Wel als je het einde hebt gezienquote:Op donderdag 10 december 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kan mij niet herinneren dat The Usual Suspects mind fucking was?
Is het weer een emotionele tijd? Ik heb pas reden om te huilen: ik mag mijn rijbewijs pas over 6 weken aanvragen omdat ik nog niet lang genoeg in Nederland woonquote:
Eigen schuld dikke bult, landverrader.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het weer een emotionele tijd? Ik heb pas reden om te huilen: ik mag mijn rijbewijs pas over 6 weken aanvragen omdat ik nog niet lang genoeg in Nederland woon.
Bureaucratie FTW.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het weer een emotionele tijd? Ik heb pas reden om te huilen: ik mag mijn rijbewijs pas over 6 weken aanvragen omdat ik nog niet lang genoeg in Nederland woon.
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult, landverrader.
Echt he, ik heb me zo kwaad gemaaktquote:
Alle Nederlanders op de trein richting het Oosten! Weg d'rmee die duwerds!quote:
Dat had je tegen haar moeten zeggen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vandaag in de supermarkt stond ik met m'n moeder en zusje bij de kassa, we waren aan het inpakken. M'n moeder vroeg aan mij waarom een andere vrouw haar duwde. Ik zei zal wel per ongeluk gebeurd zijn, duwt ze mij even later ook.M'n ma boos, zegt die vrouw dat we daar dan maar niet met z'n drieen moeten staan. Het was niet zo dat we alles blokkeerden ofzo en ze had ook gewoon kunnen vragen of ze er langs mocht. Het was een Nederlander!
Ik snapte de grap niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik begrijp je wel hoor wikwakka2, dat je een landverrader bent, was een grap. Grap wordt niet gewaardeerd.
Nee, ik sta al viereneenhalve maand ingeschreven bij de gemeente, ik moet hier 6 maanden ingeschreven staan voor ik toegang tot het Nederlandse wegennet krijgquote:Op donderdag 10 december 2009 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij woont pas 6 weken in Nederland..
Ja, ook gezegd, m'n moeder ook, ze zei dat we daar gewoon niet moesten staan met z'n drieen. Ze keek ons ook niet aan tijdens het praten, alsof we vuil zijn, op zo'n manier.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat had je tegen haar moeten zeggen.
Discriminatie!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik sta al viereneenhalve maand ingeschreven bij de gemeente, ik moet hier 6 maanden ingeschreven staan voor ik toegang tot het Nederlandse wegennet krijg.
Ik ben ook vaak zereneus, maar ik zag de grap er wel in. Hmm... het was dan ook m'n eigen grap.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik snapte de grap niet.
Maar ik ben altijd veel te zereneus.
Ik ben nog net niet de gevangenis ingegooid, dus Amnesty gaat mij niet helpenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Discriminatie!
Snel bel Amnesty International.
Rare regel, is het echt nodig om te kunnen rijden in Egypte?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik sta al viereneenhalve maand ingeschreven bij de gemeente, ik moet hier 6 maanden ingeschreven staan voor ik toegang tot het Nederlandse wegennet krijg.
Mensen die alleen maar om hun eigen grap kunnen lachenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak zereneus, maar ik zag de grap er wel in. Hmm... het was dan ook m'n eigen grap.
Gewoon zeggen dat we in Nederland eerst vragen of we er langs mogen en als ze dat niet leuk vindt ze maar in Somalië mag wonen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ook gezegd, m'n moeder ook, ze zei dat we daar gewoon niet moesten staan met z'n drieen. Ze keek ons ook niet aan tijdens het praten, alsof we vuil zijn, op zo'n manier.
Ik kan ook om grappen van anderen lachen. lekkerquote:Op donderdag 10 december 2009 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar om hun eigen grap kunnen lachen!!!
Het goede nieuws op deze kutdag is dat ik morgenavond in Cairo aan ons zwembad lig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |