Verkeerde interpretatie van mijn kant waarschijnlijk, mijn excuses... Zal het even uitleggenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef Mejuffrouw het volgende:
[..]
Is dit al klieren? Ik bedoelde er alleen mee dat dit topic erg snel ging.
En nee ik heb op het moment weinig nuttigs toe te voegen. Na verandering van medicatie kom ik 1,5 kilo per maand aan. dus zit alweer bijna op oude gewicht.ondanks een nette calorie inname van ongeveer 1700. Zeer frustrerend
yep wel uit eten. Iig turksquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
DE, en lekker uit eten natuurlijkMet je hummus
Maar fijn dat het zo goed lukt, en dat het ook relatief weinig moeite kost (tenminste, dat idee heb ik wel bij je). En dat je je hardloopspul meeneemtYou big fat addict!!
Ik laat de mijne maar thuis, moeten een beetje licht reizen en ik beweeg sowieso vast wel genoeg (wandelen, zwemmen/snorkelen, kanoen).
Was gisteren aan 't kletsen met de eigenaar van de sportschool waar ik kom, blijkbaar is het in januari gemiddeld 20% drukker dan in andere maanden. Mei (voor de zomervakantie) en november (voor de feestmaand) zijn gemiddeld 10-15% drukker. Toch leuke statistiekenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef DarkElf het volgende:
ik geloof niet in goede voornemens met oud en nieuw.. als je het de rest van het jaar niet kan waarom zou 1 jan dan ineens magisch zijn?Gewoon doen dus als je iets wilt
Ik kom hier al een half jaar, maar ben voornamelijk een meelurker. In de hoop op nog meer inspiratiequote:Op vrijdag 11 december 2009 13:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Verkeerde interpretatie van mijn kant waarschijnlijk, mijn excuses... Zal het even uitleggenAls iemand die ik normaal nooit in dit topic zie, komt binnenvallen met 'crash topic', dan link ik 'crash' aan überslechte manier van gewicht verliezen en niet aan 'hee, dit topic gaat snel'. Is dat heel raar?
Je moet natuurlijk weleens nee zeggen tegen dingen, en ook weleens jezelf pushen om toch te gaan sporten, maar ik bedoelde dat je in het algemeen nog ruim voldoende kunt genieten van lekker etenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep wel uit eten. Iig turksmaar we zaten ook al Japans te denken dus das prima... en idd kost het mij relatief weinig moeite (heb heus wel baaldagen hoor maar die zijn tot nu toe minimaal eigenlijk) ...
jij gaat genoeg bewegen idd! En zweten dus das ook goed
oh ja zeker hoor, ik geniet genoeg en als je koken leuk vindt zijn er zat dingen die je gewoon kan eten dus ik heb het niet slecht . Buiten dat ik wil niet echt keihard lijnen; funest voor mijn humeur en bovendien houd ik t dan toch niet vol en dus is deze manier veel beter. langzamer maar prima te doen, nou ja je kent het zelf ..quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk weleens nee zeggen tegen dingen, en ook weleens jezelf pushen om toch te gaan sporten, maar ik bedoelde dat je in het algemeen nog ruim voldoende kunt genieten van lekker etenIk bedoel niet dat het niet weleens rot kan zijn, hoor
Maar ik weet dat mijn vader bijvoorbeeld altijd heel fanatiek lijnde, en dan echt zielig en verdrietig was, want 'je mag helemaal niks'.
en zodra hij op streef was weer keihard losging
Gelukkig is dat mijn doel niet. En al helemaal niet mijn droom. En ben blij dat mijn lief dat ook niets vind. Voor mij mag het strakker. Bij voorkeur 1 blok, maar zeker geen 6 tot 8quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:50 schreef Vido het volgende:
Haha, wasbordje/blokjes/six-pack, de droom van elke man die aan het afvallen is denk ik zo, of in ieder geval 95%
Amenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef DarkElf het volgende:
ik geloof niet in goede voornemens met oud en nieuw.. als je het de rest van het jaar niet kan waarom zou 1 jan dan ineens magisch zijn?Gewoon doen dus als je iets wilt
lekkere rucola sla met ananas, rode ui en wat andere dingetjes die je lekker vindt?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:08 schreef Ender_W het volgende:
Zo, net eerste training in de nieuwe sportschool gehad. En gelijk het trainingschema van de instructeurs overhoop gehaaldBijna alles is zwaarder en intensiever geworden. En nog meer oefeningen erbij
maar het ging wel lekker. Ben benieuwd of ik maandag nog spierpijn heb..., zal wel meevallen. Voor de rest vanmorgen ontbeten met een bakje Cruesli/muesli/cornflakes... heerlijk. Zometeen lunch, ik denk 2 sneetjes brood en vanavond is nog niet bekend. Ik moet de boodschappen doen en ik ga wel wat gezonds maken denk ik. Iemand suggesties
Tofheid!quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:48 schreef DarkElf het volgende:
vanmiddag in de stad een rokje naar de naaister gebracht, zonde om weg te doen want nog vrij nieuw maar hij moest al flink ingenomen wordenen een nieuw jurkje gekocht, een maat kleiner dan anders en je ziet er echt heel duidelijk in dat mijn lichaam anders wordt
ik vond het een uitdaging...quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ben benieuwd hoe het rijstpapier-avontuur jou vergaat, DEDe vulling is echt
maar die vellen vond ik een drama!
Victory! Volgens mij is dat veel meer genieten dan zomaar een hele zak naar binnen schuiven. Way to go, lady!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef DarkElf het volgende:
oh ja in t kader van, genieten kan met mateik heb vandaag bij een bonbonzaak 2, jaja maar 2, rondjes borstplaat gekocht, vanille en chocoloade. T was zo licht dat de kassa er niets mee kon
en het was heel lekker en ik ben echt trots dat ik er maar 2 gekocht heb
quote:Op zondag 13 december 2009 09:09 schreef Stout het volgende:
wow wat goed al die lijstjes en trainigen
Hier gisteren op jacht naar een broek : ik kon kiezenwaar ik voorheen in maat 56 zat , heb ik nu maatje 48 ! Als dr een 46 was geweest had ik die gedaan, maar helaas was die dr niet...
Ben echt bijna uit de grote matenOja en ik heb ook nog laarsjes voor onder de broek
quote:Op zondag 13 december 2009 11:16 schreef Stout het volgende:
ja echt zo heerlijk
Zoonlief was mee en die zei ook mam, je ziet er goed uit ....dan smelt je toch ?
wat goedquote:Op zondag 13 december 2009 09:09 schreef Stout het volgende:
wow wat goed al die lijstjes en trainigen
Hier gisteren op jacht naar een broek : ik kon kiezenwaar ik voorheen in maat 56 zat , heb ik nu maatje 48 ! Als dr een 46 was geweest had ik die gedaan, maar helaas was die dr niet...
Ben echt bijna uit de grote matenOja en ik heb ook nog laarsjes voor onder de broek
nee eigenlijk niet maar ik ben ook geen snoeper. meer een bourgondierquote:Op maandag 14 december 2009 09:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hebben jullie ook meer zin in snoepen met die koude weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hulde!Ja doei.
Ik weet alleen dat de Decathlon in Nederland achterlijk duur isquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef DarkElf het volgende:
sportbeha daar ga ik morgen eens voor kijken, iemand ervaring mee?
Apart dingquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef DarkElf het volgende:
sportbeha daar ga ik morgen eens voor kijken, iemand ervaring mee?
Geen idee of het klopt, maar ik vind het erg weinig en niet direct de meest optimale keuze qua voedingsmiddelenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:44 schreef MoonCore het volgende:
Even een vraagje ben laatst begonnen met calorieën tellen en vraag me af of dit ongeveer klopt of houd ik mezelf voor de gek qua calorie aantallen?
Di 15 december 2009 1245
1 kop koffie met koffiemelk 50
3 beschuiten met (weinig) hagelslag 185
1,5 bord macaroni met groenten 650
1 kop cappucino 60
2 bruine boterhammen met hagelslag 200
1 kop warme chocolademelk 100
heb jij een shockabsorber? net als sjeen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb er ooit mee in m'n handen gestaan, DE, maar ik vond met niet stevig genoeg aanvoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |