Een rijbewijs? Officieel wel. Maar mischien zijn mijn ouders zo aardig om mij binnen onze compound te laten rijden, daar komt toch geen polizei.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Rare regel, is het echt nodig om te kunnen rijden in Egypte?
Dat denk je! Je zit allang in de gevangenis. Je mag niet eens het Nederlandse wegennet berijden.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben nog net niet de gevangenis ingegooid, dus Amnesty gaat mij niet helpen.
Bij haar niet, ze heeft ons geeneen keer aangekeken. Een andere vrouw in de rij keek ons minachtend aan, alsof wij iets fout hadden gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat we in Nederland eerst vragen of we er langs mogen en als ze dat niet leuk vindt ze maar in Somalië mag wonen.
Ofzo.
Werkt altijd goed bij dat soort mensen.
Cool. Hoe lang blijf je er?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een rijbewijs? Officieel wel. Maar mischien zijn mijn ouders zo aardig om mij binnen onze compound te laten rijden, daar komt toch geen polizei.
Tsja, het ligt midden in de woestijn en het is winter, dus 's nachts koud, overdag rond de 18-25 gradenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan ook om grappen van anderen lachen. lekkerhoe is het weer nu in Egypte?
Trieste mensen zullen er altijd zijn, beste wat je kan doen is je er niet druk om maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij haar niet, ze heeft ons geeneen keer aangekeken. Een andere vrouw in de rij keek ons minachtend aan, alsof wij iets fout hadden gedaan.
Het nadeel is wel dat ik hoogstwaarschijnlijk de enige sneeuw van dit jaar ga missenquote:
Ach ja de kans op die sneeuw wordt wel kleiner steeds, maar goed het kán wel ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het nadeel is wel dat ik hoogstwaarschijnlijk de enige sneeuw van dit jaar ga missen.
Of gewoon doen wat jij net zei, zeggen dat men in Nederland gewoon vraagt of je er langs mag. Dat doet het goed bij dit soort lui, want dan raken ze in de war.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Trieste mensen zullen er altijd zijn, beste wat je kan doen is je er niet druk om maken.
Precies dat lijkt me wel grappig.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of gewoon doen wat jij net zei, zeggen dat men in Nederland gewoon vraagt of je er langs mag. Dat doet het goed bij dit soort lui, want dan raken ze in de war.
Mijn moeder had gezegd dat ze een terugvlucht op 2 of 3 januari zou reserveren, kreeg ik net het e-ticket binnen, heeft ze 1 januari om 9 uur 's ochtends gereserveerdquote:
Ik denk dat ze er wel over zou nadenken, maar het niet laten blijken uit haar reactie. Ze heeft ons namelijk geeneen keer aangekeken. Ze keek naar de grond, terwijl ze tegen ons praatte.quote:
Turken zijn dan ook enge mensen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er wel over zou nadenken, maar het niet laten blijken uit haar reactie. Ze heeft ons namelijk geeneen keer aangekeken. Ze keek naar de grond, terwijl ze tegen ons praatte.
Naaistreek? heeft ze het met opzet gedaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn moeder had gezegd dat ze een terugvlucht op 2 of 3 januari zou reserveren, kreeg ik net het e-ticket binnen, heeft ze 1 januari om 9 uur 's ochtends gereserveerd. Een beetje een naaistreek, maar ja, ik maak er dan wel gewoon een all-nighter van.
ik zie er vet vriendelijk uitquote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turken zijn dan ook enge mensen.
Ze was verlegen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er wel over zou nadenken, maar het niet laten blijken uit haar reactie. Ze heeft ons namelijk geeneen keer aangekeken. Ze keek naar de grond, terwijl ze tegen ons praatte.
Nee, maar ze heeft niet echt rekening met mij gehouden. Ik had haar nog gezegd dat ik niet morgen, maar komend weekend of maandag wou vliegen, want morgen heb ik een verplichte werkgroep. Terugvlucht zei ik 2 of 3 januari, maar ja, het zij zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Naaistreek? heeft ze het met opzet gedaan?
Als die school erachter komt kunnen die al die mensen die daar dingen posten redelijk in de problemen komen, volgens mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://buddebergfanhyve.hyves.nl/
Ik denk omdat we haar zo lief behandelden.quote:
Niet terugduwen lief noemenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk omdat we haar zo lief behandelden.Serieus lief.. niet teruggeduwd ofzo.
Jeugd van tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://buddebergfanhyve.hyves.nl/
Niet terugduwen is lief hoor, want dat is niet altijd het geval. Waarom zouden m'n moeder en ik een Nederlandse vrouw in het Turks uitschelden, dan begrijpt ze er nog niets van. Onze bedoeling was dat ze zou inzien dat haar gedrag gewoon fucking achterlijk was.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet terugduwen lief noemen. Die scheldkannonade in het Turks die het incident volgde bestond zeker louter uit liefkozende woordjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |