abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75490682
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kan mij niet herinneren dat The Usual Suspects mind fucking was?
Wel als je het einde hebt gezien
pi_75491357
Nou Burakius je hebt het nog aardig lang volgehouden. Dat niet meer komen hier.
pi_75491562
Maar hij is ook meteen weer weggegaan.
Cool story, Hansel.
pi_75491626
Ik ben een pure Turk.
pi_75491660
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Is het weer een emotionele tijd? Ik heb pas reden om te huilen: ik mag mijn rijbewijs pas over 6 weken aanvragen omdat ik nog niet lang genoeg in Nederland woon .
Cool story, Hansel.
pi_75491693
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Is het weer een emotionele tijd? Ik heb pas reden om te huilen: ik mag mijn rijbewijs pas over 6 weken aanvragen omdat ik nog niet lang genoeg in Nederland woon .
Eigen schuld dikke bult, landverrader.
Ik ben een pure Turk.
pi_75491710
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Bureaucratie FTW.
pi_75491736
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Eigen schuld dikke bult, landverrader.

uh okey.
pi_75491772
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Bureaucratie FTW.
Echt he, ik heb me zo kwaad gemaakt . Nu kom ik alleen maar tot de conclusie dat het een uiterst sneue maatregel is.
Cool story, Hansel.
pi_75491789
Vandaag in de supermarkt stond ik met m'n moeder en zusje bij de kassa, we waren aan het inpakken. M'n moeder vroeg aan mij waarom een andere vrouw haar duwde. Ik zei zal wel per ongeluk gebeurd zijn, duwt ze mij even later ook. M'n ma boos, zegt die vrouw dat we daar dan maar niet met z'n drieen moeten staan. Het was niet zo dat we alles blokkeerden ofzo en ze had ook gewoon kunnen vragen of ze er langs mocht. Het was een Nederlander!
Ik ben een pure Turk.
pi_75491801
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

uh okey.
hij woont pas 6 weken in Nederland..
Ik ben een pure Turk.
pi_75491818
Ik bedoel, wat voor goeds dient deze wet in hemelsnaam? De helpdeskmedewerkster van het RDW kon het mij ook niet uitleggen, het enige wat ze mij kont vertellen was (in een sarcastisch toontje) dat ik maar gewoon 6 weekjes moest wachten.
Cool story, Hansel.
pi_75491842
Ik begrijp je wel hoor wikwakka2, dat je een landverrader bent, was een grap. Grap wordt niet gewaardeerd.
Ik ben een pure Turk.
pi_75491864
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het was een Nederlander!
Alle Nederlanders op de trein richting het Oosten! Weg d'rmee die duwerds!
Cool story, Hansel.
pi_75491866
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vandaag in de supermarkt stond ik met m'n moeder en zusje bij de kassa, we waren aan het inpakken. M'n moeder vroeg aan mij waarom een andere vrouw haar duwde. Ik zei zal wel per ongeluk gebeurd zijn, duwt ze mij even later ook. M'n ma boos, zegt die vrouw dat we daar dan maar niet met z'n drieen moeten staan. Het was niet zo dat we alles blokkeerden ofzo en ze had ook gewoon kunnen vragen of ze er langs mocht. Het was een Nederlander!
Dat had je tegen haar moeten zeggen.
pi_75491891
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik begrijp je wel hoor wikwakka2, dat je een landverrader bent, was een grap. Grap wordt niet gewaardeerd.
Ik snapte de grap niet.

Maar ik ben altijd veel te zereneus.
pi_75491895
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

hij woont pas 6 weken in Nederland..
Nee, ik sta al viereneenhalve maand ingeschreven bij de gemeente, ik moet hier 6 maanden ingeschreven staan voor ik toegang tot het Nederlandse wegennet krijg .
Cool story, Hansel.
pi_75491908
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat had je tegen haar moeten zeggen.
Ja, ook gezegd, m'n moeder ook, ze zei dat we daar gewoon niet moesten staan met z'n drieen. Ze keek ons ook niet aan tijdens het praten, alsof we vuil zijn, op zo'n manier.
Ik ben een pure Turk.
pi_75491937
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, ik sta al viereneenhalve maand ingeschreven bij de gemeente, ik moet hier 6 maanden ingeschreven staan voor ik toegang tot het Nederlandse wegennet krijg .
Discriminatie!

Snel bel Amnesty International.
pi_75491941
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik snapte de grap niet.

Maar ik ben altijd veel te zereneus.
Ik ben ook vaak zereneus, maar ik zag de grap er wel in. Hmm... het was dan ook m'n eigen grap.
Ik ben een pure Turk.
pi_75491965
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

Discriminatie!

Snel bel Amnesty International.
Ik ben nog net niet de gevangenis ingegooid, dus Amnesty gaat mij niet helpen .
Cool story, Hansel.
pi_75491976
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Rare regel, is het echt nodig om te kunnen rijden in Egypte?
Ik ben een pure Turk.
pi_75491992
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ben ook vaak zereneus, maar ik zag de grap er wel in. Hmm... het was dan ook m'n eigen grap.
Mensen die alleen maar om hun eigen grap kunnen lachen !!!

Het goede nieuws op deze kutdag is dat ik morgenavond in Cairo aan ons zwembad lig .
Cool story, Hansel.
pi_75492013
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, ook gezegd, m'n moeder ook, ze zei dat we daar gewoon niet moesten staan met z'n drieen. Ze keek ons ook niet aan tijdens het praten, alsof we vuil zijn, op zo'n manier.
Gewoon zeggen dat we in Nederland eerst vragen of we er langs mogen en als ze dat niet leuk vindt ze maar in Somalië mag wonen.
Ofzo.

Werkt altijd goed bij dat soort mensen.
pi_75492037
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mensen die alleen maar om hun eigen grap kunnen lachen !!!

Het goede nieuws op deze kutdag is dat ik morgenavond in Cairo aan ons zwembad lig .
Ik kan ook om grappen van anderen lachen. lekker hoe is het weer nu in Egypte?
Ik ben een pure Turk.
pi_75492062
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Rare regel, is het echt nodig om te kunnen rijden in Egypte?
Een rijbewijs? Officieel wel. Maar mischien zijn mijn ouders zo aardig om mij binnen onze compound te laten rijden, daar komt toch geen polizei.
Cool story, Hansel.
pi_75492066
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik ben nog net niet de gevangenis ingegooid, dus Amnesty gaat mij niet helpen .
Dat denk je! Je zit allang in de gevangenis. Je mag niet eens het Nederlandse wegennet berijden.
pi_75492095
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat we in Nederland eerst vragen of we er langs mogen en als ze dat niet leuk vindt ze maar in Somalië mag wonen.
Ofzo.

Werkt altijd goed bij dat soort mensen.
Bij haar niet, ze heeft ons geeneen keer aangekeken. Een andere vrouw in de rij keek ons minachtend aan, alsof wij iets fout hadden gedaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_75492101
Grr sukkel met je zembad.
pi_75492138
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Een rijbewijs? Officieel wel. Maar mischien zijn mijn ouders zo aardig om mij binnen onze compound te laten rijden, daar komt toch geen polizei.
Cool. Hoe lang blijf je er?
Ik ben een pure Turk.
pi_75492144
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik kan ook om grappen van anderen lachen. lekker hoe is het weer nu in Egypte?
Tsja, het ligt midden in de woestijn en het is winter, dus 's nachts koud, overdag rond de 18-25 graden . Ik had op 30 gehoopt, maar Egypte wilde haar klimaat niet veranderen.
Cool story, Hansel.
pi_75492163
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Bij haar niet, ze heeft ons geeneen keer aangekeken. Een andere vrouw in de rij keek ons minachtend aan, alsof wij iets fout hadden gedaan.
Trieste mensen zullen er altijd zijn, beste wat je kan doen is je er niet druk om maken.
pi_75492176
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:18 schreef IHVK het volgende:
Grr sukkel met je zembad.
Het nadeel is wel dat ik hoogstwaarschijnlijk de enige sneeuw van dit jaar ga missen .
Cool story, Hansel.
pi_75492221
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het nadeel is wel dat ik hoogstwaarschijnlijk de enige sneeuw van dit jaar ga missen .
Ach ja de kans op die sneeuw wordt wel kleiner steeds, maar goed het kán wel ja.
pi_75492230
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:19 schreef IHVK het volgende:

[..]

Trieste mensen zullen er altijd zijn, beste wat je kan doen is je er niet druk om maken.
Of gewoon doen wat jij net zei, zeggen dat men in Nederland gewoon vraagt of je er langs mag. Dat doet het goed bij dit soort lui, want dan raken ze in de war.
Cool story, Hansel.
pi_75492244
Ik mocht vandaag de les Duits niet in, maar we hadden een toets, briefje van leerjaarcoordinator geregeld. M'n leerjaarcoordinator zei dat ze raar is en dat ik haar moet negeren en dat het hem niets kan schelen dat zij last van ons heeft. Heb net ontdekt dat het niet aan ons ligt, want ik kom een antihyve tegen van een andere school. Ze willen haar ontslaan, maar door het tekort aan leraren, kan het niet.
Ik ben een pure Turk.
pi_75492281
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Of gewoon doen wat jij net zei, zeggen dat men in Nederland gewoon vraagt of je er langs mag. Dat doet het goed bij dit soort lui, want dan raken ze in de war.
Precies dat lijkt me wel grappig.
pi_75492293
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Cool. Hoe lang blijf je er?
Mijn moeder had gezegd dat ze een terugvlucht op 2 of 3 januari zou reserveren, kreeg ik net het e-ticket binnen, heeft ze 1 januari om 9 uur 's ochtends gereserveerd . Een beetje een naaistreek, maar ja, ik maak er dan wel gewoon een all-nighter van.
Cool story, Hansel.
pi_75492403
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

Precies dat lijkt me wel grappig.
Ik denk dat ze er wel over zou nadenken, maar het niet laten blijken uit haar reactie. Ze heeft ons namelijk geeneen keer aangekeken. Ze keek naar de grond, terwijl ze tegen ons praatte.
Ik ben een pure Turk.
pi_75492424
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er wel over zou nadenken, maar het niet laten blijken uit haar reactie. Ze heeft ons namelijk geeneen keer aangekeken. Ze keek naar de grond, terwijl ze tegen ons praatte.
Turken zijn dan ook enge mensen.
Cool story, Hansel.
pi_75492428
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mijn moeder had gezegd dat ze een terugvlucht op 2 of 3 januari zou reserveren, kreeg ik net het e-ticket binnen, heeft ze 1 januari om 9 uur 's ochtends gereserveerd . Een beetje een naaistreek, maar ja, ik maak er dan wel gewoon een all-nighter van.
Naaistreek? heeft ze het met opzet gedaan?
Ik ben een pure Turk.
pi_75492441
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Turken zijn dan ook enge mensen.
ik zie er vet vriendelijk uit
Ik ben een pure Turk.
pi_75492468
Ik ben een pure Turk.
pi_75492473
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ze was verlegen.
pi_75492501
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Naaistreek? heeft ze het met opzet gedaan?
Nee, maar ze heeft niet echt rekening met mij gehouden. Ik had haar nog gezegd dat ik niet morgen, maar komend weekend of maandag wou vliegen, want morgen heb ik een verplichte werkgroep. Terugvlucht zei ik 2 of 3 januari, maar ja, het zij zo.
Cool story, Hansel.
pi_75492579
quote:
Als die school erachter komt kunnen die al die mensen die daar dingen posten redelijk in de problemen komen, volgens mij.
Cool story, Hansel.
pi_75492600
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ze was verlegen.
Ik denk omdat we haar zo lief behandelden. Serieus lief.. niet teruggeduwd ofzo.
Ik ben een pure Turk.
pi_75492644
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik denk omdat we haar zo lief behandelden. Serieus lief.. niet teruggeduwd ofzo.
Niet terugduwen lief noemen . Die scheldkannonade in het Turks die het incident volgde bestond zeker louter uit liefkozende woordjes?
Cool story, Hansel.
pi_75492667
quote:
Jeugd van tegenwoordig.

In mijn tijd hadden we dat nog niet.
pi_75492687
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Niet terugduwen lief noemen . Die scheldkannonade in het Turks die het incident volgde bestond zeker louter uit liefkozende woordjes?
Niet terugduwen is lief hoor, want dat is niet altijd het geval. Waarom zouden m'n moeder en ik een Nederlandse vrouw in het Turks uitschelden, dan begrijpt ze er nog niets van. Onze bedoeling was dat ze zou inzien dat haar gedrag gewoon fucking achterlijk was.
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')