Mensen die 'goed' willen doen met andermans geld dient men altijd te wantrouwen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:45 schreef Reya het volgende:
Uw wantrouwen lijkt me op zijn minst lichtelijk misplaatst.
Je hebt zeer zeker gelijk, maar dat betekent niet dat elk liefdadigheidsproject per definitie geschuwd dient te worden. bovendien draag ik al genoeg bij aan het creëren van een jaarlijks melk- en wijnoverschot, daar zou dit eventuele verlies nog wel bij op kunnenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mensen die 'goed' willen doen met andermans geld dient men altijd te wantrouwen.
Ben je boer?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt zeer zeker gelijk, maar dat betekent niet dat elk liefdadigheidsproject per definitie geschuwd dient te worden. bovendien draag ik al genoeg bij aan het creëren van een jaarlijks melk- en wijnoverschot, daar zou dit eventuele verlies nog wel bij op kunnen
Oh nee, absoluut niet. Maar iemand, of een groep, die zegt moeite te wil steken in iets liefdadigs, maar niet de moeite kan nemen om een manier te verzinnen waarop de gever niet een extra omslachtige stap moet maken, verdient mijn geld niet. Dat zegt mij dat er gewoon niet goed over nagedacht is.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt zeer zeker gelijk, maar dat betekent niet dat elk liefdadigheidsproject per definitie geschuwd dient te worden. bovendien draag ik al genoeg bij aan het creëren van een jaarlijks melk- en wijnoverschot, daar zou dit eventuele verlies nog wel bij op kunnen
Behalve dan als het gaat om een lullige inleiding Romeins recht.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
Moeite doen om geld te kunnen storten is not done.
Ik vind dat een wat eigenaardige beredenering, maar iedereen zijn eigen heurismen, uiteraard.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh nee, absoluut niet. Maar iemand, of een groep, die zegt moeite te wil steken in iets liefdadigs, maar niet de moeite kan nemen om een manier te verzinnen waarop de gever niet een extra omslachtige stap moet maken, verdient mijn geld niet. Dat zegt mij dat er gewoon niet goed over nagedacht is.
Ik dacht me nou net in roze te kunnen steken bij de afwezigheid van uw haviksoog.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Behalve dan als het gaat om een lullige inleiding Romeins recht.
Ik ben er niet om haar baarmoederwand te blussen: slechts om die te doen ontvlammen.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ze had er meer van verwacht. En ik moet bekennen ik had ook meer van je verwacht.
Scylla en Charybdis, Chlamydia en Gonorroe.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben er niet om haar baarmoederwand te blussen: slechts om die te doen ontvlammen.
Een nep-tweeling.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef Sjaakz het volgende:
Je zou maar echt een vierling krijgen!
Bentsen: Senator, I served with Jack Kennedy, I knew Jack Kennedy, Jack Kennedy was a friend of mine.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ik word verdacht van het kloon-zijn van een zekere verbannen gebruiker, SCHat.
Alweer een tijdje hoor... Opgegaan in de VBL-rel geloof ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bentsen: Senator, I served with Jack Kennedy, I knew Jack Kennedy, Jack Kennedy was a friend of mine.
Senator, you're no Jack Kennedy.
bron
SCH is verbannen ? Welke mafkees heeft dat nu weer gedaan ?
Waar is het misgegaan?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben er niet om haar baarmoederwand te blussen: slechts om die te doen ontvlammen.
Niet goed, geld terug.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Behalve dan als het gaat om een lullige inleiding Romeins recht.
hooliganquote:Op woensdag 16 december 2009 15:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Alweer een tijdje hoor... Opgegaan in de VBL-rel geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |