SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hulde!Ja doei.
Ik weet alleen dat de Decathlon in Nederland achterlijk duur isquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef DarkElf het volgende:
sportbeha daar ga ik morgen eens voor kijken, iemand ervaring mee?
Apart dingquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef DarkElf het volgende:
Geen idee of het klopt, maar ik vind het erg weinig en niet direct de meest optimale keuze qua voedingsmiddelenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:44 schreef MoonCore het volgende:
Even een vraagje ben laatst begonnen met calorieën tellen en vraag me af of dit ongeveer klopt of houd ik mezelf voor de gek qua calorie aantallen?
Di 15 december 2009 1245
1 kop koffie met koffiemelk 50
3 beschuiten met (weinig) hagelslag 185
1,5 bord macaroni met groenten 650
1 kop cappucino 60
2 bruine boterhammen met hagelslag 200
1 kop warme chocolademelk 100
heb jij een shockabsorber? net als sjeen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb er ooit mee in m'n handen gestaan, DE, maar ik vond met niet stevig genoeg aanvoelen
das een idee, eens zien of ik naar antwerpen kan morgen..quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
Bij de Galeria Inno hebben ze ook shockabsorbersIk ben fan, hoor. Da's het meer deugdelijke snoer- en hijswerk
Niet mooi, en achteraf de strepen in je vel, maar het zit 10x beter.
Daar hebben we een mooie banner voor Sjeen!quote:Op maandag 14 december 2009 17:21 schreef Sjeen het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?
Fok!kerstactie 2009: Madalief!!

Ik probeer het nog even zonder!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef DarkElf het volgende:
Jaja, ik pas op! Maar voorlopig worden ze alleen maar kleiner lijkt he?quote:Op woensdag 16 december 2009 07:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je last krijgt wel een gaan halen hè?
Kweenie. Krijg nu al rare blikken met dat badpak van mij.quote:
ja dat ook dusquote:Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef Jarno het volgende:
Ik kan zelf wel aardig rijden in de sneeuw maar je bent vaak niet de enige op de weg enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |