abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75513808
FOK! Dieetclub #293: luie donders met maatje 44.

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Dienstmededeling van Troel
De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.
(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.
Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vido op 11-12-2009 13:31:42 ]
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_75513834
Sterke buikspieren zijn tof
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 december 2009 @ 13:00:04 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75514037
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef Mejuffrouw het volgende:

[..]

Is dit al klieren? Ik bedoelde er alleen mee dat dit topic erg snel ging.

En nee ik heb op het moment weinig nuttigs toe te voegen. Na verandering van medicatie kom ik 1,5 kilo per maand aan. dus zit alweer bijna op oude gewicht.ondanks een nette calorie inname van ongeveer 1700. Zeer frustrerend
Verkeerde interpretatie van mijn kant waarschijnlijk, mijn excuses... Zal het even uitleggen Als iemand die ik normaal nooit in dit topic zie, komt binnenvallen met 'crash topic', dan link ik 'crash' aan überslechte manier van gewicht verliezen en niet aan 'hee, dit topic gaat snel'. Is dat heel raar?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75515183
tvp

Over doelen enzo... stiekum had ik natuurlijk wel een doel en dat was -10 kilo voor t einde van het jaar. aangezien het nu 11 dec is en op -9.4 kilo zit lijkt mij dat haalbaar dus ik ben een Blije DE. Verder heb ik trouwens nog geen doelen, echt niet maar ben hier al heel blij mee, t kan dus wel en ik ga braaf zo door...

Moet ik mij wel niet laten gaan met kerst maar aangezien we naar Berlijn gaan en dus veel gaan lopen (stad zien, musea, kerstmarkten enzo, oh en ik neem mijn hardloopspul mee!) ipv lui bij familie hangen en uit pure ellende je maar volproppen ben ik hoopvol

[ Bericht 53% gewijzigd door DarkElf op 11-12-2009 13:43:41 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75516018
Tja, en goede voornemens hoeven wij natuurlijk niet meer te verzinnen, die hebben we immers allemaal al, toch?
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_75516129
ik geloof niet in goede voornemens met oud en nieuw.. als je het de rest van het jaar niet kan waarom zou 1 jan dan ineens magisch zijn? Gewoon doen dus als je iets wilt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75516130
DE, en lekker uit eten natuurlijk Met je hummus

Maar fijn dat het zo goed lukt, en dat het ook relatief weinig moeite kost (tenminste, dat idee heb ik wel bij je). En dat je je hardloopspul meeneemt You big fat addict!! Ik laat de mijne maar thuis, moeten een beetje licht reizen en ik beweeg sowieso vast wel genoeg (wandelen, zwemmen/snorkelen, kanoen).
pi_75516253
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
DE, en lekker uit eten natuurlijk Met je hummus

Maar fijn dat het zo goed lukt, en dat het ook relatief weinig moeite kost (tenminste, dat idee heb ik wel bij je). En dat je je hardloopspul meeneemt You big fat addict!! Ik laat de mijne maar thuis, moeten een beetje licht reizen en ik beweeg sowieso vast wel genoeg (wandelen, zwemmen/snorkelen, kanoen).
yep wel uit eten. Iig turks maar we zaten ook al Japans te denken dus das prima... en idd kost het mij relatief weinig moeite (heb heus wel baaldagen hoor maar die zijn tot nu toe minimaal eigenlijk) ...

jij gaat genoeg bewegen idd! En zweten dus das ook goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75516430
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef DarkElf het volgende:
ik geloof niet in goede voornemens met oud en nieuw.. als je het de rest van het jaar niet kan waarom zou 1 jan dan ineens magisch zijn? Gewoon doen dus als je iets wilt
Was gisteren aan 't kletsen met de eigenaar van de sportschool waar ik kom, blijkbaar is het in januari gemiddeld 20% drukker dan in andere maanden. Mei (voor de zomervakantie) en november (voor de feestmaand) zijn gemiddeld 10-15% drukker. Toch leuke statistieken
pi_75516480
das bij de sportschool in ons dorp ook.... in feb begint het alweer af te zakken en in maart zijn alleen de echte doorzetters er nog...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75516590
Jullie willen een paar kilo kwijt. Ik ken nog wel wat kinderen die wel een paar kilo extra kunnen gebruiken.
Kijk hier eens, strijk eens over je hart en geef een kind wat extra te eten:

Fok!kerstactie 2009: Madalief!!

pi_75517024
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Verkeerde interpretatie van mijn kant waarschijnlijk, mijn excuses... Zal het even uitleggen Als iemand die ik normaal nooit in dit topic zie, komt binnenvallen met 'crash topic', dan link ik 'crash' aan überslechte manier van gewicht verliezen en niet aan 'hee, dit topic gaat snel'. Is dat heel raar?
Ik kom hier al een half jaar, maar ben voornamelijk een meelurker. In de hoop op nog meer inspiratie
pi_75517268
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:00 schreef DarkElf het volgende:

[..]

yep wel uit eten. Iig turks maar we zaten ook al Japans te denken dus das prima... en idd kost het mij relatief weinig moeite (heb heus wel baaldagen hoor maar die zijn tot nu toe minimaal eigenlijk) ...

jij gaat genoeg bewegen idd! En zweten dus das ook goed
Je moet natuurlijk weleens nee zeggen tegen dingen, en ook weleens jezelf pushen om toch te gaan sporten, maar ik bedoelde dat je in het algemeen nog ruim voldoende kunt genieten van lekker eten Ik bedoel niet dat het niet weleens rot kan zijn, hoor Maar ik weet dat mijn vader bijvoorbeeld altijd heel fanatiek lijnde, en dan echt zielig en verdrietig was, want 'je mag helemaal niks'.
en zodra hij op streef was weer keihard losging
pi_75517438
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk weleens nee zeggen tegen dingen, en ook weleens jezelf pushen om toch te gaan sporten, maar ik bedoelde dat je in het algemeen nog ruim voldoende kunt genieten van lekker eten Ik bedoel niet dat het niet weleens rot kan zijn, hoor Maar ik weet dat mijn vader bijvoorbeeld altijd heel fanatiek lijnde, en dan echt zielig en verdrietig was, want 'je mag helemaal niks'.
en zodra hij op streef was weer keihard losging
oh ja zeker hoor, ik geniet genoeg en als je koken leuk vindt zijn er zat dingen die je gewoon kan eten dus ik heb het niet slecht . Buiten dat ik wil niet echt keihard lijnen; funest voor mijn humeur en bovendien houd ik t dan toch niet vol en dus is deze manier veel beter. langzamer maar prima te doen, nou ja je kent het zelf ..

je vader... nee zo ben ik niet nee. Meestal heb ik de week voor mijn periode meer honger en dankan ik mij wel eens aanstellen maar verder gaat t prima.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75521230
Zo...rust weer terug hier ? Heb niet alles gevolgd en gelezen, ben ik ook niet van plan
Hier met kerst geen wilde plannen, doordat ik glutenvrij en lactose vrij moet eten, blijft er weinig over Wel hanidg. Met oud en nieuw eet ik ook gewoon, oliebollen en zo vind ik toch ook niet lekker.
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:20:43 #16
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75521792
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:50 schreef Vido het volgende:
Haha, wasbordje/blokjes/six-pack, de droom van elke man die aan het afvallen is denk ik zo, of in ieder geval 95%
Gelukkig is dat mijn doel niet. En al helemaal niet mijn droom. En ben blij dat mijn lief dat ook niets vind. Voor mij mag het strakker. Bij voorkeur 1 blok, maar zeker geen 6 tot 8 .
Live life to the Ender :D
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:05:35 #17
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_75529032
TVP

Morgenochtend weer looptraining
pi_75529657
tvp
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:47:28 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75533138
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef DarkElf het volgende:
Amen .

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen pindakaas
L: 2 broodjes tonijnsalade met ei
T: 1-haps kaneel brioches
D: chickenwings met zelfgebakken frietjes en salade
T: chipjes (dat mag op de vrijdag avond )
KuikenGuppy
pi_75543617
tvp
Ja doei.
  Boks-Chick zaterdag 12 december 2009 @ 11:24:34 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75544288
Benne wu weer!

Gister een zondig dagje gehad Ik ging niet lunchen want we hadden kerst lunch/diner oid bij een klant, 'smiddags vanaf 13:30. We kregen zeetong, met vooraf gamba's klaargemaakt volgens recept van het huis (omg wat waren die lekker!) en tarte tartin toe met een bolletje vanille ijs.... Het duurde tot 15:00 uur. En toen ik om 16:00 uur terug was op kantoor, moest ik blijven voor een PV feestje die wat later begon en tja dan ga je aan de hapjes want avondeten zat er niet in...

Maar goed, zometeen trainen, heb er een hard hoofd in want ik heb de hele week last gehad van mn knie. Trappen aflopen (de draai tussen de trappen in met name) is a bitch

Sinds eergister gaat het wat beter, dus zo gewoon kijken wat gaat en wat niet gaat.

Laters!
lolwut
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:08:59 #22
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75545119
Zo, net eerste training in de nieuwe sportschool gehad. En gelijk het trainingschema van de instructeurs overhoop gehaald Bijna alles is zwaarder en intensiever geworden. En nog meer oefeningen erbij

maar het ging wel lekker. Ben benieuwd of ik maandag nog spierpijn heb..., zal wel meevallen. Voor de rest vanmorgen ontbeten met een bakje Cruesli/muesli/cornflakes... heerlijk. Zometeen lunch, ik denk 2 sneetjes brood en vanavond is nog niet bekend. Ik moet de boodschappen doen en ik ga wel wat gezonds maken denk ik. Iemand suggesties
  Boks-Chick zaterdag 12 december 2009 @ 14:15:02 #23
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75548149
zo, training zit er op zo eerst even uitgebreid badderen, maar ben trots dus ik wilde het volgende eerst neerplempen hier

terugdenkend aan het schema van 2 weken terug die ik de eerste keer heb gedaan, omg wat had ik het toen zwaar, ik was op een gegeven moment helemaal dizzie enzo

Nu hetzelfde schema weer, en ik was na het schema heul niet echt moe! Wel wat verzuring maar moe? Nee. Mijn trainer doet zelf fanatiek atletiek, en een maat van hem kwam net trainen. HIj zo: joh, je hebt meer dan genoeg kracht, doe lekker met ons mee als je nog tijd en zin hebt! Nou vind ik mezelf een kneusje in vergelijking met wat ik tot een paar jaar terug allemaal kon, dus was nogal verbaasd over het voorstel. Maar ik dacht, ach, hij vraagt het, gewoon doen, als het niet gaat kan je altijd stoppn.
En dat ging best goed al zeg ik het zelf Met gewichten getraint, uitstapoefenigen met zo'n bodybuilderstang met gewichten er aan (hoe heet zo'n ding ), optrekken en pushen enz. Ging natuurlijk niet zoals bij hun, maar ik kon alle oefeningen verlicht meedoen

Ben stiekem best trots Daarom moest ik het ff alvast kwijt.
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 12 december 2009 @ 14:16:13 #24
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75548177
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:08 schreef Ender_W het volgende:
Zo, net eerste training in de nieuwe sportschool gehad. En gelijk het trainingschema van de instructeurs overhoop gehaald Bijna alles is zwaarder en intensiever geworden. En nog meer oefeningen erbij

maar het ging wel lekker. Ben benieuwd of ik maandag nog spierpijn heb..., zal wel meevallen. Voor de rest vanmorgen ontbeten met een bakje Cruesli/muesli/cornflakes... heerlijk. Zometeen lunch, ik denk 2 sneetjes brood en vanavond is nog niet bekend. Ik moet de boodschappen doen en ik ga wel wat gezonds maken denk ik. Iemand suggesties
lekkere rucola sla met ananas, rode ui en wat andere dingetjes die je lekker vindt?
Zelf ga ik voor de bloemkool vanavond, met ik denk een biefstukje
lolwut
pi_75550445
vanmiddag in de stad een rokje naar de naaister gebracht, zonde om weg te doen want nog vrij nieuw maar hij moest al flink ingenomen worden en een nieuw jurkje gekocht, een maat kleiner dan anders en je ziet er echt heel duidelijk in dat mijn lichaam anders wordt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75556972
oh ja in t kader van, genieten kan met mate ik heb vandaag bij een bonbonzaak 2, jaja maar 2, rondjes borstplaat gekocht, vanille en chocoloade. T was zo licht dat de kassa er niets mee kon en het was heel lekker en ik ben echt trots dat ik er maar 2 gekocht heb

lijstje, een genietdagje met lekker koken en wat alcohol

O een peer en een mandarijn
L vissoep met witvis en zalm, een glas droge witte wijn en 5 stukjes stokbrood met boter
T 2 stukjes borstplaat
D kastanjechampignon risotto met gebakken pancetta, rucola
T low fat loempias van ainsley (rijstpapier, gekookte kip, wortel, koriander en hoisinsaus)
T 2 cosmo' s
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75557718
Ben benieuwd hoe het rijstpapier-avontuur jou vergaat, DE De vulling is echt maar die vellen vond ik een drama!
  zaterdag 12 december 2009 @ 20:10:00 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75558122
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:48 schreef DarkElf het volgende:
vanmiddag in de stad een rokje naar de naaister gebracht, zonde om weg te doen want nog vrij nieuw maar hij moest al flink ingenomen worden en een nieuw jurkje gekocht, een maat kleiner dan anders en je ziet er echt heel duidelijk in dat mijn lichaam anders wordt
Tofheid!

En zien! *nieuwsgierig aagje*

Tevens: Ainsley De blijste tv-kok in teh world!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75559010
Receptje van die loempia's ? Rijst mag ik nl

Hier druk dagje, met kerstboom, sportende kids, kestkaarten schrijven en bezorgen, badkamersoppen en eten bereiden
ach zo heb je wat te doen
pi_75559982
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ben benieuwd hoe het rijstpapier-avontuur jou vergaat, DE De vulling is echt maar die vellen vond ik een drama!
ik vond het een uitdaging... en lekker

de vulling mag nog wat aan gesleuteld worden, de mr houdt niet zo van koriander dus dat mag wat meer chili... ik houd wel van koriander maar vond dippen met kikkoman lekkerder... en denk dat een vulling met grote garnalen ook lekker is...

tis wel veel en dus ga ik volgende keer ook of kleinere vellen kopen of ze kleiner maken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:05:35 #31
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75563858
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef DarkElf het volgende:
oh ja in t kader van, genieten kan met mate ik heb vandaag bij een bonbonzaak 2, jaja maar 2, rondjes borstplaat gekocht, vanille en chocoloade. T was zo licht dat de kassa er niets mee kon en het was heel lekker en ik ben echt trots dat ik er maar 2 gekocht heb
Victory! Volgens mij is dat veel meer genieten dan zomaar een hele zak naar binnen schuiven. Way to go, lady! .

Mijn lijstje is ook niet onaardig vandaag (ik had het wat druk):
O: bakje vanilleyoghurt
T: cup-a-soup
L: twee bolletjes met sla, kaas en ceasar-dressing
T: mueslireep
D: restje chili van afgelopen week en toe een klein chocolademousje
KuikenGuppy
pi_75570409
wow wat goed al die lijstjes en trainigen

Hier gisteren op jacht naar een broek : ik kon kiezen waar ik voorheen in maat 56 zat , heb ik nu maatje 48 ! Als dr een 46 was geweest had ik die gedaan, maar helaas was die dr niet...
Ben echt bijna uit de grote maten Oja en ik heb ook nog laarsjes voor onder de broek
  Boks-Chick zondag 13 december 2009 @ 10:16:26 #33
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75570792
quote:
Op zondag 13 december 2009 09:09 schreef Stout het volgende:

Hier gisteren op jacht naar een broek : ik kon kiezen waar ik voorheen in maat 56 zat , heb ik nu maatje 48 ! Als dr een 46 was geweest had ik die gedaan, maar helaas was die dr niet...
Ben echt bijna uit de grote maten Oja en ik heb ook nog laarsjes voor onder de broek
wat goed! Heerlijk is dat he?
lolwut
pi_75571594
ja echt zo heerlijk
Zoonlief was mee en die zei ook mam, je ziet er goed uit ....dan smelt je toch ?
  zondag 13 december 2009 @ 12:34:45 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75573497
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:16 schreef Stout het volgende:
ja echt zo heerlijk
Zoonlief was mee en die zei ook mam, je ziet er goed uit ....dan smelt je toch ?

Goed bezig dus!
KuikenGuppy
pi_75578293
Van 56 naar 46? Dan heb je wel heeeel lang in veel te grote broeken rondgelopen, of zie ik dat fout? Haha Maar wel leuk in ieder geval
pi_75590099
hihi alles tussen 46 en 56 ligt in de kast Nou ja lag, want alles groter dan 48 heb ik dr nu uit gedingesd
en kwa shirts is 50 het grootst
pi_75590139
quote:
Op zondag 13 december 2009 09:09 schreef Stout het volgende:

wat goed heerlijk hè?

kan me mijn eerste 36 ook nog goed herinneren puik is dat!
Ja doei.
pi_75603008
En weer 4 ons fietsen ! En over de helft er is nu 23,2 kg af en ik moet nu nog 23,1 kg voor ik 80 weeg !
Het einde is in zicht
en nu op naar de 100 !!
  maandag 14 december 2009 @ 09:21:41 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75604182
Oja, lijstje van gisteren.

O: niets, ik sliep uit
T: Twee mandarijnen en een milkbreak
L: Gebakken ei met fetakaas
D: Macaroni met zelfgemaakte saus , komkommersalade, en kleine chocomousse toe
T: worteltjes met tzatzikidip
KuikenGuppy
pi_75604216
goeiemorgen, gisteren nog lekker uit eten geweest oa trio van wild gegeten. Nu iets zwaarder dan vrijdag maar goed das niet erg, en tis ook vocht en vrijdag begint t maandelijkse feest weer dus ik trek mij er niet veel van aan

Vandaag hardlopen, voet doet geen zeer meer... en tis koud! t heeft hard gevroren, goed dat ik handschoenen gekocht had al.

Lijstje vandaag planning:

O muesi met magere yoghurt
T wat fruit (peer of grapefruit)
L maaltijdreep
T bouillon en tomaatjes
D zwarte bonensoep met wat griekse yoghurt
T gekookt eitje en wat augurken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 09:34:03 #42
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75604364
Klinkt lekker DE! Wij zijn vrijdag gaan eten op Hotelschool, was lekker maar de hoeveelheden zijn daar altijd net aan De wijn dan weer niet, die was ruim voldoende... En gisteren vrienden te eten, heerlijk gegeten! Ossestaartsoep met een bloepje room, boeuff bourguignon met spruitjes en knolselder-aardappelpuree en warme kersen met ijs toe.

Vandaag dus maar rustig aan, net een dubbele bruine boterham met komijnenkaas gehad en een mok koffie, met de lunch eens kijken wat er op tafel ligt en vanaaf weet ik nog niet. Maar ik ga sowieso wedstrijd spelen straks, dus het komt wel goed
pi_75604420
oeh dat klinkt ook erg lekker Sjeen! (had je de ossenstaartsoep zelf gemaakt?)

Uit eten is altijd leuk maar in t wildseizoen helemaal Ben er dol op en zelf maak ik t niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 09:42:38 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75604502
Deze keer niet, ben heel goed in het pimpen van soeppies Maar de boeuff wel en die was lekker! Echt voor herhaling vatbaar, hadden 'm zaterdag al gemaakt.
pi_75604564
Boeuf is lekker idd, ook hier een favoriet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75604701
Hebben jullie ook meer zin in snoepen met die koude weer?
Ook leeg
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 09:53:42 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75604721
Heel eerlijk... niet echt Maar ik snoep sowieso niet echt vaak, ben meer van de drank en het lekkere eten
pi_75604783
quote:
Op maandag 14 december 2009 09:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hebben jullie ook meer zin in snoepen met die koude weer?
nee eigenlijk niet maar ik ben ook geen snoeper. meer een bourgondier
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 09:59:26 #49
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75604822
Wanneer gaan wij eens meeten DE
pi_75604839
quote:
Op maandag 14 december 2009 09:59 schreef Sjeen het volgende:
Wanneer gaan wij eens meeten DE
qua eet en drinksmaak moet dat goed komen idd zou je zeggen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75606123
zo maar eens hardlopen, zonnetje is er tenminste ondanks dat het nog vriest maar goed, lange broek, fleece met tshirt, handschoenen en wat op mijn hoofd en dan moet t wel goedkomen zou je denken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 10:54:12 #52
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75606348
Brrrrrr, succes
pi_75608798
gered! 4.32 km gerend met les 19.
Bij de laatste 4 min van de 8 had ik het wel helemaal gehad hoor dus deze les ga ik nog wel een paar keer doen, maar ik ben enorm fier

(en na de eerste 7 min gingen de handschoenen uit en na de 7 min ging de muts af) Warrum!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75608805
wat goed DE!!
Ja doei.
pi_75608894
en wat een lekker weer om te rennen! echt heerlijk, in het begin is het even koud (vooral inademen) maar t went snel en t voelt echt ubergezond
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75608921
ja he! Gisteren was 't nog lekkerder toen liepen we in de zon, zo rond een uurtje of 15.00 mooi uitzicht overal in het park en rondom de 'vijver'... echt puik!
Ja doei.
pi_75608956
liep net door t bos, overal nog rijp op de bomen en t gras tis echt lekker zo... (ben meer een koud weer renner dan een hete zomer renner volgens mij, maar misschien is dat volgende zomer anders, minder gewicht en betere conditie)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75609425
DE Met zulke kou toch je grenzen verleggen, held!
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 17:21:46 #59
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75618799
Hadden jullie deze al gezien?
Fok!kerstactie 2009: Madalief!!
pi_75628268
Goed bezig DE! Petje af.

Keigave post Sjeen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 14 december 2009 @ 21:24:03 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75628900
Lijstjestijd .

O: bakje vanilleyoghurt
L: gebakken scampi's in knoflook
T: liga milkbreak
D: FLOAT-pasta (pasta met kip, Feta, knofLook, Olijven, Artisjok en Tomaat)
T: kiwi

[ Bericht 17% gewijzigd door Burdie op 15-12-2009 09:29:26 ]
KuikenGuppy
pi_75639564
Goeiemorgen, ik moest er net aan denken dat ik van de week met een 6pack anderhalve liter flessen Evian liep te zeulen, dat ik dat en iets meer al kwijt ben! dat zet het goed in perspectief want dat is zwaar!

Dus we gaan gewoon braaf door

Planninglijstje:

O brinta met mag melk en zoetstof
T fruit (geen idee wat nog)
L maaltijdreep met een glas karnemelk
T bouillon met wat groenten (tomaat/komkommer oid)
T klein bakje griekse yoghurt met bramen en wat honing en havervlokken
D le puylinzensalade met kip (gemarineerd en uit de oven) jonge blaadjes sla en wat feta.

wegens het missen van wat ingredienten wordt de D vandaag:
D Griekse kipovenschotel (met feta ,aubergine, tomaat, knoflook, ui en kip natuurlijk)

T gekookt eitje (1 of 2) met wat cherrytomaatjes oid.

[ Bericht 8% gewijzigd door DarkElf op 15-12-2009 10:38:59 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75639851
hier een beetje raarmenu vandaag ivm ouderavond van 15-21.30
O 3 crackers met vleeswaar, beker optimel en kop thee, stuk fruit
T 200 gr kwark met 15 gr muesli en 2 mandarijenen
L 3 crackers met smeerkaas en vleeswaar, salade (rodebieten) en glas sap
T vervroegde maaltijd ivm ouderavond : roerbak met veel groenten
D niks ivm ouderavond
T geen idee nog ...
pi_75640000
crosspost:

O: 2 eitjes
T: appel
T: 2 boterhammen (1 pindakaas, 1 appelstroop)
L: 2 boterhammen (1 pindakaas, 1 appelstroop)
T: banaan
D: couscoussalade met feta en zulks

en wellicht 's avonds nog een biertje ofzo
Ja doei.
pi_75640391
Whehe, kennen jullie die garp van Jarno die zei dat -ie ging zwemmen vorige week...?

Die is ook gegaan! . Was eigenlijk best wel okay. Kwam nog een oude vriendin tegen waardoor ik ook nog eens iemand om baantjes mee te trekken en heb uiteindelijk een dik half uur heen en weer gezwommen. . Best trots op mezelf eigenlijk. .

Heb zondag nog 3 x 5 minuten op zo'n stepding gestaan thuis en denk erover om vanavond ook nog ff te gaan zwemmen. Als de kerstborrel op de zaak niet vreselijk uit de hand loopt that is .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75640443
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hulde!
Ja doei.
pi_75640459
Noem je me dik?!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_75640467
ja

maar dat is niet erg hoor, dikke mensen zijn gezellig
Ja doei.
pi_75640546
Ik ben heul niet gezellig.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 december 2009 @ 08:59:40 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75640595
Ha! We hebben zomaar het studententeam ingemaakt gisterenavond Ik was wel weer laat thuis
pi_75642078
goed zo jarno!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75664918
sportbeha daar ga ik morgen eens voor kijken, iemand ervaring mee?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:01:42 #73
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75665838
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef DarkElf het volgende:
Ik weet alleen dat de Decathlon in Nederland achterlijk duur is .

Mijn lijstje van vandaag:
O: twee boterhammen pindakaas
T: liga milkbreak
L: twee boterhammen krabsalade
D: stoofpotje kikkererwten
T: stukje kaas
KuikenGuppy
pi_75667122
echt? ik vind het juist altijd zo meevallen, sportjasjes voor 15 euro enzo?

en een goeie beha kost nu eenmaal geld
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75667700
Even een vraagje ben laatst begonnen met calorieën tellen en vraag me af of dit ongeveer klopt of houd ik mezelf voor de gek qua calorie aantallen?

Di 15 december 2009 1245

1 kop koffie met koffiemelk 50
3 beschuiten met (weinig) hagelslag 185
1,5 bord macaroni met groenten 650
1 kop cappucino 60
2 bruine boterhammen met hagelslag 200
1 kop warme chocolademelk 100
De banaan is krom.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 december 2009 @ 21:53:12 #76
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75668080
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef DarkElf het volgende:
Apart ding Ik heb zelf een aantal Shockabsorbers via Ebay gekocht afgelopen jaar
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:44 schreef MoonCore het volgende:
Even een vraagje ben laatst begonnen met calorieën tellen en vraag me af of dit ongeveer klopt of houd ik mezelf voor de gek qua calorie aantallen?

Di 15 december 2009 1245

1 kop koffie met koffiemelk 50
3 beschuiten met (weinig) hagelslag 185
1,5 bord macaroni met groenten 650
1 kop cappucino 60
2 bruine boterhammen met hagelslag 200
1 kop warme chocolademelk 100
Geen idee of het klopt, maar ik vind het erg weinig en niet direct de meest optimale keuze qua voedingsmiddelen Ben je allang aan de gang? En wat wil je graag bereiken?
pi_75668913
Ik heb er ooit mee in m'n handen gestaan, DE, maar ik vond met niet stevig genoeg aanvoelen
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:14:46 #78
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75669042
damn, was koud vanavond op het veld. zo ongeveer anderhalf uur aan het rennen geweest om het niet koud te krijgen. Had een muts op, die was bevroren .Maar wel lekker om te doen.
pi_75669118
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb er ooit mee in m'n handen gestaan, DE, maar ik vond met niet stevig genoeg aanvoelen
heb jij een shockabsorber? net als sjeen?
waar koop je die? wil graag eerst ff passen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75669320
Bij de Galeria Inno hebben ze ook shockabsorbers Ik ben fan, hoor. Da's het meer deugdelijke snoer- en hijswerk Niet mooi, en achteraf de strepen in je vel, maar het zit 10x beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')