Maar gaat toch om het leven na de doodquote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef IHVK het volgende:
Ik leer alles over het leven op aarde en IBA'ers leren spelen met getalletjes.
Biologieleraartjequote:Op donderdag 10 december 2009 19:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Biologie>>>>>>>>>> IBA
Biologie.![]()
IBA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens wie?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar gaat toch om het leven na de dood
Waarom naar teamleider/conrector/rector?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef Rookert het volgende:
Beetje leraartje pesten heeft toch iets zieligs, ga dan naar een teamleider/decaan/conrector/rector ofzo. Leraren uitdagen doe je t/m de 2e, daarna ben je of VMBO-kneus of een mongool.
Ik heb tenminste nog kans op een baan.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Biologieleraartje. Moet je straks aan mensen zoals èmèl lesgeven
.
Alsof dat zo erg is.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Biologieleraartje. Moet je straks aan mensen zoals èmèl lesgeven
.
Ik ook hoor, straks stromen die doekoes mijn portemonnee in.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog kans op een baan.
Volgens extreme mensen die niks met biologie moetenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens wie?
Niet volgens de Islam in ieder geval, ervan uitgaande dat je het daar over hebt.
Tsss, maar serieus, het enige wat ik doe is haar aanstaren en eten in de les. Vooral het staren maakt haar gek.quote:
Bacteriën zijn veel leuker.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens extreme mensen die niks met biologie moeten![]()
Kan je lekker gaan uitleggen over tubifex, citroenzuurcyclus en mitose/meiose
Vraag maar eens aan IHVK wat hij met je doet als je kijkt.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tsss, maar serieus, het enige wat ik doe is haar aanstaren en eten in de les. Vooral het staren maakt haar gek.
Pecunia non olet?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, straks stromen die doekoes mijn portemonnee in.
Dat laatste heb ik nooit geleerdquote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bacteriën zijn veel leuker.
Knippen in hun DNA, antibiotica resistent maken. Etc.
Dit doe ik dan ->quote:Op donderdag 10 december 2009 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan IHVK wat hij met je doet als je kijkt.
Planten zijn best wel saai ja. Ze doen zo weinig.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nooit geleerd
Was blij dat er niks van planten/bomen in eindexamen zat, dat was me even saai
Slaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK wat zou jij met leerlingen doen die je constant aanstaren?
Zulke docenten zijn ook eng.quote:
Ja, als er Turkse meisjes naar je kijken doe je dat. Maar bij ieder ander persoon?quote:
Turkse docenten zijn echt gangster, word docent, als je niets anders kan/wil.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Slaan.![]()
verder geen idee:
Ik denk dat ik mijn reactie zou baseren op de jaren ervaring die ik als leraar zou hebben dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |