quote:Op maandag 13 december 2004 15:18 schreef pfaf het volgende:
Het is al weer 2 weekjes december en iedere muziek-site, forum en muziekblad staat vol met jaarlijstjes. Fok kan uiteraard niet achterblijven, dus post hier je favoriete albums van het afgelopen jaar.![]()
Jammerquote:
Om eerlijk te zijn heb ik maar drie albums uit 2009 beluisterdquote:Op donderdag 10 december 2009 22:52 schreef pfaf het volgende:
Ik zal het een poging geven.
Kom jij met een lijstje? Met AM?
Plaat is van heel laat december 2008, op een moment dat alle jaarlijstjes van dat jaar allang waren opgemaakt. Dus die telt gewoon mee voor 2009.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:50 schreef On het volgende:
Roosbeef is toch gewoon (eind) 2008? Ik heb wikipedia en rateyourmusic als bron gebruikt. Zelfs op bovenstaande musicmeter staat 2008.
Ik zet 'r niet in mijn lijst in elk geval, stond er vorig jaar bij mij in en dat kan niet 2 jaar natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 23:50 schreef On het volgende:
Roosbeef is toch gewoon (eind) 2008? Ik heb wikipedia en rateyourmusic als bron gebruikt. Zelfs op bovenstaande musicmeter staat 2008.
Tsja, officieel stond 'tie geplanned voor jan. 2009, maar de plaat lag wat te vroeg in de winkels. Overigens reken ik vaak alle albums vanaf half december tot het volgende 'muziekjaar'.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:50 schreef On het volgende:
Daarom vind ik de omschrijving van pfaf over wilco wel gepast, niks revolutionairs...maar wel gewoon heel goed. Bij komt ie ook wel hoog hoor (en dat vond ik al voor ik wilco-fanaat werd dankzij paradisoquote:foto Op vrijdag 11 december 2009 09:58 schreef Beregd het volgende:
mooie lijst, pfaf.
De hoge positie van wilco verrast me, dat album valt me tegen.
Met andrew bird heb ik ook moeite, ik hoor wel dat het een goed album is, maar er naar blijven luisteren lukt me niet, de teksten vallen me ook wat tegen, nieuw is het allemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop