quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Ik ga me ook aanmelden voor die gangsterhyve.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig.![]()
In mijn tijd hadden we dat nog niet.
Chill, kan iedereen je hyve zien aangezien we weten hoe je heet en kunnen je daar lekker zoeken aangezien ze dan maar 44 leden hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga me ook aanmelden voor die gangsterhyve.
Je moet dit wijf serieus kennen, nog nooit zo'n vreemde docente meegemaakt :").
ik scherm m wel even afquote:Op donderdag 10 december 2009 19:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Chill, kan iedereen je hyve zien aangezien we weten hoe je heet en kunnen je daar lekker zoeken aangezien ze dan maar 44 leden hebben
De jeugd van tegenwoordig heeft gewoon totaal geen respect meer voor oudere, wijzere mensen.quote:
Met je twee vriendenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik scherm m wel even af
serboliciousz (213)
vandaag, 15:32ze zou vandaag de politie bellen
Wat een kutklas als het nodig zou moeten zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik scherm m wel even af
serboliciousz (213)
vandaag, 15:32ze zou vandaag de politie bellen
weet je wat zij op een blaadje heeft geschreven?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig heeft gewoon totaal geen respect meer voor oudere, wijzere mensen.
Het lijkt fucking apenheul welquote:Op donderdag 10 december 2009 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
weet je wat zij op een blaadje heeft geschreven?
zij zid elke les 4 broden te eten, donder de les
ze zei ERAUSSSS ERAUSSSSSSSSS
nu gooien emnsen uit de klas propjes naar zichzelf en zeggen dat ze gepest worden en gooien met gum tegen muur en zeggen dat mensen met stenen naar ze gooien
nee, het ligt echt aan haar..quote:Op donderdag 10 december 2009 19:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een kutklas als het nodig zou moeten zijn
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lijkt fucking apenheul wel________________!
Toch is het sneu als iedereen haar leven zuur probeert te maken, moet je je voorstellen dat het bij jou gebeurtquote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, het ligt echt aan haar..Anders zouden andere docenten toch ook niet willen dat ze ontslagen wordt.
Biologie leraar.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:40 schreef IHVK het volgende:
middelbare school.![]()
Ik hoop dat ik er nooit leraar zal worden.
Ik vind het ook wel een beetje zielig, maar bekijk het van onze kant. Van het begin van het jaar tot nu, behandelen we nog steeds niets. Het is dus niet zo dat ze geen les kan geven door ons gedrag, ze doet het sowieso niet en dan ga je je al snel vervelen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch is het sneu als iedereen haar leven zuur probeert te maken, moet je je voorstellen dat het bij jou gebeurt.
UUFFFquote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe het nou eens goed!
www.spatiegebruik.nl
Biologie>>>>>>>>>> IBAquote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is het enige dat hij kan worden met z'n studietje.
Maar gaat toch om het leven na de doodquote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef IHVK het volgende:
Ik leer alles over het leven op aarde en IBA'ers leren spelen met getalletjes.
Biologieleraartjequote:Op donderdag 10 december 2009 19:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Biologie>>>>>>>>>> IBA
Biologie.![]()
IBA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens wie?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar gaat toch om het leven na de dood
Waarom naar teamleider/conrector/rector?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef Rookert het volgende:
Beetje leraartje pesten heeft toch iets zieligs, ga dan naar een teamleider/decaan/conrector/rector ofzo. Leraren uitdagen doe je t/m de 2e, daarna ben je of VMBO-kneus of een mongool.
Ik heb tenminste nog kans op een baan.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Biologieleraartje. Moet je straks aan mensen zoals èmèl lesgeven
.
Alsof dat zo erg is.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Biologieleraartje. Moet je straks aan mensen zoals èmèl lesgeven
.
Ik ook hoor, straks stromen die doekoes mijn portemonnee in.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog kans op een baan.
Volgens extreme mensen die niks met biologie moetenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens wie?
Niet volgens de Islam in ieder geval, ervan uitgaande dat je het daar over hebt.
Tsss, maar serieus, het enige wat ik doe is haar aanstaren en eten in de les. Vooral het staren maakt haar gek.quote:
Bacteriën zijn veel leuker.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens extreme mensen die niks met biologie moeten![]()
Kan je lekker gaan uitleggen over tubifex, citroenzuurcyclus en mitose/meiose
Vraag maar eens aan IHVK wat hij met je doet als je kijkt.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tsss, maar serieus, het enige wat ik doe is haar aanstaren en eten in de les. Vooral het staren maakt haar gek.
Pecunia non olet?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, straks stromen die doekoes mijn portemonnee in.
Dat laatste heb ik nooit geleerdquote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bacteriën zijn veel leuker.
Knippen in hun DNA, antibiotica resistent maken. Etc.
Dit doe ik dan ->quote:Op donderdag 10 december 2009 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan IHVK wat hij met je doet als je kijkt.
Planten zijn best wel saai ja. Ze doen zo weinig.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nooit geleerd
Was blij dat er niks van planten/bomen in eindexamen zat, dat was me even saai
Slaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK wat zou jij met leerlingen doen die je constant aanstaren?
Zulke docenten zijn ook eng.quote:
Ja, als er Turkse meisjes naar je kijken doe je dat. Maar bij ieder ander persoon?quote:
Turkse docenten zijn echt gangster, word docent, als je niets anders kan/wil.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Slaan.![]()
verder geen idee:
Ik denk dat ik mijn reactie zou baseren op de jaren ervaring die ik als leraar zou hebben dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |