Naar de OPW!quote:Op zondag 13 december 2009 17:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je nog uitzicht op Chewie of ben je naar een sjieke buurt verhuisd?
quote:Van alle criminele jongens die zijn veroordeeld tot gevangenisstraf of plaatsing in een jeugdinrichting is 90 procent psychiatrisch gestoord.
bron: OM.nlquote:Volgens Vreugdenhil bestonden er geen verschillen in het voorkomen van psychiatrische stoornissen tussen allochtone en autochtone jongens. Eveneens kon bij de jongens die drugs gebruikten of psychotische verschijnselen hadden, geen relatie worden gelegd met gewelddadig crimineel gedrag.
quote:
quote:En Johan tsja je bent toch homo.
De oorlog en Beagle waren gisteren best aardig.quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon kappen met naar TV kijken.
Het is net als Guantanamo Bay; ik heb er persoonlijk weinig last van, maar het is simpelweg niet juist.quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon kappen met naar TV kijken.
Dat slaat zelfs voor jouw doen nergens op.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is net als Guantanamo Bay; ik heb er persoonlijk weinig last van, maar het is simpelweg niet juist.
Jij vindt het acceptabel dat met publieke middelen een hoorspel van Kluun wordt gefinancierd?quote:Op maandag 14 december 2009 11:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat slaat zelfs voor jouw doen nergens op.
Uiteraard niet, maar blijkbaar heb jij er weinig last van.quote:Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij vindt het acceptabel dat met publieke middelen een hoorspel van Kluun wordt gefinancierd?
ja.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Boze_Appel het volgende:
DE oorlog?
Daar komt geen dierenarts aan te pas volgens mij.quote:Op maandag 14 december 2009 12:15 schreef voyeur het volgende:
´Veel dierenartsen hebben al laten weten niet mee te willen werken aan het doden van niet besmette, gezonde dieren0; Hoe doen ze dat dan met alle vleesbeesten voor consumptie?
Jawel. Maar dan wel eentje die zich daarop toegelegd heeft. Een dierenarts controleert of de beesten die voor de slacht worden aangeboden, niet ziek zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 12:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar komt geen dierenarts aan te pas volgens mij.
Graag onderbreek ik mijn absentie om mijn rouw bekend te maken. Al vind ik het heel terecht dat Georgina Verbaan een rol vertolken zal.quote:
En die liggen dan elke nacht wakker te malen over hun ethisch falen?quote:Op maandag 14 december 2009 12:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawel. Maar dan wel eentje die zich daarop toegelegd heeft. Een dierenarts controleert of de beesten die voor de slacht worden aangeboden, niet ziek zijn.
U bent weinig vasthoudend.quote:Op maandag 14 december 2009 12:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Graag onderbreek ik mijn absentie om mijn rouw bekend te maken. Al vind ik het heel terecht dat Georgina Verbaan een rol vertolken zal.
Omdat het een leugen is.quote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef Louis22 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen, als Engeland werkelijk dacht dat Irak in 45 minuten een WMD kon afschieten, waarom vielen ze dan binnen? Dan had Irak er een af kunnen schieten tijdens de invasie. Of was het bereik onvoldoende?
Uiteraard, maar interne inconsistentie is wel heel erg.quote:Op maandag 14 december 2009 13:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Omdat het een leugen is.
quote:
Ik vraag me af waarom dit plotseling opgerakeld wordt. Dit kan een bestuurder enkel gezichtsverlies opleveren.quote:Op maandag 14 december 2009 13:19 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar interne inconsistentie is wel heel erg.
quote:een moord is minder erg dan een misbruikt kind/vrouw/persoon. Omdat een moord een tijdelijk iets is waarna het voorbij is, misbruikte personen hebben levenslange leed.
´Veel dierenartsen hebben al laten weten niet mee te willen werken aan het doden van niet besmette, gezonde dierenquote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef voyeur het volgende:
[..]
En die liggen dan elke nacht wakker te malen over hun ethisch falen?
Het was erger dan dat.quote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Reya het volgende:
Je moet wat minder vaak NWS bezoeken.
Jezus' dood was ook tijdelijkquote:
www.fok.nlquote:
Klopt, was best leukquote:Op maandag 14 december 2009 11:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
De oorlog en Beagle waren gisteren best aardig.
een ethisch verschil?quote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef sigme het volgende:
[..]
´Veel dierenartsen hebben al laten weten niet mee te willen werken aan het doden van niet besmette, gezonde dieren
Andere dierenartsen daarentegen...
Overigens zit er een groot verschil tussen doden dóór dierenartsen (en de kadavers daarna vernietigen) en doden na keuring door dierenartsen (en daarna opeten).
Het eerste is alleen standaardpraktijk in de kleine huisdierenhouderij (katten, honden), en dan zijn de beesten gewoonlijk niet kerngezond meer.
Ja.quote:
Dat was nu net de discussie. Waarbij veel dierenartsen aangaven grote moeite te hebben met het doden van gezonde dieren (de ruimen op bedrijfsterrein-optie). De beroepsgroep heeft er de afgelopen jaren wat ervaring mee opgedaan, en dat is ze niet best bevallen.quote:Overigens wil de geitenhouderij de dode beesten gewoon verkopen hoor.
Dus dierenarsten weigeren ook toezicht te houden op het vermalen van haantjes?quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat was nu net de discussie. Waarbij veel dierenartsen aangaven grote moeite te hebben met het doden van gezonde dieren (de ruimen op bedrijfsterrein-optie). De beroepsgroep heeft er de afgelopen jaren wat ervaring mee opgedaan, en dat is ze niet best bevallen.
De beelden in de media zijn ook vervelend; dus nu is iedereen het eens: ze gaan slachten in plaats van ruimen.
Wat dat doet met de medewerkers in het slachthuis die dan drachtige geiten mogen uitsnijden is van later zorg. Vruchtwater is de bron van Q-koorts.
Zeg, je mankeert niks aan je hersens.quote:Op maandag 14 december 2009 19:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dus dierenarsten weigeren ook toezicht te houden op het vermalen van haantjes?
Aangezien je punt mij een raadsel is, lijkt me dat geen goed plan. Wat zit je nou dwars? Vleeseten?quote:Verder zegt dit artikel dat het toch gewoon ruimen wordt, maar ik snap die artsen niet die wel aan de poort willen checken of de schedels geschikt zijn voor lampekapjes, maar zich dan omdraaien als ze daadwerkelijk gedood worden.
Misschien moet jij er eens een topic over openen. Ik ben daar niet zo goed in.
De hypocrisie van dierenartsen. Ik ben gek op vlees.quote:Op maandag 14 december 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg, je mankeert niks aan je hersens.
Als veel dierenartsen A weigeren, is er dan geen dierenarts die A doet?
En dan gaat het in dit geval niet eens over weigeren van A, maar over moeite hebben met A.
Overigens denk ik dan hanenmalen zonder toezicht als bij slachten wordt gedaan, onder andere omdat er andere eisen zijn aan vlees dat niet voor menselijke consumptie is.
[..]
Aangezien je punt mij een raadsel is, lijkt me dat geen goed plan. Wat zit je nou dwars? Vleeseten?
quote:D66-voorman Alexander Pechtold is het met Azough eens en vindt dat het kabinet „als door een wesp gestoken” reageert. Dat minister Ter Horst de ombudsman op zijn kritiek gaat aanspreken, noemt Pechtold „onnodige stoerdoenerij.”
Normen en waarden.quote:Zweepslagen voor bejaarde vrouw
Gepubliceerd: 15 december 2009 13:03 | Gewijzigd: 15 december 2009 15:28
AFP
Riad, 15 dec. In Saoedi-Arabië wachten een 75-jarige Syrische vrouw veertig zweepslagen en vier maanden gevangenisstraf omdat ze zich vorig jaar in het gezelschap had bevonden van twee Saoedische mannen die niet tot haar familie behoorden.
De mannen zijn eveneens tot zweepslagen veroordeeld. Dat heeft de mensenrechtenorganisatie Amnesty International gisteren gemeld, die de autoriteiten heeft opgeroepen de vonnissen niet uit te voeren.
Volgens Amnesty zijn de vonnissen door een hof van beroep bevestigd. De drie werden in april 2008 gearresteerd door de religieuze politie. De mannen voerden aan dat ze de vrouw brood leverden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |