abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75513808
FOK! Dieetclub #293: luie donders met maatje 44.

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Dienstmededeling van Troel
De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.
(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.
Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vido op 11-12-2009 13:31:42 ]
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_75513834
Sterke buikspieren zijn tof
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 december 2009 @ 13:00:04 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75514037
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef Mejuffrouw het volgende:

[..]

Is dit al klieren? Ik bedoelde er alleen mee dat dit topic erg snel ging.

En nee ik heb op het moment weinig nuttigs toe te voegen. Na verandering van medicatie kom ik 1,5 kilo per maand aan. dus zit alweer bijna op oude gewicht.ondanks een nette calorie inname van ongeveer 1700. Zeer frustrerend
Verkeerde interpretatie van mijn kant waarschijnlijk, mijn excuses... Zal het even uitleggen Als iemand die ik normaal nooit in dit topic zie, komt binnenvallen met 'crash topic', dan link ik 'crash' aan überslechte manier van gewicht verliezen en niet aan 'hee, dit topic gaat snel'. Is dat heel raar?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75515183
tvp

Over doelen enzo... stiekum had ik natuurlijk wel een doel en dat was -10 kilo voor t einde van het jaar. aangezien het nu 11 dec is en op -9.4 kilo zit lijkt mij dat haalbaar dus ik ben een Blije DE. Verder heb ik trouwens nog geen doelen, echt niet maar ben hier al heel blij mee, t kan dus wel en ik ga braaf zo door...

Moet ik mij wel niet laten gaan met kerst maar aangezien we naar Berlijn gaan en dus veel gaan lopen (stad zien, musea, kerstmarkten enzo, oh en ik neem mijn hardloopspul mee!) ipv lui bij familie hangen en uit pure ellende je maar volproppen ben ik hoopvol

[ Bericht 53% gewijzigd door DarkElf op 11-12-2009 13:43:41 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75516018
Tja, en goede voornemens hoeven wij natuurlijk niet meer te verzinnen, die hebben we immers allemaal al, toch?
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_75516129
ik geloof niet in goede voornemens met oud en nieuw.. als je het de rest van het jaar niet kan waarom zou 1 jan dan ineens magisch zijn? Gewoon doen dus als je iets wilt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75516130
DE, en lekker uit eten natuurlijk Met je hummus

Maar fijn dat het zo goed lukt, en dat het ook relatief weinig moeite kost (tenminste, dat idee heb ik wel bij je). En dat je je hardloopspul meeneemt You big fat addict!! Ik laat de mijne maar thuis, moeten een beetje licht reizen en ik beweeg sowieso vast wel genoeg (wandelen, zwemmen/snorkelen, kanoen).
pi_75516253
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
DE, en lekker uit eten natuurlijk Met je hummus

Maar fijn dat het zo goed lukt, en dat het ook relatief weinig moeite kost (tenminste, dat idee heb ik wel bij je). En dat je je hardloopspul meeneemt You big fat addict!! Ik laat de mijne maar thuis, moeten een beetje licht reizen en ik beweeg sowieso vast wel genoeg (wandelen, zwemmen/snorkelen, kanoen).
yep wel uit eten. Iig turks maar we zaten ook al Japans te denken dus das prima... en idd kost het mij relatief weinig moeite (heb heus wel baaldagen hoor maar die zijn tot nu toe minimaal eigenlijk) ...

jij gaat genoeg bewegen idd! En zweten dus das ook goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75516430
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef DarkElf het volgende:
ik geloof niet in goede voornemens met oud en nieuw.. als je het de rest van het jaar niet kan waarom zou 1 jan dan ineens magisch zijn? Gewoon doen dus als je iets wilt
Was gisteren aan 't kletsen met de eigenaar van de sportschool waar ik kom, blijkbaar is het in januari gemiddeld 20% drukker dan in andere maanden. Mei (voor de zomervakantie) en november (voor de feestmaand) zijn gemiddeld 10-15% drukker. Toch leuke statistieken
pi_75516480
das bij de sportschool in ons dorp ook.... in feb begint het alweer af te zakken en in maart zijn alleen de echte doorzetters er nog...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75516590
Jullie willen een paar kilo kwijt. Ik ken nog wel wat kinderen die wel een paar kilo extra kunnen gebruiken.
Kijk hier eens, strijk eens over je hart en geef een kind wat extra te eten:

Fok!kerstactie 2009: Madalief!!

pi_75517024
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Verkeerde interpretatie van mijn kant waarschijnlijk, mijn excuses... Zal het even uitleggen Als iemand die ik normaal nooit in dit topic zie, komt binnenvallen met 'crash topic', dan link ik 'crash' aan überslechte manier van gewicht verliezen en niet aan 'hee, dit topic gaat snel'. Is dat heel raar?
Ik kom hier al een half jaar, maar ben voornamelijk een meelurker. In de hoop op nog meer inspiratie
pi_75517268
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:00 schreef DarkElf het volgende:

[..]

yep wel uit eten. Iig turks maar we zaten ook al Japans te denken dus das prima... en idd kost het mij relatief weinig moeite (heb heus wel baaldagen hoor maar die zijn tot nu toe minimaal eigenlijk) ...

jij gaat genoeg bewegen idd! En zweten dus das ook goed
Je moet natuurlijk weleens nee zeggen tegen dingen, en ook weleens jezelf pushen om toch te gaan sporten, maar ik bedoelde dat je in het algemeen nog ruim voldoende kunt genieten van lekker eten Ik bedoel niet dat het niet weleens rot kan zijn, hoor Maar ik weet dat mijn vader bijvoorbeeld altijd heel fanatiek lijnde, en dan echt zielig en verdrietig was, want 'je mag helemaal niks'.
en zodra hij op streef was weer keihard losging
pi_75517438
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk weleens nee zeggen tegen dingen, en ook weleens jezelf pushen om toch te gaan sporten, maar ik bedoelde dat je in het algemeen nog ruim voldoende kunt genieten van lekker eten Ik bedoel niet dat het niet weleens rot kan zijn, hoor Maar ik weet dat mijn vader bijvoorbeeld altijd heel fanatiek lijnde, en dan echt zielig en verdrietig was, want 'je mag helemaal niks'.
en zodra hij op streef was weer keihard losging
oh ja zeker hoor, ik geniet genoeg en als je koken leuk vindt zijn er zat dingen die je gewoon kan eten dus ik heb het niet slecht . Buiten dat ik wil niet echt keihard lijnen; funest voor mijn humeur en bovendien houd ik t dan toch niet vol en dus is deze manier veel beter. langzamer maar prima te doen, nou ja je kent het zelf ..

je vader... nee zo ben ik niet nee. Meestal heb ik de week voor mijn periode meer honger en dankan ik mij wel eens aanstellen maar verder gaat t prima.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75521230
Zo...rust weer terug hier ? Heb niet alles gevolgd en gelezen, ben ik ook niet van plan
Hier met kerst geen wilde plannen, doordat ik glutenvrij en lactose vrij moet eten, blijft er weinig over Wel hanidg. Met oud en nieuw eet ik ook gewoon, oliebollen en zo vind ik toch ook niet lekker.
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:20:43 #16
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75521792
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:50 schreef Vido het volgende:
Haha, wasbordje/blokjes/six-pack, de droom van elke man die aan het afvallen is denk ik zo, of in ieder geval 95%
Gelukkig is dat mijn doel niet. En al helemaal niet mijn droom. En ben blij dat mijn lief dat ook niets vind. Voor mij mag het strakker. Bij voorkeur 1 blok, maar zeker geen 6 tot 8 .
Live life to the Ender :D
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:05:35 #17
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_75529032
TVP

Morgenochtend weer looptraining
pi_75529657
tvp
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:47:28 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75533138
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef DarkElf het volgende:
Amen .

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen pindakaas
L: 2 broodjes tonijnsalade met ei
T: 1-haps kaneel brioches
D: chickenwings met zelfgebakken frietjes en salade
T: chipjes (dat mag op de vrijdag avond )
KuikenGuppy
pi_75543617
tvp
Ja doei.
  Boks-Chick zaterdag 12 december 2009 @ 11:24:34 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75544288
Benne wu weer!

Gister een zondig dagje gehad Ik ging niet lunchen want we hadden kerst lunch/diner oid bij een klant, 'smiddags vanaf 13:30. We kregen zeetong, met vooraf gamba's klaargemaakt volgens recept van het huis (omg wat waren die lekker!) en tarte tartin toe met een bolletje vanille ijs.... Het duurde tot 15:00 uur. En toen ik om 16:00 uur terug was op kantoor, moest ik blijven voor een PV feestje die wat later begon en tja dan ga je aan de hapjes want avondeten zat er niet in...

Maar goed, zometeen trainen, heb er een hard hoofd in want ik heb de hele week last gehad van mn knie. Trappen aflopen (de draai tussen de trappen in met name) is a bitch

Sinds eergister gaat het wat beter, dus zo gewoon kijken wat gaat en wat niet gaat.

Laters!
lolwut
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:08:59 #22
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75545119
Zo, net eerste training in de nieuwe sportschool gehad. En gelijk het trainingschema van de instructeurs overhoop gehaald Bijna alles is zwaarder en intensiever geworden. En nog meer oefeningen erbij

maar het ging wel lekker. Ben benieuwd of ik maandag nog spierpijn heb..., zal wel meevallen. Voor de rest vanmorgen ontbeten met een bakje Cruesli/muesli/cornflakes... heerlijk. Zometeen lunch, ik denk 2 sneetjes brood en vanavond is nog niet bekend. Ik moet de boodschappen doen en ik ga wel wat gezonds maken denk ik. Iemand suggesties
Live life to the Ender :D
  Boks-Chick zaterdag 12 december 2009 @ 14:15:02 #23
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75548149
zo, training zit er op zo eerst even uitgebreid badderen, maar ben trots dus ik wilde het volgende eerst neerplempen hier

terugdenkend aan het schema van 2 weken terug die ik de eerste keer heb gedaan, omg wat had ik het toen zwaar, ik was op een gegeven moment helemaal dizzie enzo

Nu hetzelfde schema weer, en ik was na het schema heul niet echt moe! Wel wat verzuring maar moe? Nee. Mijn trainer doet zelf fanatiek atletiek, en een maat van hem kwam net trainen. HIj zo: joh, je hebt meer dan genoeg kracht, doe lekker met ons mee als je nog tijd en zin hebt! Nou vind ik mezelf een kneusje in vergelijking met wat ik tot een paar jaar terug allemaal kon, dus was nogal verbaasd over het voorstel. Maar ik dacht, ach, hij vraagt het, gewoon doen, als het niet gaat kan je altijd stoppn.
En dat ging best goed al zeg ik het zelf Met gewichten getraint, uitstapoefenigen met zo'n bodybuilderstang met gewichten er aan (hoe heet zo'n ding ), optrekken en pushen enz. Ging natuurlijk niet zoals bij hun, maar ik kon alle oefeningen verlicht meedoen

Ben stiekem best trots Daarom moest ik het ff alvast kwijt.
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 12 december 2009 @ 14:16:13 #24
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75548177
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:08 schreef Ender_W het volgende:
Zo, net eerste training in de nieuwe sportschool gehad. En gelijk het trainingschema van de instructeurs overhoop gehaald Bijna alles is zwaarder en intensiever geworden. En nog meer oefeningen erbij

maar het ging wel lekker. Ben benieuwd of ik maandag nog spierpijn heb..., zal wel meevallen. Voor de rest vanmorgen ontbeten met een bakje Cruesli/muesli/cornflakes... heerlijk. Zometeen lunch, ik denk 2 sneetjes brood en vanavond is nog niet bekend. Ik moet de boodschappen doen en ik ga wel wat gezonds maken denk ik. Iemand suggesties
lekkere rucola sla met ananas, rode ui en wat andere dingetjes die je lekker vindt?
Zelf ga ik voor de bloemkool vanavond, met ik denk een biefstukje
lolwut
pi_75550445
vanmiddag in de stad een rokje naar de naaister gebracht, zonde om weg te doen want nog vrij nieuw maar hij moest al flink ingenomen worden en een nieuw jurkje gekocht, een maat kleiner dan anders en je ziet er echt heel duidelijk in dat mijn lichaam anders wordt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')