dat komt volgens mij gewoon omdat mijn buik zo dik is geworden (en die is dan echt gigantisch in vergelijking met die van jou )
  zondag 13 december 2009 @ 19:33:49 #221
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75587219

Onze kleine Evi!!
pi_75587358
OOOOHHHHH... Wat ziet ze er mooi uit Bucko!
* Gooit per direct alle geduld overboord!
  zondag 13 december 2009 @ 19:40:09 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75587457
Oe
jullie wisten al dat je een meid zou krijgen?
pi_75587978
Bucko en Buckoman gefeliciteerd met Evi!
  zondag 13 december 2009 @ 19:58:05 #225
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75588128
Bucko, gefeliciteerd met jullie dochter . En wat een plaatje is ze zeg .

Amaranta, de kleine gaat gewoon een dagje wachten hoor .
pi_75588192
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef Bucko het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Onze kleine Evi!!
wat een snoepje
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75588522
Owwww Bucko wat lief en wat is ze mooi!! Superschattig vestje ook!!
Owowow ik wil oohook!!
  zondag 13 december 2009 @ 20:11:37 #228
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75588738
Komop Meimeltje, van start dan
pi_75588857
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef Bucko het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Onze kleine Evi!!
oh, die had ik net even gemist... wat een schatje Bucko!
pi_75589054
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:11 schreef Groofsken het volgende:
Komop Meimeltje, van start dan
Nou puffen kan ik wel, maar denk dat het weinig zin zal hebben
  zondag 13 december 2009 @ 20:19:49 #231
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75589145
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Nou puffen kan ik wel, maar denk dat het weinig zin zal hebben
Wie niet waagt wie niet wint .
pi_75589376
Bucko, gefeliciteerd
Wat een schatje
pi_75590488
wat is er hier weer een hoop gebeurd! eens kijken of ik er nog wat van kan brouwen!

Eerst Bucko gefeliciteerd met jullie dochter, fijn dat jullie nu weer thuis zijn

Dan hoop terug gelezen, ben benieuwd nu hoe het met faja en de oogflitsen zijn? En ook een verjaardagsweekend, gefeliciteerd.

vlindur nog aan de rommel? Of moet ik eerst verder lezen....
ja dus, maar wel mega druk alles zover in orde te maken, dinsdag komt heeel dicht bij nu

Becky 27 een goede 20 weken echo en en een meisje, daar moet ook gejompeld voor worden

fijn dat de tips voor lijnloos hebben gewerkt! ow en dan toch wat overprikkeld? Nou hoop dat het snel wel weer gewoon in orde is na een soort van uitputtings slag lijkt het dan nu in orde?

hoest nu bij amaranta? Baby al wat meer gevoeld weer? en 40 wk
en ook een dikke knuffel voor morgen en duimen dat het morgen niet voor je gaat gebeuren
blijven toch zo rond spoken die data;s en eigenlijk vind ik dat je het wel goed onder woorden hebt gebracht

een voor ymme!

dan ben ik nog bij de vrijdag updat van beessie jen, hoop dat je thuis een beetje bij hebt kunnen slapen en dat je meisje dit weekend goed is blijven aanhappen en dat ze dan snel lekker met je mee naar huis mag

een sticker voor grunsfan

en freecell alweer 30 wk gaan jullie allemaal toch hard!

voor flugel echt een hele dikke knuffel

Eindelijk werken de medicijnen voor Tan, ik hoop dat het nu zo blijft!

Mooie pretecho foto's van octopussy gezien

de foto's van groofsken dan gemist klikt ook niet zo fijn zo;n scheur

woei meimeltje de slijmprop verloren da's een begin toch?

solagratia hoe gaat het nu inmiddels? Tegen de misselijkheid zijn wel pilletjes maar ik moest meteen overleggen met de gyn, vooral toen mn vocht er ook uit bleef komen, was daarna meteen 5dgn opgenomen aan het infuus, hoop dat het voor jou niet nodig is en je inmiddels weer wat beter voelt, maar wel in de gaten blijven houden...

ow zelfgemaakte bladerdeeg chocolade croissants door PR dat kllinkt heerlijk en lief

Orea je klinkt helemaal

en dan deze hele bijlees reeks, ik denk dat gister mn verjaardag vieren (en nog een beetje van lief) teveel is geweest was echt wel heel gezellig hoor maar ook heel erg druk, ben meteen weer alles er uit aan het spugen maar ook veel aan het geslapen geweest. Morgen ook nog maar even rustig aan...
  zondag 13 december 2009 @ 20:54:09 #235
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75590819
Zeg Davinia, waar staat HR eigenlijk voor? Toch niet voor hoog-rendementsketel ofwel? Daar moet ik namelijk elke keer aan denken
pi_75592122
Sjeees Je bent een dag of twee niet online en mist meteen een hele hoop.
Gefeliciteerd Poppejans, Groof en Bucko
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75592293
Bucko van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Evi.
pi_75592986
Ik smelt Bucko gefeliciteerd met Evi!
  zondag 13 december 2009 @ 21:56:50 #239
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75594356
Bucko, mooie foto's!
  zondag 13 december 2009 @ 22:02:33 #240
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75594655
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:54 schreef amaranta het volgende:
Zeg Davinia, waar staat HR eigenlijk voor? Toch niet voor hoog-rendementsketel ofwel? Daar moet ik namelijk elke keer aan denken
Mijn meisjesnaam begint met R en de achternaam begint met H.

Mijn volledige initialen zijn D T H-R (t van tamara)
Vandaar.

ik heb nog een account met de naam davinia, maar heb het wachtwoord niet meer. tenminste, ik denk dat de nick davinia van mij is

tan hoe ist bij jou? hebben ze nog gesproken over inleiden bij jou?
ga jij je vanaf morgen ook braafjes dagelijks melden hier?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75595201
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:32 schreef leonieke het volgende:
Bucko: van harte gefeliciteerd

Solagratia: als dat niet goed uitkomt dat alle gezonde dingen er weer uitkomen, dan weet ik het ook niet Hoef je je niet schuldig te voelen als je iets ongezonds eet

amaranta: ik hoop zo erg voor jou dat die 14e "gewoon een datum" kan blijven en jouw klein aapje zich pas dinsdag aandient.

Hier een echte slechte dag Buikpijn, opnieuw pijn aan de bovenkant van mijn buik, heel erg moe (ik geraak zelfs niet uit mijn pyjama vandaag ). Nog een week werken en dan eindelijk twee weken rust
Geen idee of dit nieuw is of al verklaard door de heren doktoren, maar volgens mij is het wel een idee om je gyn even te bellen met dit verhaal?
pi_75596838
Bucko wat een plaatje is Evi En die knuistjes Liefffff!!!!
#geen
  zondag 13 december 2009 @ 22:43:31 #243
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75596933
Evi!
(dat wordt zo nog verwarrend in het babietjestopic! )

enneh, waar hebben jullie dat vestje vandaan?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75600507
Woensdag mijn eerste echo, brrrrrrrr
pi_75601968
Bucko wat een mooierd

Ik kan niet slapen Heb jeukende benen en ze zijn rusteloos. Dus ik zit al vanaf 2.00 beneden omdat ik vriendlief nog even wat nachtrust gun

Meneer zit nog steeds in de buik. Hij is wel erg druk, maar geen rommels meer gehad. Dus morgen is de laatste dag.. Ben al zenuwachtig als ik er aan denk. Ik kan me er nog niks van voorstellen hoe het zal gaan verlopen.. Slaat de veter direct aan? Of ga ik dagen over de bevalling doen?
Ik weet alleen dat ik zonder de kleine man het ziekenhuis niet uitkom.
De koffer is opnieuw ingepakt en alles is nu echt, Echt klaar Morgen zal ik beneden nog even poetsen en dweilen en dan vind ik het wel weer goed..

Ik hoop dat ik zo nog slapen kan met al dat gepieker hiero
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75602898
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef WupWup het volgende:

[..]

Geen idee of dit nieuw is of al verklaard door de heren doktoren, maar volgens mij is het wel een idee om je gyn even te bellen met dit verhaal?
Ik moet donderdag op controle bij de gyn en zal het daar sowieso voorleggen. Nu is het alleszins al beter (over vermoeidheid wil ik nu niet spreken, ik slaap te slecht om 's ochtends fris en monter te zijn )
pi_75603107
Bucko van harte gefeliciteerd met je meidje Evi , wat ziet ze er lief uit zeg
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  maandag 14 december 2009 @ 08:02:33 #248
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75603301
Bucko, wat een pracht van een dochter! Gefeliciteerd!!
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:02 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

tan hoe ist bij jou? hebben ze nog gesproken over inleiden bij jou?
ga jij je vanaf morgen ook braafjes dagelijks melden hier?
Nou, ik riep twee dagen terug heel erg blij dat mijn bloeddruk redelijk laag bleef maar sinds zaterdagmiddag is dat weer over... Bijna de hele dag een onderdruk boven de 100. 'sAvonds ook weer hoofd- en maag-pijn. Inmiddels herken ik die maagpijn ook echt van hoge bloeddruk, als ik nl. een lage bloeddruk heb, dan heb ik die specifieke pijn niet (alsof er een olifant op mijn buik zit en die pijn loopt door tot in de nierstreek in mijn rug).

Vannacht had ik het echt naar. Ik ga er uit om naar de WC te gaan, bij terugkomst in bed ben ik ineens heel erg misselijk. Zo beroerd dat ik een emmer pak, op een gegeven moment lig ik helemaal oncontroleerbaar te trillen en te schudden, maar langzaamaan trekt de misselijkheid wel weg. Ik heb ongeveer een kwartier liggen trillen en toen kalmeerde mijn lijf, af en toe nog wel een stuipje. Mijn hartslag was daarna echt heel erg laag, maar de baby trappelde er lustig op los, het voelde gewoon goed qua kindsbewegingen, dus ik heb geen ZH gebeld.

Misschien niet echt verstandig, maar ze doen daar ook niet echt wat. Ligt ik dáár in een bed, dan lig ik liever thuis, bovendien moet ik vandaag weer naar de GYN. Ik bespreek het wel even natuurlijk. Ik denk dat mijn lichaam op begint te raken, ik herken dit soort aanvallen namelijk uit de tijd dat ik tandemvoedde. Na twee jaar twee kinderen tegelijk BV te geven was mijn lichaam op en kreeg ik vaak 's nachts dit soort aanvallen. Volgens de HA een teken van lichamelijke uitputting.

Sorry, beetje lang verhaal geworden. Maar goed, ik heb dus meldplicht ... ik doe mijn best me te melden, maar ik heb niemand ingeschakeld om dat te doen als ik opgenomen word. Dus ik raad de nieuwsgierigen aan mijn hyves of web-log in de gaten te houden, die wordt wel geupdate door een vriendin van me.
  maandag 14 december 2009 @ 08:13:34 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75603387
Amaranta, heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht? Kan me voorstellen dat dit wat moeilijk gaat met alle spanningen rondom vandaag...

Tan, ik vind het wel eng hoor. Ga je zo al bellen?

Vlinder, 1 ding is zeker, woensdag ben je in ieder geval mama Komt goed meis

Meimel, is er verder al meer gebeurd?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 14 december 2009 @ 08:26:28 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75603529
Bucko, wat een schatje!

Alle LLM behalve amaranta, ga eens even aan de slag voor nog wat mooie verse prupkes...

Tan, het was prettiger geweest als je deze laatste zwangerschap een wat fijnere en meer zorgeloze zwangerschap had gehad. Maar nog even volhouden. De laatste loodjes zijn voor jou ook gekomen. Doe je nog even zuinig op jezelf?

Vlindur, ook al een slechte nacht. Meisje, niet teveel piekeren hoor! Nergens voor nodig. Je manneke is er bijna. Het komt allemaal wel goed.

Nog 2 nachtjes slapen en dan hebben we de pretecho. Dan zien we Harry nog even voordat we hem in het echt gaan zien. En het geboortekaartje begint vorm te krijgen. Ojee, het gaat opeens hard!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')