Verrassendquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:47 schreef Ensaf het volgende:
Johan Vlemmix gaat Elfstedentocht klunen
maandag, 12 januari 2009
Zanger, Oranjefan en brokkenpiloot' Johan Vlemmix uit Eindhoven gaat de Elfstedentocht klunen. Hij vertrekt woensdagmorgen om tien uur vanuit Leeuwarden en denkt tien dagen later weer in de hoofdstad te zijn.
Had hij vorig jaar gefaald?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:47 schreef Ensaf het volgende:
Johan Vlemmix gaat Elfstedentocht klunen
maandag, 12 januari 2009
Zanger, Oranjefan en brokkenpiloot' Johan Vlemmix uit Eindhoven gaat de Elfstedentocht klunen. Hij vertrekt woensdagmorgen om tien uur vanuit Leeuwarden en denkt tien dagen later weer in de hoofdstad te zijn.
Dat kun je niet afkorten want dan wordt het PSVquote:
omgquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef Toek het volgende:
Uit betrouwbare bron weet ik dat TJDoornbos a.k.a. Toek de elfstedentocht op skates gaat doen.
JJ rot een eind op naar je potten en pannen gekkenhuisquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef Toek het volgende:
Uit betrouwbare bron weet ik dat TJDoornbos a.k.a. Toek de elfstedentocht op skates gaat doen.
Dat ben ik helemaal niet johquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
JJ rot een eind op naar je potten en pannen gekkenhuis
Je wilt een voedselvergiftiging?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan ga je toch maar voor me koken
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef peterselievrouw het volgende:
[..]
Je wilt een voedselvergiftiging?
Tuurlijk schattekequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
Houden we het wel even wat netjes in mijn fantopic?
omdat jij het bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
Houden we het wel even wat netjes in mijn fantopic?
oh nou das mooiquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Om een of andere reden gaat bij dit topic mijn inbreed-alert af
skate je mee?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Om een of andere reden gaat bij dit topic mijn inbreed-alert af
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat kun je niet afkorten want dan wordt het PSV![]()
zal dus wel een actie van Sjors zijn
Mmm?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:52 schreef Ensaf het volgende:
Is 'ie al in Sneek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |