Wat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef Houniet het volgende:
Heb je al gezien L.N0 !!?1
Ey.quote:
Als jij dat sport vindquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:39 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Autosport (als je het zo kan noemen).
Leuk om te doen, leuk om te kijken (vooral DTM).
Verder weinig eigenlijk, ik heb thuis nog een (aardig duur) skateboard liggen, maar die heb ik al een tijd niet meer aangeraakt.
Had ik gisteren ook al (...).quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:42 schreef L.no het volgende:
Wat?
De definitie van sport is sowieso al moeilijk te formuleren.quote:
Voor mij is het een trede van een ladder.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
De definitie van sport is sowieso al moeilijk te formuleren.
Vertel?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:46 schreef DjRex89 het volgende:
BMI
Daar klopt ook echt geen reet van
In mijn ogen is het een uitoefening van lichamelijke inspanning. Vandaar dus dat ik schaken ook geen sport vindquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
De definitie van sport is sowieso al moeilijk te formuleren.
Wat P. zegt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:46 schreef DjRex89 het volgende:
BMI
Daar klopt ook echt geen reet van
Maar DTM kost onwijs veel lichamelijke inspanning hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:50 schreef Puala het volgende:
[..]
In mijn ogen is het een uitoefening van lichamelijke inspanning. Vandaar dus dat ik schaken ook geen sport vind
Ik zou iets van 86 mogen wegenquote:
Zie je het nou echt niet?quote:
Klopt waarschijnlijk wel. Al verwacht ik niet dat *user* (vergetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar DTM kost onwijs veel lichamelijke inspanning hoor. Zelfde geldt voor motorsport.
Tsja, er wordt ook niet gekeken naar de vetpercentages. Dus wat dat betreft is het gewoon bagger jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zou iets van 86 mogen wegenIk haal de 80 nog niet eens en zou echt wel te dik zijn als ik 86 zou wegen..
Leuk tochquote:
Het is dan ook een hulpmiddel om je een soort van identificatie te kunnen geven. Maar precies wat je zegt, dat is nog geen vetpercentage.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt waarschijnlijk wel. Al verwacht ik niet dat *user* (vergeten) zelf autocoureur is?
[..]
Tsja, er wordt ook niet gekeken naar de vetpercentages. Dus wat dat betreft is het gewoon bagger ja
Mijn signature, mijn signature.quote:
Dat is een gevalletje:quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:56 schreef jna het volgende:
Over sport gesproken. Snapt iemand hier de regels van cricket?
echt van alle sporten ken ik de basisspelregels behalve van cricket
Mja ik ben niet dik en ook niet mega dun dus vind het wel best zoquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mijn signature, mijn signature.
L.NO KIJK ONDER DEZE REGEL, HIEROO ONDER DEZE REGEL
[ afbeelding ]
quote:
Het is idd een hulpmiddelquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het is dan ook een hulpmiddel om je een soort van identificatie te kunnen geven. Maar precies wat je zegt, dat is nog geen vetpercentage.
Volgende week vrijquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nú pasEn ik had nog wel een hint gegeven.
Volgende week ook maar tot vier uur
Waar dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nú pasEn ik had nog wel een hint gegeven.
Volgende week ook maar tot vier uur
En wat betekend dat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een beetje hoooofdpijn. ><
Je komt toch wel elke ochtend om acht uur goedemorgen zeggen?quote:
Stage SC #1179: Karaoke met AMDB!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waar dan?
Pff krijg echt een inkak-momentje
Ben weer lekker wakker vandaagquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Anders wil Bootje wel.
met jou of je vriend, of beide
Of zusje of moederquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Anders wil Bootje wel.
Joah, vraag maar aan MarkM.quote:
Maar dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Anders wil Bootje wel.
Die ken ik welquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Joah, vraag maar aan MarkM.
Dat is de geluksvogel vanavond gok ikquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die ken ik welwat is er met hem?
Da's mijn lover!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die ken ik welwat is er met hem?
Neequote:
Ja wel ingeschreven, maar nu al weer spijt van. Voldoet totaal niet aan mijn wensenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je komt toch wel elke ochtend om acht uur goedemorgen zeggen?
Al ingeschreven op KamerNet trouwens?
Wel doen hé, kan je lachenquote:
quote:
Ohjee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, mijn ex zwerft hier ook nog rond.
Die kende je ook via fok?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, mijn ex zwerft hier ook nog rond.
Bootje?quote:
quote:
Mja, met de bans die ze krijgen en de rellen waar ze altijd bij betrokken zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
2 redelijk bekende users. Ik kende de namen in ieder geval
Val je op bad boysquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, met de bans die ze krijgen en de rellen waar ze altijd bij betrokken zijn.
Je zoekt ze wel uit inderdaad....quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wel vet stoer, bijna net zo cool als Bear Grylls.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Welluk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wel vet stoer, bijna net zo cool als Bear Grylls.
Bootje.quote:
Zou kunnen, zijn naam komt me wel bekend voor.quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:35 schreef jna het volgende:
Is dat die gast die een hoop stront pakt, het boven z'n hoofd uitknijpt en het sap wat eruitkomt opdrinkt?
Jep, komt uit New Moon.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Zou kunnen, zijn naam komt me wel bekend voor.
Jouw UI komt uit New Moon right? Valt me net op.
Nog lager?quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:35 schreef jna het volgende:
Is dat die gast die een hoop stront pakt, het boven z'n hoofd uitknijpt en het sap wat eruitkomt opdrinkt?
Zegt met lage stem: moet ie wat aan z'n BMI gaan doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jep, komt uit New Moon.
[..]
Nog lager?
Ik kijk nog liever een clip van Rinus dan dat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen water hebt...
Glittervampieren.quote:
Ik vond de scenes zoals jouw UI wel tof, dat moet ik wel eerlijk toegeven.quote:
Idd, zitten nog andere hele leuke tussen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Glittervampieren.
Edit: geniaal geschreven trouwens.
Ik heb zoveel literatuur gelezen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ook de boeken niet.
Ga eens echte literatuur lezen, dan merk je het verschil wel
Oeh, leesvoer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:49 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Idd, zitten nog andere hele leuke tussen.
Zoals daar zijn:
7 Reasons to Keep our Tyrannosaur off Crack Cocaine.
en
How Everything Goes to Hell During a Zombie Apocalypse.
Er is ook veel beter geschreven fantasy. Dit is gewoon een boetiek romannetje met een vampierquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb zoveel literatuur gelezen.
Alleen omdat ik van fantasy houd, wil niet zeggen dat ik geen boeken lees.
*start autoquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil slapen. Ik val bijna in slaap achter mijn computer. Kan iemand mij wakker houden?
Glas water in je gezicht hebben?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil slapen. Ik val bijna in slaap achter mijn computer. Kan iemand mij wakker houden?
Succes. Ik moest op een gegeven moment zo hard lachen dat mijn baas boos kijkend het kantoor binnenkwam. Hij zit twee deuren verder.quote:
Ja, mag ik ook ontspanning hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er is ook veel beter geschreven fantasy. Dit is gewoon een boetiek romannetje met een vampier
Hoeveel heeft Bootje er dan?quote:
Jewel, maar miss dat hij het weetquote:
Harry Potter is dan ook redelijk goed geschreven hoor. Vind ze zelf ook leukquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, mag ik ook ontspanning hebben.
Ik heb ook andere boeken gelezen. Iedereen vindt Harry Potter ook stom, maar ik vind het geweldig.
Maar ik lees zeg maar ongeveer al vanaf ik kan lezen, dus ik heb aardig wat boeken gelezen.
Ze zijn grappig ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Succes. Ik moest op een gegeven moment zo hard lachen dat mijn baas boos kijkend het kantoor binnenkwam. Hij zit twee deuren verder.
Ik gok dat hij het niet weet. Slinger het aantal is richting mij?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jewel, maar miss dat hij het weet.
In mijn omgeving haat iedereen het, behalve mijn moeder.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Harry Potter is dan ook redelijk goed geschreven hoor. Vind ze zelf ook leuk
Ik vind dat harry potter een sterke verhaallijn heeft, bij Twilight zie ik dat niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, mag ik ook ontspanning hebben.
Ik heb ook andere boeken gelezen. Iedereen vindt Harry Potter ook stom, maar ik vind het geweldig.
Maar ik lees zeg maar ongeveer al vanaf ik kan lezen, dus ik heb aardig wat boeken gelezen.
Heb jij meer dan Isdatzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef Houniet het volgende:
Laat maar, ik heb er meer dan Bootje!
Neequote:
Twilight is voor mij gewoon ontspanning. En ik heb iets met vampieren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind dat harry potter een sterke verhaallijn heeft, bij Twilight zie ik dat niet.
Ik heb er maar 55, dus dan wint Isdatzoquote:
Haha, ik dacht al.quote:
Ik heb manga gelezen wat betere vampierverhalen heeft dan dit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Twilight is voor mij gewoon ontspanning. En ik heb iets met vampieren.
Ik houd niet van manga.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al.![]()
[..]
Ik heb manga gelezen wat betere vampierverhalen heeft dan dit.
Oh, het is voor ontspanning.. laat maar zitten dan.
Pff, nog meerquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb er maar 55, dus dan wint Isdatzo.
Ik ben een hele brave nette gast.
Ik meen 108.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Pff, nog meer![]()
En hoe veel heeft isdatzo er?
Een film vergelijken met manga.. yeah..quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het kan ook dat jullie niet van Twilight houden.
Volgens mij niet.quote:
Yeah, want ik had het over de films in plaats van over de boeken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Een film vergelijken met manga.. yeah..
Is er zo'n dramatisch verschil tussen de boek-versie en de film?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Yeah, want ik had het over de films in plaats van over de boeken.
Neuh, dat niet, maar de boeken zijn uitgebreider.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Is er zo'n dramatisch verschil tussen de boek-versie en de film?
Je vergelijkt nog steeds één reeks van boeken met manga, blijft nog steeds een vage vergelijking.
Ik praat over de verhaallijn.. dat het veel beter kan. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, maar de boeken zijn uitgebreider.
Ja, jij begint over manga. Heel manga kan mij aan mijn reet roesten, net zoals bij jullie Twilight. Who cares? Jij gaat er moeilijk over doen dat je wel eens betere manga's hebt gelezen.
Ja, dat kan. En ik voel me niet aangevallen, maar jij begint over dingen die er niks mee te maken hebben en als ik er dan op reageer, zeg jij dat het nergens mee te maken heeft. Oke.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik praat over de verhaallijn.. dat het veel beter kan. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen.
Niets mee te maken? Je begrijpt overduidelijk mijn punt niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat kan. En ik voel me niet aangevallen, maar jij begint over dingen die er niks mee te maken hebben en als ik er dan op reageer, zeg jij dat het nergens mee te maken heeft. Oke.
En nu ga ik naar huis, want ik heb het gehad op mijn stage.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat kan. En ik voel me niet aangevallen, maar jij begint over dingen die er niks mee te maken hebben en als ik er dan op reageer, zeg jij dat het nergens mee te maken heeft. Oke.
En nu ga ik naar huis, want ik heb het gehad op mijn stage.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:15 schreef jna het volgende:
Heb jij wel eens een positieve note gezien Hou?
Fotoshoot? Vertel?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Houniet het volgende:
Ik heb zo een fotoshoot, daarna werken en voetballen.
In pak, voor de zaakquote:
Volgens mij heb ik er eentje. Ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:15 schreef jna het volgende:
Heb jij wel eens een positieve note gezien Hou?
Nee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er eentje. Ik weet het niet zeker.
Gezelligquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
In pak, voor de zaak. Vraag me niet waarom, krijg ik nog te horen.
Inhoud geef ik niet, alleen hoeveelheid kan wel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gaan die van mij over warezrequests enzo? Of mag je niet zoveel info geven?
Die kan ik zelf aflezenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inhoud geef ik niet, alleen hoeveelheid kan wel.
Daar blijft het ook bijquote:
Had deze reactie niet gezien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja wel ingeschreven, maar nu al weer spijt van. Voldoet totaal niet aan mijn wensen![]()
Eigen keuken/douche is wel de wens ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Had deze reactie niet gezien.
Waarom voldoet het niet aan je wensen? Wil je een studio?
Betaal je wel voor... Vind het zelf overgewaardeerd als student, al is het wel handig soms.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Eigen keuken/douche is wel de wens ja.
Ik ben erg gesteld op mijn privacy en een moeilijke eter. Voor mij genoeg reden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Betaal je wel voor... Vind het zelf overgewaardeerd als student, al is het wel handig soms.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
Toevallig hoor. Hou gaat weg en jij komt net aan
Misschien vertellen jullie het onbewust gewoon niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef AMDB het volgende:
Waarom zouden we die dingen niet delen? Mijn vriendin weet van alle punten af
Ja maar, ik heb de meeste dingen d'r weleens gezegd. Ze weet dat ik altijd kijk naar vrouwen, ze weet dat ik d'r soms niet begrijp en ze weet dat ik nog een kind ben van binnen en dat ik soms behoefte heb aan vrijheid.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien vertellen jullie het onbewust gewoon niet.
Wat een load of bullcrapquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:17 schreef Houniet het volgende:
Deze ‘waarheden’ delen mannen nooit met hun vrouwen
[knip]
Oh, ik ken genoeg die niet zo open zijn als jou.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb de meeste dingen d'r weleens gezegd. Ze weet dat ik altijd kijk naar vrouwen, ze weet dat ik d'r soms niet begrijp en ze weet dat ik nog een kind ben van binnen en dat ik soms behoefte heb aan vrijheid.
Waarom zou ik dat 'geheim' houden? Stom lijstje.
(c) 2009 Stichting Open Deur?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:17 schreef Houniet het volgende:
<knip lijst>
Dat zou best kunnen, maar dat ligt dan misschien ook aan de vriendin die zulke dingen niet snapt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, ik ken genoeg die niet zo open zijn als jou.
Dat zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dat ligt dan misschien ook aan de vriendin die zulke dingen niet snapt.
Je bent vergeten om met een hoofdletter te beginnen.quote:
Je snapt hem niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Je bent vergeten om met een hoofdletter te beginnen.
Deze ‘waarheden’ delen mannen nooit met hun vrouwenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan het mij ook weinig schelen eigenlijk.
Een fout blijft een fout. Mierenneuken blijft mierenneuken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
liever een hoofdletter her en der missen dan grammatica niet beheersen
Oke.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deze ‘waarheden’ delen mannen nooit met hun vrouwen
Moblo bedoelt: deze waarheden deel JIJ nooit met je vriendin.
Maar ze verbeterde geen fout. Dan bleef ze bezigquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Een fout blijft een fout. Mierenneuken blijft mierenneuken.
Huh? Volgens mij heb jij het mis?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar ze verbeterde geen fout. Dan bleef ze bezig.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, ik ken genoeg die niet zo open zijn als jou.
*jou moeten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef jna het volgende:
jou moet niet denken dat je hunnie ken verbeteren
Doet 'ie anders noooitquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dus je verbeterde wel een fout.
Isdatzo lult maar raar
kijk! een hoofdletter!!! --> Nee, echt? ...... <-- kijk, puntjes aan het einde van de zinquote:
Jemig Isdatzo.quote:
Zet dan op z'n minst die puntjes vóór het vraagtekenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk! een hoofdletter!!! --> Nee, echt? ...... <-- kijk, puntjes aan het einde van de zin
..Nee...!!..quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zet dan op z'n minst die puntjes vóór het vraagteken.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk! een hoofdletter!!! --> Nee, echt? ...... <-- kijk, puntjes aan het einde van de zin
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef AMDB het volgende:
Bedrijfsleider net: zou je niet iets gaan doen?
Ik: het is vrijdagmiddag![]()
Hij: Ja zeg! Dat kan niet!
Ik:![]()
Zoals het hoort. Hulde voor de bedrijfsleider.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef AMDB het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Hulde voor de bedrijfsleider.
Ja, als ik tot vier uur aan het werk moet zijn, dan ben ik dat, wel zo logisch...quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
ik heb al sinds half 1 weekend
Heldquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef AMDB het volgende:
Het was eerst druk en toen ging iedereen eentje voor eentje weg.quote:
Bon tardi dushi! Kon ta bai?quote:
Hard aan het werk? Je was er een tijdje niet.quote:
Ja, storing, altijd leuk zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Hard aan het werk? Je was er een tijdje niet.
Bah, vreselijk. Waarom moet dat soort onzin altijd voor het weekend zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, storing, altijd leuk zo vlak voor het weekend.
Vlak voordat het over het randje komt moet je stoppenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef The_Dean het volgende:
Hoe lang moet een mok met chocolademelk eigenlijk opwarmen in de magnetron?
Maar ondertussen zit je ook af en toe te fokken...quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, als ik tot vier uur aan het werk moet zijn, dan ben ik dat, wel zo logisch...
niet...quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef The_Dean het volgende:
En dan ipv steelpannetje kan je ook heel prima de magnetron gebruikenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet...
Melk opwarmen in steelpannetje + cacaopoeder + vers geklopte slagroom
Hangt af hoe warm je het wilt hebben. een half minuutje kan, maar 1 of 2 minuten kan ook.. gewoon een slurpje nemen en langer doen als je het niet warm genoeg vindt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef The_Dean het volgende:
Welkom terug.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:29 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben er weer. Ff 328 km gereden (puur met het vrachtwagentje). De auto erbij is 155 extra..
Uit een pak is ook echtquote:
Dat doe je thuis maarquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet...
Melk opwarmen in steelpannetje + cacaopoeder + vers geklopte slagroom
Ja, even in de pauze of als ik er toch zit gegevens te verwerkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar ondertussen zit je ook af en toe te fokken...
Maarja, het is gewoon saai op stage, veel dingen al af, laatste weken komen er aan. En ik presteer veel beter onder druk. Ook flink wat op papier gekregen die laatste paar minuten
Vooral verquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |